דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איתור נזילות מים 

מאת    [ 01/05/2016 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2187 פעמים ]

אחת מן הבעיות המטרידות ביותר שמתגלות בבית, הן נזילות מים. הנזילה היא בעיה לא נעימה ובולטת לעין, בעיה שעלולה להחמיר ולהוביל לנזקים חמורים יותר כגון: כתמים, עובש, נזק לקירות ולצינורות שעלולים להחליד כתוצאה מכך.

כיוון שמדובר בבעיה דחופה שלא ניתן לעכב, הכנו עבורכם מידע שיעזור לכם להימנע מהחמרת הבעיה ולטפל בה בצורה הטובה ביותר.

זיהוי מקור הנזילה

גילוי נזילות מים היא עבודה לא פשוטה אותה יש להשאיר לאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים.  לנזילה קיימים כמה מקורות אפשריים, מדובר במקורות אפשריים הבאים: הצינורות שמספקים מים נקיים, הצינורות של מערכות ההסקה והמיזוג והצינורות שמרוקנים את מי הביוב.

איש המקצוע אליו תפנו, בשלב הראשון ייגש לחפש את מקור הנזילה המדויק, הוא יערוך בדיקה מקצועית ולאחר מכן ייתן לכם אבחנה לגבי מקור הבעיה וחומרתה. איתור הנזילה בצנרת ההסקה ובצנרת של המים הנקיים יכול להתבצע בעזרת בדיקת לחץ שבודקת האם המערכת מאבדת מים.

איתור נזילת המים בצנרת הביוב ניתן לבצע בצורה הבאה: יש לחסום את המוצא של הביוב ולבדוק לאיזה מקום יוצאים המים. במידה וקיים חשש כי הנזילה מגיעה מצנרת המזגן, ניתן לנשוף אל תוך הצנרת ולזהות האם קיימות חסימות.

בדיקות אלו הן בדיקות ראשוניות שמאפשרות לאיש המקצוע לאתר את הבעיה. יש לדעת כי במידה והבעיה מגיעה ממערכת ההסקה, גילוי נזילות הופך מורכב יותר. זאת מכיוון שמערכות אלו מאבדות מעט מים בזמן פעולתן. בנוסף, צינורות המים עוברים במסלולים שאינם גלויים, דרך הרצפה או הקירות, כאן העולה הצורך בבעל מקצוע מנוסה ומיומן אשר יכול לזהות את הבעיה בצורה המדויקת ביותר.

חשיבות גילוי נזילות מהיר

איתור נזילות ותיקונן לא כדאי לדחות. זאת מכיוון שנזקי המים עלולים להוביל לנזקים חמורים שתיקונם יהפוך למורכב יותר ויקר יותר. ההזנחה וההמתנה עלולים להוביל לבעיות כגון: נזקי ריצוף, חיפוי, צבע, טיח, חלודה, עובש ופטריות. חלק ניכר מהנזקים מסכן את הסביבה ואת בריאות בני הבית, לכן לא ניתן להמתין ויש להזמין בהקדם חברה עם ניסיון של איתור נזילות מים.

טיפול בנזילה

לאחר שאיש המקצוע טיפל באיתור מקור הנזילה, יש להתחיל באופן מיידי בשלב הטיפול. טיפול מקצועי ויסודי שיתבצע במהירות, יאפשר לכם לחסוך בעלויות הכרוכות בהחמרה של הנזק ולחזור לשגרת חיים רגילה.  

בעזרת חברה מקצועית המתמחה באיתור נזילות או בעזרת אינסטלאטור מקצועי ומיומן, ניתן יהיה לתקן את הצנרת הבעייתית ולשמור על צנרת תקינה לאורך זמן רב.

לסיום, על מנת שתוכלו להימנע מהחמרת נזקי הנזילה, יש לפנות לחברה מקצועית או בעל מקצוע מנוסה שיזהה את מקור הבעיה במהירות ובמדויק. זיהוי מדויק של הבעיה יאפשר לטפל בה בצורה יעילה וממוקדת, למנוע החמרה ולחזור לשגרת חיים תקינה בצורה המהירה והיעילה ביותר.

מאמר זה מוגש באדיבות איטום עדן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב