דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסך רנו 

מאת    [ 30/03/2016 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1909 פעמים ]

במידה ויש ברשותכם רכב מסוג רנו, רבים מכם בוודאי יודעים כי ההוצאות על הטיפולים במוסך, הם החלק המשמעותי ביותר בכל הקשור לעלויות אחזקת הרכב. בכדי לשמור על ביצועי רכב טובים ועל תקינותו, יש להגיע לטיפולים תקופתיים של מוסך רנו מרכזי.

כדי שתוכלו לתת לרכב שלכם את הטיפול הטוב ביותר, הכנו עבורכם מידע שעוסק בחשיבות הרבה של הבאת הרכב למוסך רנו מורשה.

בטיחות קודמת לכל

מוסכים מורשים עובדים ביחד עם היבואן, הם עובדים עם חלקים מקוריים בהתאם להוראות היבואן, הם עוברים הדרכות מקצועיות על דגמים חדשים, מכשירים חדשים, הדרכות בטיחות וכו'. העבודה עם חלקים מקוריים וציוד מתקדם, מבטיחה כי רכב שיוצא מהמוסך הוא רכב בטיחותי לנסיעה אשר קיבל טיפול טוב שיחזיק לאורך זמן.

מוסכים מורשים מטעם היבואן, הם מוסכים בעלי רישיון הנמצאים תחת פיקוח משרד התחבורה. אצל המוסכים המורשים תמצאו צוות מקצועי ומנוסה שנשלח להשתלמויות מקצועיות מטעם היבואן, זאת בכדי להתעדכן בכל החידושים בתחום.

ההשתלמויות המקצועיות מאפשרות למוסכים המורשים לטפל בכל דגם, החדש ביותר או הישן ביותר. העבודה תחת הוראות היבואן מחייבת טיפול בחלקים מקוריים בלבד המותאמים לסוג הרכב שלכם, זאת בנוסף לתמחור של העבודה לפני ביצועה, דבר המאפשר שקיפות מלאה כלפי הלקוחות.

מוסך רנו מורשה - כי על איכות לא מתפשרים

הטיפול בחלקים מקוריים ובאמצעות ציוד חדשני, מאפשר טיפול מדויק ואיכותי ברכב. הרכב שלכם מקבל טיפול באמצעות חלקים המותאמים לו, דבר המבטיח כי תקבלו רכב בטוח ותוכלו ליהנות מחוויית נסיעה טובה יותר.

טיפול במוסך שאינו מורשה לעיתים יכול להיות זול יותר, אך אם תרצו להעניק לרכב שלכם טיפול בחלקים שאתם לא בטוחים שהם מקוריים ומתאימים לרכב שלכם, סביר שרבים מכם יענו שלא. אמנם הטיפול במוסך שאינו מורשה, יכול להיות זול יותר, אך כיוון שאין ברשותם את הציוד החדש ביותר והם אינם עוברים את ההדרכות התקופתיות של היבואן הרשמי, רמת המקצועיות ואיכות החלקים נמוכה יותר. במצב זה, אם תתקנו במוסכים שאינם מורשים, עלולות להתעורר תקלות רבות שיאלצו אתכם לחזור למוסך לעיתים קרובות, דבר שיתבטא בעלויות נוספות שיהפכו את הטיפול במוסך הלא מורשה ליקר יותר.

מוסך מרכזי רנו מחזיק את כל הכלים האפשריים להם הרכב שלכם יזדקק, במידה ותצטרכו חלק מסוים, במחסני המלאי של המוסכים המורשים יש את החלקים הללו, דבר המאפשר לכם גם ליהנות ממענה מהיר ויעיל. על כל תיקון שתבצעו במוסכים המורשים, תקבלו אחריות על התיקון, כך שבמידה וישנה בעיה בהמשך, יש לכם תמיד למי לפנות.

לסיום, אם ברצונכם ליהנות מרכב שעובר טיפולים באמצעות חלקים מקוריים ובעזרת ציוד מתקדם, רכב בטוח לנסיעה ששומר על ביצועים טובים לאורך זמן, יהיה עליכם להביא את הרכב אל מוסך רנו מורשה מטעם היבואן.

 המאמר נכתב באדיבות מוסך המכונן


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב