דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גורמי ההחלטה בבניית מחשב לעסק 

מאת    [ 09/03/2016 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2628 פעמים ]

כל עסק חייב היום להשתמש במחשבים, ואף רוב העסקים חייבים להשתמש בחומרת המחשב המתקדמת ביותר האפשרית להם. הקדמה הטכנולוגית לא מאפשרת לאף בעל העסק את הפריבילגיה להישאר מאחור, לכן, מומלץ לכל בעל עסק לבנות בליווי עם טכנאי מחשבים את המחשב הטוב ביותר שניתן לבנות בתקציב האפשרי לעסק.

למה דווקא לבנות מחשב עסקי ולא לרכוש חשב מוכן?

האפשרות לרכוש מחשב מוכן בחנות מחשבים או אצל משווק מורשה אחר מתאימה יותר ללקוחות פרטיים שזקוקים מחשב לגלישה באינטרנט בלבד ופחות לעסקים אשר רוצים לקבל את מלוא התמורה לכסף שהם משקיעים בחומרת המחשב. רק בעזרתו של טכנאי מחשבים המנוסה במתן שירותי מחשוב לעסקים ניתן לנצל כל שקל בתקציב רכישת המחשב לאופטימליות של חומרת המחשב לדרישות העסק מהמחשב.

בניית מחשב עסקי מתבצעת על פי 4 גורמי ההחלטה

1. כוח ליבת המחשב – היכולת של המחשב לבצע מספר פעולות במקביל ולהעניק חווית משתמש מהירה תלויה בכוח של ליבת המחשב, שהם בעצם המעבד של המחשב וכמות הזיכרון. ככל במחשב יש מעבד חזק יותר וככל שהמחשב מצויד בהרבה יותר זיכרון, כך המחשב שלנו יכול לעבוד מהר יותר ולהפעיל תוכנות כבדות במהירות. עם זאת, חשוב לדעת שמעבד וזיכרון הם הרכיבים היקרים ביותר. זאת אומרת, שמצד שני אנו צריכים גם להיזהר לא להשקיע על מעבד חזק יותר ממה שאנו זקוקים לו וזיכרון מיותר שלא יהיה בשימוש. טכנאי מחשבים מבצע התאמה בין צרכי המשרד למעבד והזיכרון שיותקן במחשב.

2. נפח האחסון במחשב – מערכת ההפעלה וכל התוכנות והקבצים שמאוחסנים במחשב יושבים על כונן פנימי. כוננים פנימיים נבדלים אחד מהשני בגודל הנפח שהם מאפשרים, כאשר ניתן למצוא כוננים פנימיים בגודל של 250 ג'יגה בייט ועד לכוננים פנימיים בגודל של 6 טרה, וכמובן ככל שהכונן מכיל נפח גדול יותר כך הוא עולה יותר. יש לבצע הערכה של כמות הנפח שהמחשב זקוק לו, למשל במשרד שמתעסק רק עם קבצי אופיס אין טעם לרכוש כונן בעל נפח גדול.

3. חוזק הכרטיס הגרפי – כל מחשב עסקי צריך כרטיס גרפי בכדי לשדר תשדורת למסך המחשב. ברוב המחשבים העסקיים המשרדיים מספיק כרטיס גרפי פשוט מכיוון שמרבית העבודה היא של תוכנת שולחן עבודה פשוטות. עם זאת, במידה ומדובר על משרד שמתעסק בתוכנות גרפיות מתקדמות, למשל משרד עיצוב פנים או אדריכלים, יהיה צורך להשקיע בכרטיס גרפי מתקדם.

4. איכות הציוד ההיקפי – ציוד היקפי כמו מסך מחשב, מקלדת ועכבר הם חלק מרכישה של כל מחשב. ככל שנשקיע באיכות הציוד ההיקפי, למשל נרכוש מסך מחשב מתקדם יותר או עכבר מאוד איכותי, כך העלות של הציוד הזה תעלה. ההשקעה בציוד ההיקפי תלויה בהעדפות שלכם ובזמן השימוש על המחשב, אך תמיד מומלץ לא לרכוש ציוד היקפי זול שיפגע בחוויית המשתמש על המחשב.

פי סי קור - טכנאי מחשבים בחיפה ובקריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב