דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוהבים משחקי הרכבה? פינבלוק זה בדיוק מה שאתם צריכים ! 

מאת    [ 15/03/2016 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1853 פעמים ]

שחקן חדש הגיע לשוק משחקי ההרכבה והצליח בזמן יחסית קצר לכבוש את ארה"ב ואת ישראל. למוצר קוראים פינבלוק וכדאי מאד שתכירו את השם ותזמינו לכם כמה לפני שייגמר. המוצר הגיע עם קונספט ייחודי למשחקי הרכבה והוא על טהרת הפריסטייל , בניה חופשית. לגו , ענקית הצעצועים מוציאה המון מוצרים לשוק אך כל אחד בדרך כלל מהווה דמות או צורה מסויימת שאפשר ליצור ובתוך החבילה יש את מספר אבני המשחק המדוייקים כדי לבנות את אותה דמות ספציפית והמחיר... די גבוה בלשון המעטה. זה משאיר לא מעט חובבי משחקי הרכבה מתוסכלים מול הנתונים האלו שבעצם מאפשרים את חווית משחקי ההרכבה רק לאלו שהפרוטה נמצאת בכיסם והרבה מזה.

שני חבר'ה מתוסכלים מהמצב הזה, הגיעו למסקנה שצריך משחק הרכבה שיאפשר מראש בניה חופשית של מגוון דברים ושכמות אבני הבניין תהיה גדולה כך שיהיה אפשר להסתפק בקופסת משחק אחת וליהנות כמעט ללא הגבלה מאפשרויות בניה מגוונות ומגניבות. צעצוע ילדים כזה נדרש כל כך ואחרי שהם ישבו וחשבו ופיתחו הם ייצרו קוביית משחק קטנה בעלת שתי פינים, קוביית המשחק עשויה מחומר פלסטי מאד איכותי (  ABS) ובמקום לחפש ליצור עוד קוביה בצורה ו / או גודל אחר, החליטו השניים על ייצור מאסיבי של אותה קובייה בדיוק, באותו גודל רק בצבעים שונים. מבנה הקובייה מאפשר יצירת מודלים דו מימדיים בנוסף למודלים תלת מימדיים . ישנם חבילות של 1000 קוביות משחק ככה שאתם יכולים ליצור עם המוצר כל כך הרבה דגמים שונים ומשונים כפי אוות נפשכם ולאן שהדמיון מושך אתכם.

המשחק כבר צבר הצלחה די משמעותית אצל דוד סם, והוא ממשיך להתפשט מארצות הברית אל עבר ארצות נוספות, ביניהן ארצנו הקטנטונת. השוק בישראל מאד אוהב משחקי הרכבה, בין אם זה פאזלים, מגדלי קוביות או כל דבר דומה. אבל יש משהו מיוחד בפינבלוק עצמו שעושה לכולנו חשק לשים כבר את הידיים על חבילה כזו ולהתחיל ליהנות מאינספור שעות של בניה. ניתן לראות מה אפשר לעשות עם הפינבלוק עצמו בכל מיני גלריות שיש באתר הרשמי או אפילו באתר הישראלי  .

יש עמוד פייסבוק מסודר שהמאושרים שכבר קנו את המוצר מעלים אליו את הדגמים שהם בנו בעצמם ורוצים להראות לכל העולם מה אפשר לעשות עם משחק הרכבה שאפשר באמת לעשות איתו כמעט הכל . המוצר הושק בארץ לאחרונה ונמכר במספר חנויות ורשתות , בדרך גם להימכר ברשת האינטרנט . המחירים אטרקטיביים בהרבה ממתחרים בעלי שם , בדרך להיות אחד ממשחקי ההרכבה הטובים בעולם. אנחנו גם בטוחים שחברים שלכם ישמחו לקבל מתנה כזאת ליום הולדת או סתם מתנה לחברה וכנראה הם יאהבו מאד את המוצר החדש והמיוחד הזה . 

עומרי סופר, אוהב חדשנות וצרכנות חכמה. מסחר אונליין אצלו זה בדם והשוואת מחירים בפרט!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב