כיצד לעשות וובינר ריווחי ואיך לוודא שהוא יצליח ? חלק א'
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כיצד לעשות וובינר ריווחי ואיך לוודא שהוא יצליח ? חלק א' 

מאת    [ 26/04/2016 ]
מילים במאמר: 537   [ נצפה 2082 פעמים ]

 
 

וובינר זהו אירוע אינטראקטיבי המבוצע בדרך כלל על ידי אדם אחד שניים או יותר ונוצר משילוב של ווב + סמינר = וובינר ( באנגלית ) כאשר צופים ומאזינים לו אלו שמתענינים בנושא וניתן להעביר בו אודיו וידיאו מצגות מסמכים ועוד

לשם מה נועד הוובינר ?

1 - לגייס עוד לקוחות ובאמצעות הוובינר לייצר / להגדיל רשימת דיוור

2 - ליצור נוכחות אינטרננטית ומיתוג וגם ליצור אינטאקציה עם הלקוחות שלנו : מדברים איתם וחשים אותם נותנים להם ערך או טיפים לו הם זקוקים

3 - לקדם מוצרים או שירותים שונים

4 - וובינר בתשלום ! ( כן יש דבר כזה להרויח כסף ) על ידי מכירה או המלצה של תוכנות ומוצרים דיגיטליים שונים

למה הוובינר זה כלי נהדר ?


אין הוצאות נסיעה אין בעיות חניה השכרת ציוד הוצאות לספקים ושירותים שונים טוב ונוח לכל הצדדים תורמים לסביבה חוסכים זמן וכסף מוזיל עלויות ניתן ללמוד וללמד בנחת ובנוסף חיסכון ניכר במשאבים כגון כיבוד קבלות וביגוד

וובינרים הם מהנים ונזכרים גם זמן רב לאחר מכן על ידי קהל היעד וממתגים את המנחים בנישה שלהם

הרגשה אישית של שירות מקצועי ואישי למשתתפים

זהו כלי נפלא שמחבר אותנו לקהל היעד שלנו בכמה מובנים

כיצד עורכים וובינר ?


א' - צריך לתכנן מראש

ב' - להגדיר יעדים ומטרות

ג' - בחינם או בתשלום

ד' - באיזה ימים ושע' לערוך את הוובינר

ה ' - לכמה אנשים הוגבל ולכמה זמן אמור להיות הוובינר

ו' - איזה ציוד וכלים טובים צריך לוובינר

הציוד הנדרש

1 : מחשב חזק 2 : מיקרופון טוב איכותי ומקצועי 3 : אינטרנט קווי ולא אלחוטי מהיר 4 : שירות שמספק וובינר 5 :תאורה טובה לשיפור הוידיאו והתאורה 6 : תוכנות הקלטת קול / מסך 7 : פאואר פוינט או כל מצגת אחרת

הכי חשוב זה המסר שצריך להעביר ! מפני שזה המסר שיגרום להגיע לוובינר וזה המסר של העסק ויגרום למאזינים לחזור שוב ולהפוך ללקוחות

כיצד המסר של הוובינר שלנו משנה לאנשים את החיים ? על ידי נתינת טיפים וערך אודות חיסכון בזמן וכסף ושיפור איכות החיים -

חובה להכין את המסר ואת הקופיריטינג בצורה מקצועית ואפשר לתת גם לקופיריטר להעברת המסר בצורה טובה

אנחנו תמיד צריכים לחשוב ולבדוק האם המסר שלנו באמת עוזר לקהל היעד שלנו ? האם המסר שלנו מענין את קהל היעד או אנחנו

בעצם רק מנסים למכור לו ?

התחברו לנתינה מפני שהנתינה מייצרת נתינה והקהל מחזיר בחזרה

איך לבחור ספק שירות לוובינר ?


חשוב ביותר שיהיה קל לשימוש ולביצוע ועוד יותר חשוב שיהיה קל לשימוש על ידי הקהל מפני שהצד השני משתוקק לקבל מאיתנו ערך

וצריך שיהיה לו קל להשתמש במערכת

ישנם כמה וכמה חברות שתומכות בעברית וביניהן GBO וגם GOTOWEBINAR שהינן חברות טובות וותיקות בתחום

מה צריך לוודא שיש לנותן השירות ?

1 - שיתוף מצגות : המצגת עולה לאינטרנט ורצה מהר

2 - שיתוף מצד מנחים : ישנה אפשרות להעביר בין מס' מנחים + קהל בוובינר

3 - אפשרות לשלב שירותים נוספים כמו למשל שידור יוטיוב שיתוף מסמכים וכו'

4 - שיתוף מסך מקלדת ועכבר

5 - שינוי המצגים : אם זה למשל פעם מנחה אחד שנמצא במקום מסוים ואפשר להעביר למנחה שנמצא במקום אחר

6 - התאמה לכל סוגי הדפדפנים ולכל סוגי המחשבים

7 - הקלטה שאפשר לשדר / וובינר מוקלט

8 - שיתוף מסמכים איחסון מסמכים איחסון מידע למי שמעונין למלא טופס או שאלון וישלח במיידי

9 - הדרכה ותמיכה 24 / 7

10 - תקופת ניסיון ותוכניות שותפים במידת האפשר

 

שלום לכם הגולשים, כאן יוסף קאלימי  שמחתי לכתוב לכם. רבותי, רוצים אתר? מה, אין לכם אתר??? http://www.ykl.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב