דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך יוצרים חזון ? סדנת חזון לגברים שרוצים לחיות מתוך תשוקה ושליחות - היום הראשון . 

מאת    [ 29/03/2016 ]

מילים במאמר: 951   [ נצפה 2204 פעמים ]

יום חמישי 15/1/2015 2015 התכנסנו 66 גברים בבית אורן לסופשבוע של חברות ואחווה גברית .השאלה המרכזית שריחפה ועניינה כל גבר שהיגיע לסופשבוע :"איזה גבר אני רוצה להיות  ?מה היעוד שלי ? מה החלום שלי ? מה החזון שלי ? איך לחיות כל יום מתוך תשוקה ולקום כל בוקר להסתכל על עצמי מול המראה ולהגיד לעצמי :"אני אוהב את עצמי ,אני אוהב את הגוף שלי אני עירני ומלא אנרגייה לעשייה ויצירה חדשה שאני הולך לכבוש ולתת את המתנה שלי בלב פתוח ונתינה רחבה .איך להיות גבר שיגרום לאישה שלי לעוף על עצמה להרפות מן השליטה ולבכות מרוב אושר כאשר אני עושה איתה אהבה ? איך להיות גבר שגם עושה מה שהוא אוהב מגשים את החזון האישי שלו וגם מוביל את מערכת היחסים שלי עם האישה שלי נמצא איתה באינטימיות והופך להיות אבא והאישה שלי מגשימה גם היא את היעוד שלה והופכת להיות אמא.

 בטקס הפתיחה של אתגר שיווה 20 –סדנת עומק לגברים הקריא תומר קורון משפט מתוך הספר "דרך גבר" שכתב דיויד דיידה . משפט שליווה אותי לכל אורך הסופשבוע :"רוב הגברים טועים לחשוב שיום אחד זה יגמר "אם אעבוד מספיק קשה –יום אחד אוכל לנוח " הם חושבים לעצמם או :"מתישהו האישה שלי תבין ,ואז היא תפסיק להתלונן " או "אני עושה את זה עכשיו רק כדי שבעתיד אוכל לעשות מה שאני באמת רוצה עם החיים שלי ". הטעות הזכרית היא לחשוב שום אחד הדברים ישתנו באופן מהותי .הם אינם עומדים להשתנות .זה אף פעם לא נגמר .כל עוד החיים נמשכים ,האתגר היצירתי הוא להיאבק ,לשחק ,ולעשות אהבה  עם רגע ההווה ,בעת שאתה נותן ומעניק את מתנתך הייחודית "

מה החזון שלי ? מה המתנה שלי ? מהו אושר בשבילי ? מה יגרום לי לקום כל בוקר עם יעוד ומטרה ולחיות את החיים מתוך תשוקה עזה שהאישה שלי תבחין בה בזמן שאנחנו עושים אהבה ? מהם היעדים שאני רוצה להגשים בשנת 2015 ? ואלה כלים ותכונות אני זקוק כדי להגשים אותם ? שאלות אלה היו הדברים המרכזיים שעליהם עניתי בסופשבוע הגשמה של אתגר שיווה .


איך זה התחיל ?

זה התחיל בשאלה פשוטה שרמי גזולי  שאל אותי ואת שאר 33 חברי לקבוצה : מה הפוקוס שלך מה התכונות שאתה צריך כדי להגשים את החזון שלך בשנת 2015 ? ואני ישר רשמתי במחברת את המילים הבאות : אחריות , חופש,אומץ ,יצירתיות ,תשוקה . שהמילה המרכזית שתגרום לי להשיג את היעדים היא : מיקוד במטרה . דבר נוסף שיעזור לי להיות ממוקד במטרה הוא להיעזר ולהתייעץ באנשי מקצוע וחברים שיתנו לי מידע חדש ויפקסו וימקדו אותי על המטרה שלי . אני יודע שאני לא לבד יש לי אנשים שאיכפת להם ממני ותומכים בי .

השאלה השנייה שרמי העלה לאויר הייתה : איזה שינוי אתה רוצה שיקרה לך  בשנת 2015 ? ואני התחלתי לכתוב כמו מכונת ירייה כי זה משהו שבער לי ונמצא בבטן כבר הרבה זמן מחכה לצאת החוצה ולשים אותו על השולחן גלוי להציג ולפרסם אותו בפני כולם :אני רוצה לעשות ילד , אני רוצה להיות אבא ,אני רוצה לחיות עם בת הזוג שלי בבית אחד ,לעשות איתה אהבה בתשוקה להיות לה חבר טוב ,מאהב ,בן זוג ,שותף לדרך .אני רוצה להיות מאמן כושר הוליסטי שהופך את אימון הכושר גופני למתאמנים שלי לחווייה אינטימית מרגשת נשימה ומהנה .אני מאפשר למתאמנים שלי במהלך האימון : חופש ליצור את האימון שהם אוהבים ,חופש להביע במהלך האימון מה הם מרגישים ,אחריות על גופם . אני החבר הטוב שלהם שמתמסר ונותן מכל הלב שמקשיב ונמצא איתם רואה אותם ומפרגן להם יוצר יחד איתם סדר יום ואורח חיים שיהפוך את היממה שלהם לחווייה מיוחדת במינה מלאה אנרגיה לעשיה ויצירה ותשוקה חזקה לחיים שיהיה להם בשביל מה לקום בבוקר עם חיוך ולאהוב את הגוף שלהם ואת עצמם .


השאלה הבאה של רמי הייתה : מה הדאגות והפחדים שלכם ? וגם פה התחלתי לרשום בקצב של מכונת ירייה זה היה כל כך שם שלא היה אפילו צריך לחשוב רק לרשום ולהוציא את זה החוצה לראות את זה : אני דואג איך להביא מתאמנים חדשים ?אני דואג איך להציג במדוייק את העסק שלי ?אני דואג שלא יגיעו מתאמנים חדשים ,אני דואג האם אני אצליח להתפרנס רק מאימון כושר הוליסטי ?אני מפחד שאנשים לא יאהבו את מה שאני עושה ומביא להם ,אני מפחד מהביקורת של האנשים ,אני מפחד שאני לא אעמוד בציפיות של  המתאמנים .אני מפחד להשתעבד לעסק ושלא ישאר לי זמן למשפחה לאישה ולעצמי . אני מפחד לעשות טעויות בפרסום העסק ,אני מפחד מתביעות של לקוחות כנגדי .


השאלה הרביעית שרמי שאל היא : מי האנשים שמשיחים את דעתך ומורידים לך את הבטחון לגבי הגשמת החזון שלך ? ועל זה אני עונה : אבא שלי שמביא לי את הספק לגבי השינוי להיות עצמאי והפחד מחוסר בטחון במשכורת ? מראה לי את הקול של הפחד האם אני יודע לשווק ולהשתלב בעולם הפראי של העסקים ?בת הזוג שלי שאומרת לי שהיא רוצה יציבות , רוצה ילדים וכל הזמן מביאה ואומרת לי שהיא רוצה להיות אמא ושואלת : האם אני אוכל לפרנס את הילד שניצור ביחד ?

 

בסוף היום הראשון רמי שואל שאלה אחרונה : מה זה בשבילי אנשים מצליחים ? ואנ כותב שאנשים מצליחים הם מאושרים מחייכים יצירתיים חיים את החיים הולכים עד הסוף ,עושים מה שהם רוצים ,חופשיים ,מגשימים את החלומות שלהם ,פופולאריים ,אחראים על מה שקורה להם בחיים נוכחים בחיים שלהם .

 
בלילה בלילה  קצת לפני שהלכנו לישון רמי שאל את השאלה האחרונה ליום הראשון :מה אני חושב על עצמי כאיש עסקים וכבעל עסק : ואני ממשיך לכתוב וזה יוצא אל הכתב יותר קל ומהר ממה שאני חשבתי כאילו שהתשובה כבר הרבה זמן נמצאת שם ורק חיכתה לשאלה של רמי : אני אחראי ויודע מה קורה בעסק שלי ,,אני מנהל את העסק שלי על פי תקציב שנתי,אני יוצר תקציב שנבנה על  פי המטרות שאני רוצה להשיג ,אני כל יום יוצר משהו חדש ,אני מנהל מערכת יחסים עם הלקוחות שלי בצורה אמיתית ושקופה ללא הסתרות מידע ,אני משתף את לקוחותיי במה אני מרגיש . .

בלילה ששכבתי  בחדר המחומם בבית אורן עם שאר חברי חשבתי על השאלות שרמי שאל הרבה פחד הרבה התרגשות לפעמים היסוס  מחכה לראות מה יהיה ביום הבא

שי איל 


מאמן כושר הוליסטי 


0542589192


fillyourheart427@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב