דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצטרפו למהפכה - בניית חנות וירטואלית לעסק שלכם 

מאת    [ 14/03/2016 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3236 פעמים ]

אחוז רב יותר ויותר מבין הקניות שאנו הישראלים עורכים מתבצע ברחבי האינטרנט. שוק הקניות המקוונות בכל העולם נע ומתפתח במהירות שיא, וניכר כי הישראלים לא מתכננים להישאר מאחור. על אף פחדים וחששות עבר בדמות הכנסת פרטי אשראי באתרים זרים ולא מוכרים, נראה כי הקונים אט אט מוותרים על חשש זה לטובת מציאת פרטים נחשקים ובמחירים אטרקטיביים ברחבי הרשת. בניית חנות וירטואלית הפכה במהלך התקופה האחרונה למחשבה המצויה בראשם של בעלי עסקים רבים, ולא בכדי.

מאיפה מתחילים?

ראשית, יש להבין ולקבוע האם עסקכם הפיזי הקיים מצריך בניית חנות וירטואלית, וזאת ניתן לקבוע על פי טיב המוצרים שירותים שחברתכם מציעה. חשוב להדגיש כי כמעט ואין מגבלה לסוג המוצרים שניתן למכור תחת פלטפורמה מחירה אינטרנטית שכזאת; תכשיטים, מוצרי חשמל, מוצרים דיגיטליים בדמות מדריכים שונים, מוצרי מזון ורבים נוספים. כעת, לאחר שהבנתם כי המצאותכם ברחבי הרשת הינה הכרחית עבור העסק, וביכולתה להגדיל את היקף העסקאות לצד ההגעה לשווקים ולקהלים חדשים, ניתן לעבור לשלב השני.

השלב השני בעת מהלך בניית חנות וירטואלית הינה ההבנה של כלל המרכיבים הנדרשים בה, ואלו עיקרם:

- התאמה למכשירים סלולרים: נאמר רבות על המעבר ההולך ונמשך בין הגלישה במחשבים נייחים לבין זו ההולכת וגוברת – גלישה ממכשירים סלולרים טאבלטים, ובכלל אלו הנמצאים ברשותינו לכל אורך היום. חשוב לוודא כי החנות הווירטואלית שעתידה לקום לעסקכם, תהיה מותאמת ונגישה באופן מלא מצד מכשירים סלולרים. חשוב להדגיש כי נקודה זו הינה סטנדרטית במירב המערכות, אך חשוב לוודא זאת.

- שירותי סליקה: בהנחה שאתם מעוניינים לקבל עבור המוצר שירות שאתם מציעים, בעת בניית חנות וירטואלית יש לאפשר לגולש לבצע תשלום במסגרת הגלישה בחנותכם המקוונת. מירב המערכות המציעות הקמה של חנות כוללת חיבור למערכת תשלום מצד PayPal, שהינה פשוטה מאוד להפעלה הן מצדכם, והן מצד הגולש לשם ביצוע התשלום. יתרונה של מערכת זו היא בצד הוותק ואיכות אבטחת המידע שבצדה.

אופציה נוספת הינה מערכת שאינה מפנה למערכת סליקה חיצונית בדמות פייפל, אלא מאפשרת לגולש להשאיר את פרטי האשראי בעמוד ייעודי בתוך החנות.

- ניהול עצמאי: מבין מגוון החברות אשר מציעות בניית חנות וירטואלית, חשוב לבחור בזו אשר מאפשרת לכם, בעלי העסק, לנהלה בעצמכם. חשוב ביותר כי לכם תינתן גישה, גם אם לא בלעדית, לניהול המלאי, העלאת מוצרים חדשים, תמחור עצמאי, החלפת תמונות וכן שינוי טקסט. אופציה זו הינה חשובה ביותר בכך שמאפשרת לכם לשלוט באופן מוחלטת על ניהולה של חנותכם.

בניית חנות וירטואלית הינה צעד שעתיד להצעיד את עסקכם קדימה לצד הגדלת מכירותיו. עם זאת, יש לעשות כן תוך כדי שקלול של מספר משתנים, להשוות בין חברות המציעות את השירות ולהגיע באופן מושכל לאופציה הטובה ביותר עבורכם.

 

הכותב הוא בעל ניסיון עשיר בשיווק ברשת, ניהול מוניטין דיגיטילי וקידום אתרים אורגני לצד ממומן. בעל ניסיון רב בניהול של פורטלי מכירה גדולים בתחום האסתטיקה ושוק העבודה בחו"ל. בשנים האחרונות משווק ומייעץ בנושא חנויות דיגיטליות והדרך למקסם בהן רווחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב