דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשתות הצללה לגינה ולמרפסת - פתרונות הצללה לבית ולעסק 

מאת    [ 01/05/2016 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2507 פעמים ]

ככל שהקיץ קרב הביקוש לרשתות הצללה עולה וזה מאוד ברור למה. בישראל עונת הקיץ מאוד חמה וצריך להצטייד במוצרי הצללה לפני. יש כמה ספקים של פתרונות הצללה בישראל.

 סוגי רשתות הצללה

רשתות הצללה הן מוצר מאוד שימושי אותו תוכלו למצוא בגנים ציבוריים, בפארקים וגנים לאומיים, בחופי הים, בברכות, מקומות ציבוריים ואפילו בשימושים חקלאיים, תעשייתיים וענף הבנייה. ישנם סוגים שונים של רשתות הצללה המתאימות לשימושים שונים אך בסופו של דבר כולן משרתות את המטרה העיקרית של יצירת צל והפחתת קרינת השמש. 

רשתות הצללה בחקלאות

ענף החקלאות עושה שימוש רב ברשתות הצללה על מנת להגן על הגידולים החקלאיים. רבים מהגידולים החקלאיים אינם אוהבים שמש ישירה וחזקה ולכן רשתות ההצללה נותנות פתרון טוב. הן מאפשרות לאור לחדור וכמובן לאוויר, אך הן מפחיתות בצורה ניכרת את קרינת השמש הפוגעת בצמחים ומסייעות ביצירת סביבה הדומה יותר לתנאים הטבעיים של צמחים הגדלים בצל עצים. כמו כן הפחתת קרינת השמש מסייעת בהפחתת כמות מי ההשקיה. באופן דומה גננים חובבים עושים שימוש ברשתות הצללה בגינות פרטיות. אחד היתרונות הגדולים של רשת צל הוא שניתן לבחור את דרגת הצפיפות של הרשתות. ככל שהרשתות צפופות יותר כך פחות אור חודר דרכן, ענף החקלאות בדרך כלל עושה שימוש ברשתות הצללה בעלת דרגת צפיפות נמוכה או בינונית. הכל בהתאם לסוג הגידולים והתנאים שהם דורשים.

 

אך לא רק צמחים נהנים מרשתות הצללה, גם בעלי חיים זקוקים להגנה מפני קרני השמש ולכן בלולים, פינות חי וכל מיני מקומות בהם יש בעלי חיים תוכלו למצוא רשתות הצללה המגינות על בעלי החיים מפני השמש החמה.

 

גם אנו בני האדם יכולים ליהנות מרשתות הצללה. בהרבה מקומות רשתות ההצללה משמשות כסככות כמו למשל בגנים ציבוריים. כך אנו יכולים ליהנות מהאוויר הפתוח גם בימים חמים בשעה שאנו מקבלים מחסה מרשתות המגינות עלינו מקרני השמש. ברוב המקרים על מנת להגן על אנשים מפני השמש משתמשים ברשתות בעלות צפיפות גבוהה ואפילו רשתות כפולות.

 

ישנם סוגים שונים של רשתות הצללה ואפילו בצבעים שונים, דבר המאפשר לעשות בהן שימושים הלוקחים בחשבון גם את סוגיית ההתאמה לסביבה ולנוף. שימו לב שמומלץ לבחור ברשתות הצללה בעלות עמידות לאש, הן הרבה יותר בטיחותיות במקרה של שרפה. רשתות הצללה רבות עושות שימוש בחומרים מעכבי בעירה על מנת להפוך אותך לבטוחות יותר. 

ירושלמי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב