דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ חדר אמבטיה 

מאת    [ 03/04/2016 ]

מילים במאמר: 339   [ נצפה 540 פעמים ]

שיפוץ חדר אמבטיה

חדר האמבטיה הוא המקום האינטימי ביותר בביתכם, המקום בו מרבית האנשים פותחים את היום מול המראה בצחצוח שיניים ומסיים אותו לקראת כניסתם למיטה. הנראות של חדר האמבטיה משפיעה במידה משמעותית במיוחד על מהלך היום שלכם ועליכם לדאוג שהוא יעוצב בצורה המתאימה והנעימה ביותר עבורכם על מנת שתוכלו באמת "להרגיש בבית".

מדי שנה אלפי ישראלים משפצים את חדרי האמבטיה בביתם, במידה והחלטתם על תהליך השיפוץ, הגדרתם את התקציב המתאים לשיפוץ והחלטתם ש"אתם הולכים על זה" ישנם מספר אלמנטים שיוכלו לסייע לכם לבחור את אופי השיפוץ ואת קבלן השיפוצים שיבצע עבורם שיפוץ חדר אמבטיה.

כיצד נערכים לתהליך  שיפוץ חדר אמבטיה בצורה נכונה?

ראשית, הגדירו היטב את התקציב והשתדלו לא לחרוג ממנו. לאורך השנים נתקלנו במאות זוגות אשר התפתו לעיצובים מרשימים ואף הרחיבו את השיפוץ בביתם לאחר שיפוץ חדר האמבטיה. אנו ממליצים שתגדירו היטב את התקציב הרצוי אותו אתם מעוניינים להוציא על תהליך השיפוץ בצורה מחושבת במיוחד והציגו את התקציב בפני קבלן השיפוצים על מנת לוודא שאכן יוכל להסתדר עם התקציב הנוכחי.

בשלב השני, עליכם להחליט על אופי השיפוץ. "על טעם ועל ריח אין מה להתווכח" ועליכם למצוא את השיפוץ המתאים ביותר לאופי הבית שלכם בו תוכלו להרגיש כמה שיותר בנוח וכמה שיותר אינטימיים ונקיים. מומלץ להיכנס למספר אתרי אינטרנט של קבלני שיפוצים על מנת לצפות ברעיונות שונים וכיוונים מיוחדים לשיפוץ חדר אמבטיה.

רבים אינם מכירים את טווח המחירים של תהליך השיפוץ. על מנת לקבל אינדיקציה לטווח המחירים כבר בשיחת הטלפון הראשונה, מומלץ למדוד את השטח בו אתם מעוניינים לערוך את השיפוץ ולערוך מעין אפיון קצר אותו תציגו לאיש המקצוע, כך תוכלו לקבל טווח מחירים בהתאם לתקציב הקיים שלכם. מומלץ לברר הצעות מחיר אצל מספר אנשי מקצוע.ניתן  לשפץ  ולשדרג את חדר האמבטיה ע"י החלפת  אביזרים,אפשרות  לשילוב והדבקת  טפט ,החלפת  מראה וחידוש הרובה .לשיפוץ  אמבטיה יסודי דרוש פרוק כל  הקרמיקה הכלים הסניטריים והצנרת.יש להקפיד על  יישום של מערכת  איטום כדוגמת  סיכה או  שווה ערך ,החלפת  מערכת  הצנרת  לתיקנית  תוך  מתן  אחריות ל-10  שנים  ע,י  מתקין  מוסמך  SP .חיפוי  קרמיקה רובה וכלים  סניטריים.כך  תקבלו  חדר אמבטיה בעל  חוזק ויופי ללאורך  שנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב