דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבסיס לבחירה נכונה של שיש למטבח 

מאת    [ 12/04/2016 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2570 פעמים ]

חשוב לבחור שיש למטבח שיהיה פונקציונאלי, שימושי, עמיד ואיכותי. כאשר באים לבחור שיש למטבח מבינים שזה לא משהו כל כך פשוט. בחירת שיש לא מסתכמת רק בפן העיצובי או בטעם אסתטי אישי, אלא חשוב מאוד שהשיש יהיה איכותי, יחזיק מעמד ויתאים לצרכים של המשתמשים בו. כיום בשוק יש מגוון חומרי ועיצובים שונים: שיש פשוט, סינטטי, טבעי, שיש גרניט, אבן קיסר ועוד.

מכיוון הגיוון הגדול הקיים בשוק, בכל ברחבי הארץ יהיה אפשר למצוא חנויות ורשתות המתמחות בעיצובי שיש שונים. תושבי תל אביב יוכלו למצוא חנויות של דגמי שיש בתל אביב, ותושבי ירושלים יוכלו ללכת לאולמות תצוגה של חנויות שיש ששמה אפשר יהיה להתרשם ממגוון רחב של דגמי שיש בירושלים ולקבל ייעוץ מאנשי המקצוע שלנו בכדי להבטיח שהרכישה תהיה מושלמת עבור הלקוח.

לכל משפחה יש את הצרכים הספציפיים שלה, וזה ישקף את האופן בו השיש ישמש אותם. הצורך הבסיסי לשיש הוא אותו דבר כמעט לכולם - שיש למטבח קיים בכל בית, וכולם משתמשים כדי להכין אוכל ולבשל במטבח. ובכל זאת, גם שוני מסוים בין משפחות שונות: משפחות אשר נוהגות לבשל ולאכול הרבה בבית ישתמשו בשיש שבמטבח בתדירות הרבה יותר גבוהה מאשר משפחה שאוכלת הרבה במסעדות. במשפחות שמבשלות הרבה בבית השיש ישמש להצבת סירים כבדים, לחיתוך והכנת האוכל להצבת כלים לאחר שטיפה ועוד. גם כאשר משתמשים בשיש לעיתים נדירות, עדיין משתמשים בו ולכן חשוב שהוא יהיה איכותי.

שיש למטבח זו קניה רצינית שלא עושים כל יום, לכן חשוב לבחור בשיש עמיד וחזק, אשר אינו רגיש לחומרי ניקוי חזקים ושלא נשחק בקלות. יש אנשים שהשיקולים הפונקציונאליים נמצאים לנגד עיניהם בקניית שיש ויש כאלה שמאמינים ששיקולים אסתטיים חשובים באותה מידה ואף יותר. כמובן חשוב שתאהבו את השיש, שהוא ימצא חן בעיניכם ויתאים לדברים כמו אריחי קרמיקה במטבח, צבע הקירות ובכללי לעיצוב של המטבח.

הנה דוגמא לכמה מסוגי השיש הקיימים, היתרונות והחסרונות שלהם: שיש קיסר הוא השיש הנמכר ביותר בישראל והוא פופולרי בכל רחבי העולם, הודות לאיכות הגבוהה שלו, הטכנולוגיה החדשנית שהוא מיוצר בה ורמת שביעות רצון הלקוחות. הוא מגיע במבחר צבעים וגוונים מאוג גדול והוא נוח לכל כיס מבחינת מחיר מכיוון שהוא בא במנעד מחירים רחב. הסוג השני הוא שיש גרניט, שהוא שיש פונקציונלי ושמיש ביותר, אינו נשרט בקלות ומאוד טבעי, אך בעל מראה מאוד ספציפי אשר לא כל אחד אוהב. שיש טבעי אוניקס נחשב עשיר מאד, אך בעל רגישות לשריטות וחומרי ניקוי ושיש חברוני נחשב ליפה במיוחד, אך בעייתי להשיג אותו באיכות גבוהה.

פורצלנו הינה מהחברות המובילות בתחום של קרמיקה בירושלים, פורצלן, שיש ופרקט, חדרי אמבטיה וכלים סניטריים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב