דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אתה חייב לפרסם בפייסבוק? 

מאת    [ 18/04/2016 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 3113 פעמים ]

 אין אחד היום שלא מכיר את פייסבוק,כמעט לכל בן אדם יש פרופיל אישי בפייסבוק.

היום בפייסבוק בישראל, ישנם 4.3 מיליון משתמשים! כן כן, מספר עצום לכל הדעות, שפשוט אפשר להגיע אליו ע"י לחיצת כפתור פשוטה בכל מקום בארץ.

כ90% מהמשתמשים בפייסבוק נכנסים אליו מדי יום, ואפילו כמה פעמים ביום, ולדפדף בציר הזמן שלהם כדי להעביר את הזמן (ובאותו זמן בדיוק, אתה רוצה להיות עם המודעה שלך). סרטונים מצחיקים שצצים, סטטוסים משעשעים, התעדכנות על מה חדש בעולם, מה חדש אצל חברים מסויימים, תמונות ועוד.

דרך הפרופיל האישי, ניתן להעלות סטטוסים לפייסבוק, תמונות, מיקום, וידאו ועוד.

כאשר אתה משתף על ציר הזמן שלך, כל מי שחבר שלך, ורק מי שחבר שלך, רואה על ציר הזמן (news feed ( שלו את השיתוף שלך, ובעצם ככה מתעדכן במה שקורה בחיים שלך.

הדבר כמעט דומה אבל גם לא ממש דומה בדף עסקי (ואני אסביר למה לא ממש דומה בהמשך).

בדף עסקי, כמו שאתם מכירים, במקום להוסיף אותך כחבר, אתה צריך לעשות LIKE לדף, ובכך להיות מעודכן במה שקורה בדף. אז אתה חושב עכשיו, נו מעולה, אני אשיג כמה שיותר לייקים לדף (או כמו שאני קורא לזה – "מיתוס הלייקים"), אעלה סטטוסים ופוסטים לשם פרסום, אשיג מלא לקוחות ואעשה מלא כסף דרך הפייסבוק בחינם!

מממ, צר לי לבשר, אבל לא כך הדבר... קודם כל, להשיג לייקים של לקוחות פוטנציאלים זה לא כזה פשוט. ושאני אומר לקוחות פוטנציאלים, אני לא מתכוון לחברים/משפחה וחבריהם, שיעשו לך לייק לדף, כי בוא נודה בזה, הם לא יקנו ממך כלום כנראה, הם סתם עשו לייק כדי לפרגן, ועם פרגון אתה לא יכול ללכת למכולת. כאילו אתה יכול, אבל לא נראה לי שייתנו לך לקנות עם זה מצרכים (:

דבר נוסף וקריטי שהמון אנשים לא יודעים, הוא שפייסבוק עד 2010 בערך, היו מראים את כל מה שאתה מעלה בדף העיסקי שלך, על ציר הזמן של כל מי שעשה לך לייק. היום, המצב אחר לגמרי.

בין 5-10% אחוז בלבד ממי שעשה לך לייק, רואה את הפרסומים שלך, על ציר הזמן שלו. האחוזים יכולים להיות יותר גבוהים אם אין לך הרבה לייקים (בין מאות לאלפים בודדים), כי לפייסבוק יש אינטרס לקדם אותך.

אז איך כן אפשר להשיג לקוחות מיד? רק ע"י שימוש בכלי הפרסום הממומן של פייסבוק. גם אם אין לך לייק אחד, ורק היום פתחת עמוד עסקי.

לפייסבוק יש אינטרס מאוד גדול שתפרסם בתשלום, ולכן הם משקיעים את מירב המשאבים שלהם, בפיתוח טכנולוגיה ואלגוריתמים, שיאפשרו לך להגיע לקהל הלקוחות שלך בקלות, וללא עלות גבוהה.

בסופו של דבר זה WIN WIN. אתה היום דרך הפייסבוק, יכול לפלח את קהל הפירסום המדוייק שאתה רוצה להגיע אליו. לא כמו בשונה מפעם שהיית מפרסם מודעה בעיתון וזה היה מגיע לכולם, בין אם הוא לקוח פוטנציאלי או לא. היום דרך הפייסבוק, אתה יכול להגיע לפילוח הקהל הרלוונטי לגביך, ולפרסם אך ורק אליו.

אתה יכול להגדיר גיל (תוחם את הגילאים הרלוונטיים), מין (זכר/נקבה) מצב משפחתי (רווק, בזוגיות, מאורס, נשוי, ילדים וכדומה), תחומי עניין (אוכל,בישול,קניות וכדומה) ועוד מגוון רחב של אפשרויות.

נגיד ולמשל את/ה רוצה לפרסם שמלות כלה. כמובן שאין עניין לפרסם לגברים, או למי שנשוי, או לילדים בגילאי 15... אתה יכול להגדיר את הקהל המדוייק שלך – אישה, מאורסת, באיזור ה20-30 לחייה, שהתעניינה בשמלות כלה או כל דבר שקשור לחתונה, ורק היא בלבד, תראה את הפרסום שלך.

בלחיצת כפתור אתה יכול להגיע לקהל כל כך מדוייק, כל כך גדול, בכל מקום בארץ. לא לפרסם בפייסבוק, זה פשוט להשאיר כסף (המון כסף) על השולחן.

 

שלומי כהן יועץ שיווק ופרסום בפייסבוק 0523773018 shlomke.aa@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב