דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומנות פורצת דרך-שמלות כלה 

מאת    [ 13/03/2016 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2595 פעמים ]

אומנות פורצת דרך-שמלות כלה

באומנות ועיצוב פורצי דרך אנחנו נראה פעולה עיצובית חצופה דרך עיצובית מחוץ לתלמים, דרך לא קונבנציונלית  עם הרבה חוצפה ישראלית במובן הטוב של המילה, חתרנות נגד השמלות כלה הבנאליות שמוצגות ברחבי העולם שנים רבות כמעט ללא שינויים מרחיקי לכת, בישראל מעצבי שמלות הכלה הם מהטובים בעולם, וזאת הודות להעזה, ל"פפריקה החריפה" שבוערת בנו , השמלות סקסיות, קלאסיות, עשירות ויחד עם זאת נקיות עם קווים נקיים, חיתוך נקי של התחרה והצורות.

אומן מעצבת שמלות כלה  עושה תחילה את מה שהוא מאמין בו, הוא  לא יותר מדי חושב מה יחשבו ,מה יגידו. אחד התחומים שנושקים אלו לאלה זה עיצוב בדי תחרה  שלב מקדים עוד לפני תכנון השמלה, יש שלב בו מגיע איזה רעיון לייצר תחרה שתשמש בשמלת הכלה  לפעמים ההשפעה היא מגיעה  דווקא ממבנים ארכיטקטוניים  גותיים עם החלונות והקשתות המחודדים שניתן לראות באדריכלות נכנסים לידי ביצוע ביצירת תחרות עם אותם אלמנטים גותיים.

 במלאכת היצירה יש שלבים שונים והיבטים שונים, יש את הקונספט את הרעיון,  את המחשבה, את החידוש, שזה דבר מאוד משמעותי,  את ה"דבר" הזה שמלת כלה ייחודית שלא נעשתה קודם ,זו השאיפה בסופו של דבר לא להיות דומה לאחרים , יצירה של שמלת כלה חדשה, שונה וייחודית וכמובן שיהיה נוח וישרת את הכלה מצוין.

יש את ההיבט שהשמלה צריכה להיות מונחת יפה על הגוף, להחמיא היכן שצריך ולטשטש מה שמבקשת הכלה, יש את ההיבטים האסתטיים,  והיבטים של מסר – מה אני ככלה רוצה לשדר למוזמנים שלי לחתונה שיפגשו בי ויראו את שמלת הכלה שבחרתי  , ברור שיש פה כוונה ליצור  רושם שהוא מאוד מאוד עשיר, עשיר שנראה פאר של הוד והדר מכובד ומרשים מאוד, יש שמלות עם פיתוחים מיוחדים, או שמלות פשוטות ומופשטות, זה יכול להיות מאוד מהודר עם קווים נקיים באיזה שהיא עוצמה שנובעת מצניעות אך חשוב שאלו יהיו חומרים מעולים, בגוונים מיוחדים עם בדי תחרה עוצמתיים שניתן יהיה לראותם על השמלה החשוב מכל   זה עיצוב עם דיוק!

יש קלישאה שאומרת " אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" אני מאמינה בזה מאוד  לדייק בפרטים , לעשות שמלה הכי יפה והכי מדויקת שתחמיא מאוד הן לאישיותה, לסגנון חייה של הכלה והן ברמת היצירה זה ניכר זה משפיע וזה מעביר מסר מסוים בכל יצירה עיצוב של שמלת כלה יש משחק בין אלמנטים מצד אחד יש אלמנט שמשדר סקסיות בכל הרמות תלוי שוב בראש של המעצב/ת שימוש בהרבה נצנצים, אבני קריסטלים,  הרבה גודש של תחרות  שונות  שלעיתים מכבידים על המראה מצד שני חשוב מאוד שיהיה ניקיון גדול מאוד בצורות, בחיתוכים ללא קשקושים מיותרים , עיטורים עדינים, דקים, יש חשיבות גדולה לא לגלוש למראה קיטשי . על כל מעצבת שמלות כלה לחשוב מהם הצרכים של הכלה? איזו שמלת כלה היא רואה את עצמה ביום כלולותיה  מצד אחד ומצד שני חשובה מאוד הנוחות, הפשטות הניקיון והניידות  של הכלה והחשוב מכל שהכלה תהיה יפה ומיוחדת עם שמלת כלה שתקרין "אור יקרות" עליה.

 

סוזי נחמן מעצבת שמלות כלה וערב איכותיות מעבר לכל דימיון 


054-4969106


suzy-dress.com 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב