דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילומי בוק בת מצווה בטבע 

מאת    [ 27/03/2016 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2130 פעמים ]

הנסיכה שלכם הגיעה לגיל בת מצווה והגיע זמן החגיגות המיוחלות, אתם מארגנים לה בת מצווה באולם עם כל החברות ובני המשפחה, אתם דואגים לה למתנה ייחודית ודואגים לערוך גם ארוחה משפחתית מושקעת. עכשיו זה הזמן לארגן עבורה צילומי בוק בת מצווה בטבע.

בשנים האחרונות יותר ויותר בנות בגיל 12 אשר חוגגות בת מצווה, מבקשות לערוך בוק בת מצווה מיוחד אשר מכיל תמונות שלהן לבדן ועם החברות שלהן. בוק זה נעשה בדרך כלל בסטודיו של צלמת מקצועית וכן במקומות שונים, כגון בתי קפה, חוף ים וכן בטבע. הרעיון שעומד מאחורי צילום בוק לבת המצווה הוא, שכלת האירוע, מלכת ה"בת-מצווש" יכולה להשתחרר וליהנות מסט של צילומים כמו דוגמנית לכל דבר. במהלך הצילומים היא יכולה להתלבש במגוון תלבושות, להתאפר וליהנות מתסרוקות שונות אשר יציגו אותה בסיטואציות מיוחדות.

צילומי בוק בת מצווה בטבע, הם צילומים מיוחדים מאחר ובניגוד לצילומים במקומות אחרים, הם גם קולטים את הילדה בצורה מיוחדת, עם פוזות טבעיות יותר וטבעיות פחות, וגם משלבים בצילומים נופים שונים וייחודים, נופים שהופכים את הצילומים לייחודים ובלתי נשכחים. רק תדמיינו את הילדה שלכם על רקע הרים, עמקים, פארקים, חופי ים ועוד. הכל כמובן בשעות הנכונות של היום, במזג אוויר מתאים ובאווירה חגיגית.

 

מה צריך להכין לקראת יום צילום בוק בת מצווה בטבע

בשביל שצילומים בטבע יעברו בשלום ובהצלחה, על הילדה להכין סט תלבושות שיכולים להתאים לצילומים. צריך לקחת בחשבון משתנים כמו מזג אוויר ותנאי סביבה, אך מן הסתם הילדה תרצה להתלבש במיטב הבגדים שלה. חשוב מאוד גם לא להגזים, בסופו של דבר, זה הרבה יותר טבעי ונכון שהילדה לא תתלבש לסט הצילומים בטבע כמו לנשף וכן שלא תלבש בכל תמונה בגד אחר. מה עוד שהצילומים לוקחים זמן וככל שהילדה תשתמש בפחות סטים של בגדים, כך היא תחסוך זמן והצילומים יעברו מהר יותר.

שנית, על הילדה להכין תיק איפור מתאים. כאן חשוב להדגיש, מדובר בילדה בת 12, היא לא צריכה להתאפר כמו נערה בת 18 ולא כמו אישה בת 30. היא צריכה איפור מינימאלי אשר מצד אחד יבליט את יופייה הטבעי ומצד שני יאפשר לה להרגיש כמו ילדה גדולה, כמו מי שהופכת להיות נערה, אישה צעירה.

שלוש, על מנת שהצילומים יעברו בצורה טובה, חשוב שהילדה לא תחוש לחץ. לא לחץ מהסביבה וגם שהיא עצמה לא תכניס את עצמה ללחץ. מדובר בצילומי בוק בטבע, יום מלא בכיף, בהנאה, בהעצמה - לא מדובר במבחן ולא בשום דבר דומה לזה. עם כבר, הצלמת היא זו שנמצאת במבחן מסוים אך היא כבעלת ניסיון יודעת לעמוד בו. הילדה? הילדה צריכה ליהנות מהצילומים, כך בסופו של דבר היא תהנה גם מהבוק עצמו. 

סטודיו לצילום דנה אופיר - צילומי הריון, ילדים, משפחה, בוק בת מצווה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב