דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת טרמיטים מהי השיטה היעילה ביותר 

מאת    [ 19/03/2016 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2118 פעמים ]

שלב ראשון זיהוי הטרמיטים

במידה וגילינו ערמות של נסורת צמוד למשקופים של הבית,כנראה שהטרמיטים אוכלים במהירות את רהיטי העץ שלכם. במידה ובארונות של המטבח או מאחורי המטבח אנו עדים לשבילי בוץ מתארכים סימן שיש לכם טרמיטים בבית. הטרמיטים חרקים זעירים דמוי נמלים בעלי כנפיים שקופות מאורכות. במידה וראיתם חרקים דמויי נמלים אך שונים במקצת ייתכן ומדובר בטרמיטים. הצבע של הטרמיטים שונה מהנמלים, במידה ותקישו על מוצרי עץ והצליל יישמע לנו חלול ייתכן מאוד כי יש פעילות ענפה בתוך מוצר העץ ועלינו לקרוא למדביר טרמיטים מקצועי ומיומן שיבצע עבורנו הדברת טרמיטים.

חשוב לנו לציין כי הדברת טרמיטים מתבצעת אך ורק על ידי מכונה בלחץ גבוה המותאמת לפעולה זאת.

ריסוס נגד הטרמיטים מתבצע על ידי חומרי ריסוס אשר מטרתם לחדור ככל הניתן אל האדמה ולפגוע במושבת הטרמיטים וכמובן בשלב הסופי במלכת הטרמיטים. מדביר מיומן מקצועי יקדח חורים אף עמוקים מסביב לבית כל חצי מטר על מנת לתת הגנה טובה למעטפת הבית.מטרת הקידוחים להגיע אל מושבות הטרמיטים ולבצע הרעלה איטית אל הקן כולו.

הדברת טרמיטים מתבצעת אך ורק על ידי חומרי הדברה ידידותיים לסביבה, חומרי ריסוס אלו אינם פוגעים בסביבתנו כמובן כדאי להשמע להוראות המדביר ולברר באלו חומרים המדביר משתמש והאם חומרים אלו מאושרים על ידי משרד הבריאות. החדרת החומרים כימיים נעשה בעבר הרחוק על ידי זרחניים אורגניים הרעילים לאדם ולסביבה לכן כדאי לבדוק היטב האם לאותו מדביר יש רישיון הדברה בפועל.

ריסוס טרמיטים מחוייב  להתבצע מידית כאשר גילינו את הטרמיטים הראשונים בביתכם. הטרמיטים פועלים במהירות ובחשאיות. הם מכרסמים את המשקופים, את הרהיטים, ארונות, שידות.  אם לא תזמינו מיד ריסוס טרמיטים, ייגרם לכם נזק רב.

במקומות שבהם יודעים כי מצויים בהם טרמיטים, כמו באזור ראשון לציון, אשדוד,יבנה  ועוד, מבצעים הדברת טרמיטים באדמה עוד בטרם החלה הבנייה. איגוד השמאים מעריך כי דירות הנגועות בטרמיטים נמכרות במחיר נמוך ממחירי השוק. לכן חשוב לבצע ריסוס טרמיטים במיוחד טרום הבנייה.

שיטת ההדברה ללא קדיחות

כאשר החלטנו לבחור מדביר טרמיטים עלינו לבחור את האנשים הטובים והמקצועיים ביותר, מאחר ומדביר שאינו מקצועי עלול לגרום ליותר נזק מתועלת כמו שבירת קרמיקות, פגיעה בצנרות,תשתיות חשמל ומים. בשיחת הבירור שלכם, בחנו האם למדביר יש ניסיון בעבודה מול טרמיטים והאם הוא משתמש בשיטה של הדברת טרמיטים ללא קדיחות, כך שתוכלו להיות בטוחים שהוא יוכל להתאים לכם ולהדברה בה אתם מעוניינים.

בשעה שמדביר יגיע אליכם הוא יבחן את מיקומם של הטרמיטים בהתאם לסימנים השונים המופיעים בדירה וינסה למצוא את המיקום הקרוב ביותר לקיומו של המושבה . לאחר ההחלטה על המיקום יפזר המדביר לאורך מסלולם של הטרמיטים ג'ל הדברה מיוחד אשר הטרמיטים מתפתים לקחת אתם לקן, מאחר והם אינם יודעים שהוא מורעל. הטרמיטים מעבירים את הג'ל בין כלל המושבה, עד שהוא מגיע למלכה ומרעיל את כלל הטרמיטים. כך ניתן להדביר מושבה שלמה של טרמיטים ללא צורך בקדיחות או בחורים שונים כמו בשיטות הדברה אחרות כל זאת במידה ומצאנו את הטויבה מחילת הטרמיטים.

ניתן למצוא מגוון חומרי הדברה ביתיים המבטיחים להרחיק את הטרמיטים לתמיד. היתרון בהם הוא הקלות בהם ניתן להניחם, אין צורך לקרוא למדביר מקצועי והכול בשיטת "עשה זאת בעצמך". החיסרון בשיטה הוא ביעילות הנמוכה של מוצרים אלו, ובכך שמריחה לא מקצועית לא תפתור את הבעיה כלל לכן כדאי להזמין חברת הדברת טרמיטים מנוסה ומיומנת.

 

 דוד לוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב