דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוס הלייקים בפייסבוק 

מאת    [ 01/05/2016 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3666 פעמים ]

נוצרה דעה רווחת היום, שככל שלדף יש יותר אוהדים בדף (לייקים), ככה הדף יותר טוב, יותר איכותי, ומייצר יותר תנועה והכנסות מכך. המיתוס הזה ממש לא נכון. אם עד היום לא השגת תוצאות מפייסבוק, כנראה שזו הסיבה המרכזית לכך.


    • כמה אוהדים נחשפים לסטטוסים שאתה מעלה בדף?

פעם, כל סטטוס שהיית מעלה, היה נחשף לכל אוהדי הדף שלך על ציר הזמן, בדומה לדף הפרטי.פייסבוק הבינה את הפוטנציאל הרווחי של דפי העסק בפייסבוק, ולכן משנת 2010 בערך, הגבילה את תפוצת הסטטוסים, לכמה אחוזים בודדים. למשל, אם יש לך 10,000 אוהדים בדף (מספר מרשים ביותר), רק כמה מאות מהם יחשפו לסטטוס שאתה מפרסם.


    • פייסבוק היא פלטפורמה חינמית

מיתוס הלייקים, נוצר בראשינו כי אנחנו מכירים את פייסבוק כפלטפורמה חינמית, אך אין הדבר נכון לדפים עסקיים בפייסבוק. לא סתם פייסבוק משקיעה את מירב משאביה, בשיפור מתמיד של מנהל המודעות שלה, ויצירת מגוון אפשרויות של מודעות. חשיפת פוסטים, קמפיין לייקים, המרות לאתר, יצירת לידים ועוד. לפייסבוק יש מאגר מידע עצום, אם זה ממידע ישיר שאתה מעביר לפייסבוק בדף הפרטי שלך, או במידע שהם לוקחים מאגרי מידע כמו גוגל. כדי שדף עסקי יצליח בפייסבוק, אנחנו חייבים להיעזר במנגנון הפרסום הממומן.


    • האם הקהל בדף שלך רלוונטי?

כל מי שפותח היום דף עסקי, מזמין ישר את כל החברים והמשפחה שלו, לעשות לייק לדף. הדף לגמרי לא רלוונטי. הדף העסקי שלך, צריך להיות מוקף באוהדים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים שלך. המשפחה והחברים שלך, כנראה לא יקנו ממך, ולא ייצרו לך הכנסות. נכון, זה לא נראה טוב, לפתוח דף שיש לו מספר לייקים בודדים, אך אנו מתעסקים בהכנסת לקוחות, ולא יצירת דף יפה לעין.

 


    • דף פרטי ודף עסקי

טעות נפוצה שאני רואה אצל הרבה עסקים קטנים או עצמאיים, זה פרסום העסק או השירותים האישיים שלהם, גם בדף העסקי וגם בדף הפרטי. הדף הפרטי נועד לשתף את העולם בחיים האישיים שלכם. חברים, משפחה, הישגים אישיים, טיולים, בילויים, מחשבות, ערכים. נכון שהרבה מהחיים שלנו סובבים סביב העבודה, ומה שאנחנו עושים בחיים המקצועיים, אבל בשביל כך נוצר הדף העסקי, לספר כל דבר עליך ועל העסק שלך בדף זה. לרכז את כל הפעילות המקצועית למקום אחד. כמו שיש לך טלפון בבית וטלפון בעבודה, ככה אתה צריך להפריד בין דף פרטי לדף עסקי.


    • בזבוז משאבים על קהל לא רלוונטי

גם ככה פייסבוק מגבילה מאוד את חשיפת הסטטוסים לפייסבוק שלך בצורה אורגנית, אז אם אתה מעלה סטטוס, אתה רוצה שהוא יחשף לקהל האידיאלי ביותר.

לכן, אנחנו נתרכז להשיג את הלייקים הנכונים לדף העסקי, באמצעות מנגנון הפרסום ע"י פילוח נכון של הלקוח האידיאלי, באנשים שיהיו באמת לקוחות פוטנציאלים, ע"י לכידתם כאוהדים בדף, והתחלת יצירת מערכת יחסים איתם ויצירת אמון.

לאט לאט, נבנה את הדף באוהדים איכותיים, וניצור קהל בדף העסקי שלנו, שנוכל לפרסם אליו ולעשות לו שיווק חוזר, ולא נבזבז כספים ומשאבים, על קהל לא רלוונטי שלא יקנה מאיתנו.

הדבר המרכזי שאני רוצה שנזכור תמיד הוא – איכות הלייק ולא כמות.

שלומי כהן יועץ שיווק ופרסום בפייסבוק 0523773018 shlomke.aa@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב