דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירות למכירה בראש העין - לא מה שחשבתם 

מאת    [ 06/04/2016 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 1846 פעמים ]

ניתן כמה טיפים תחילה אשר יעזרו לצעירים לדעת מה לחפש.

דבר ראשון וחשוב מאוד הוא לאסוף מידע על אזור המגורים בו אתם רוצים לקנות דירה, היכן האזור נמצא, איזה סוגי דירות הם מציעים, האם יש גני ילדים, מרכזי קניות, כבישים רלוונטים נגישים.

מה הן תוכניות הפיתוח העתידיות של האזור? דוגמא מאוד טובה לתכניות פיתוח אזורים בראש העין החדשה היא פסגות אפק, מגה שכונה שיש בה כל מה שצריך ואשר נמצאת ליד כבישים ראשיים.

דבר חשוב מאוד הוא לבדוק מחירים, להשוות בין הפרויקטים המוצעים בשוק, לבחון מה כל אחד מציע ומה המחיר שהוא מבקש, לא רק על דירות למכירה בראש העין, גם בכל מקום אחר בו אתם מתכננים לקנות דירה. כמובן שחשוב לבדוק את איכות הבניה, אם הדירה מגיעה מרוהטת אז את איכות הריהוט, מטבח, האם יש מזגן מפוצל, ועוד.

התאמה תקציב הכספי – התקציב הכספי שלכם הוא פרמטר מאוד חשוב אם לא הכי חשוב, כי בסופו של דבר אתם הולכים עכשיו להתחייב על החזר חודשי לשנים רבות, עקב זאת חשוב מאוד להתיעץ לגבי המשכנתא וההחזר החודשי שלכם. כך גם לגבי הדירה, האם אתם צריכים דירת 4 חדרים או דירת 3.5 חדרים מספיקה לכם? האם אתם מצפים לילדים או מתכננים שיהיה חדר אירוח בבית? אלו דברים שכדאי לקחת בחשבון מכיוון ואחרי זה לבנות עוד חדר זו כבר בעיה. הדירות למכירה בראש העין החדשה הן נוחות יחסית מכיוון ואתם מקבלים דירה יחסית גדולה בהשקעה נמוכה יותר ממקומות אחרים במרכז הארץ.

הקבלן הוא פרמטר מאוד חשוב גם כן, חשוב לבדוק את הצעת הקבלן לפרטי פרטים, לדבר עם לקוחות קודמים אשר קנו מהקבלן ולשמוע מה הם אומרים. בדרך כלל לא מומלץ לקנות דירה מקבלנים קטנים ולא מוכרים, מבלי לוודא חוקיות של הקניה, שהבית באמת רשום בטאבו ושהקבלן לא מנסה לרמות אתכם. אנחנו מכירים מספיק סיפורים כאלה וכדאי להיות אם האצבע על הדופק. אם נתמקד בדוגמא של פסגות אפק, שם ישנם רק קבלנים גדולים, וזו סיבה טובה לחפש דירות למכירה בראש העין.

יעוץ משפטי חובה! אל תסגרו שום עסקה ללא עורך דין מנוסה בנדל"ן, כן, יש עמלה, אבל הוא יכול להשיג לכם תנאים טובים יותר, והכי חשוב, הוא יכול לדעת אם הכל מתנהל כמו שצריך או אם יש משהו שצריך לחשוד בו. הוא מתנהל מול החוזה ומוציא את הטוב ביותר עבורכם, שוב, אם אתם מחפשים דירות למכירה בראש העין, אין זה אומר שאתם צריכים לשכור את היעוץ המשפטי מראש העין או האזור, אלא ממישהו שאתם סומכים עליו ויש לו ביקורות טובות.

בדיקה מקיפה של המפרט הטכני בדירה, לכל פרויקט שמכבד את עצמו יש מפרט טכני של הדירה, בעצם פירוט של מה אתם מקבלים בדירה. לבדוק טוב טוב מה אתם מקבלים, גדלים, איכויות, ארץ יצור, אחריות. כמובן שכדאי להשוואת את המפרט עם דירות אחרות בפרויקט ובפרויקטים אחרים באזור.

המאמר הזה הוא בגדר המלצה לאחר שנים רבות של התעסקות במקצוע, אין זה אומר שאין עוד דברים לבדוק וגם יכול להיות שאתם רוצים לבדוק בדרך אחרת, ואין עם זה שוב בעיה. המאמר הזה נכתב מהניסיון האישי שלי, והוא על מנת לעזור לכם להוציא את המקסימום מקניית דירה חדשה.

דן אריאל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב