דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרגולה לבנייה עצמית 

מאת    [ 10/03/2016 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 1460 פעמים ]

אם את הבית כולו אינכם יכולים לבנות בעצמכם ואתם אוהבים בכל זאת לבנות, למה שלא תבנו בעצמכם פרגולה לבית בקלות וללא סיבוכים? פרגולה לבנייה עצמית, הפתרון המושלם לבעלי "ידיים טובות", נעים להכיר.

בניית פרגולה היא כמעט כורח המציאות בארץ חמה כמו שלנו והיא מחזירה לשימוש שטחים שלמים שאי אפשר לנצל בשעות החמות והמוארות מדי של היום. עם זאת, הקמת פרגולה בחצר הבית או המרפסת יכולה להגיע לכדי הוצאה לא מבוטלת כאשר בעלות הסופית נכללים פרמטרים כמו התקנה או שעת העבודה של אנשי המקצוע. אך הבשורה המשמחת לבעלי הבתים הפרטיים היא שכיום, ניתן לקנות ערכה שלמה של פרגולה לבנייה עצמית וכך ליהנות מחיסכון מרבי וגם מחוויה אישית מספקת של עשה זאת בעצמך.

למי מתאימה פרגולה לבנייה עצמית?

כל מי שיש לו ידיים טובות, חיבה לשיטת "עשה זאת בעצמך" או ביטחון מלא בכך שיבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר ויוכל לעקוב אחר ההוראות, מוזמן לקנות ערכה של בניית פרגולה לבנייה עצמית וליהנות מתהליך העבודה ובעיקר מהתוצאות המרהיבות. העבודה דורשת הרבה סבלנות והתמדה בין אם אתם מיומנים ובין אם לא. ברובן פרגולות אלו, על הוראות הבנייה שלהן, פשוטות להבנה ולהקמה ולכן כל אחד יכול. אין ספק שהמפתח להצלחה טמון בהקפדה על כל השלבים וההוראות ולו רק משום שהתוצר הסופי חייב גם להיות בטיחותי למשתמשים.

אז איך עושים זאת בפועל?

בקשו הדרכה כדי להבין צעד אחר צעד מה עליכם לעשות או פעלו בהתאם להוראות וודאו שיש לרשותכם את כל הציוד הנחוץ לעבודה. בתוך הערכה תמצאו את כל חומרי הגלם להם אתם זקוקים החל מקורות רוחב דרך קורות אורך, ועד העמודים המיועדים לתמיכה ולקירוי אשר כולם כאחד חתוכים ומגיעים לפי מידות קבועות מראש. ברוב המקרים הכלים הנחוצים לכם להצלחת המשימה יכללו היערכות של יותר מפטיש וסולם. עליכם להצטייד גם במברגה, את לחפירה, מקדחה ומברשות לצביעה עבור הגימור המושלם.

הצללה איכותית מחומרים איכותיים

כשאתם בוחרים את הערכות והחומרים שמהם אתם מתכוונים לבנות פרגולה לחצר הבית, זכרו שככל שתשקיעו בערכה איכותית כך גם הפרגולה עצמה תהיה יציבה ועמידה יותר. בדומה לכל פרגולה אחרת, גם פרגולה לבנייה עצמית תשרת אתכם שנים רבות כל עוד תשמרו על התחזוקה הנכונה. היא תשווה לבית מראה יוקרתי ולכם פינה מוצלת לשבת ולארח בה וזה בלבד שווה את המאמץ.

הרכבת פרגולה בכוחות עצמך זהו תהליך מספק שיכול גם להוביל במקביל לחיסכון בעלויות. לצורך הדקורטיבי של הפרגולה מתוסף גם הערך שלה כפינה מוצלת נעימה שמנצלת בתבונה את החצר והגינה ומשמשת את בני הבית על הצד הטוב ביותר.

א.צ. ג'רבי - הוקמה בשנת 1996 ע"י האחים אשר וצורי ג'רבי, החברה המתמחה בתחום הדקים, פרגולות, במבוקים ועוד, מייבאת עצים מפינלנד, גרמניה, שוודיה, ברזיל  ומדינות נוספות בתחום העץ. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב