דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלת כלה הן לא שבלוניות 

מאת    [ 07/03/2016 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2967 פעמים ]

שמלות כלה הן עולם רחב ומסועף החל מסוגי הבדים בהם עושים שימוש וכלה בגזרות שונות ורבות, מה שחשוב ששמלות כלה הן לא שבלוניות ,הן כל כך שונות זו מזו, יכולה להיות שמלת כלה נפוחה זוהרת ויוקרתית יכולה להיות שמלה קלאסית צמודה או סטרפלס החשוב ביותר שאת כלה יקרה תרגישי בה נוח והשמלה תהיה מותאמת לאופי שלך, לסגנון החיים שלך וכמובן שהשמלה תהיה נעימה ולא מסורבלת

מעצב/ת שמלות כלה  מנסה ליצור לשמלות כלה סוג של סיפור אשר יש לו התחלה-צילומי חוץ  אמצע חופה ,המשך הערב עד הסוף נינוחות בריקודים .

למה הכוונה?

ניתן להוסיף חצאית עליונה ¾ היקף שמעשירה את השמלה,לא מסרבלת אך נותנת מראה עשיר יותר לקראת החופה הוספת שובל מרשים וארוך שיעשה את הוואא,,, של ההתלהבות של כל המוזמנים וכמובן הינומה נוחה ולאחר מן ניתן להשיל את השובל ואת החצאית העליונה וכך את מרוויחה מראה נוסף ושונה המגוון את המראה שלך בערב אחד. הרי על מה ועל מי מסתכלים על הכלה היפה ועל השמלת כלה שחייבת להיות מיוחדת וייחודית לך

שמלת כלה בעיצוב אישי למה הכוונה?

שמלת כלה בעיצוב אישי היא שמלה בה גם לך יש אמירה "”say  בעיצוב, רעיון שלך את מביאה איתך ומשלבים אותו יחד עם שמלה שמוצאת חן בעינייך מהקולקציהאו יצירת שמלה חדשה לחלוטין עם רעיונות שראית או את מעוניינת שיופיעו המוטיבים הללו בשמלת כלה שלך,  ניתן לעשות שינויים, ניתן לשנות את בד התחרה, לפתוח לסגור להצניע, אך המוטו של העיצוב הראשי יישאר .פעמים רבות יוצא שהשמלת כלה שסוזי עיצבה בדיוק לטעמך, כמו שקורה לעיתים שבאים עם משהו בראש רואים את השמלה על הבובה ולפתע יש חשיבה אחרת שונה ב- 180מעלות, הכלה מבקשת למדוד ויוצא שזה ממש עוצב ונתפר בשבילה.

 

שמלת כלה בעיצוב אישי היא בעצם שמלת כלה שמבטאת משהו אישי שלך יחד עם העיצוב  העיקרי של המעצבת לדוגמא : יש אפשרות לחבר בשמלה אחת רעיונות שראית בשלוש שמלות כלה שונות , והיא בעצם תבטא את טעמך ואישיותך. שמלת כלה שנמצאת בקולקציה היא שמלת כלה שמצאה חן בעינייך, מותאמת לגופך. כמובן שניתן לערוך שינויים מספר, אך לא לשנות את מהות השמלה. המראה הקסום שכולם מכנים"שמלה שנראית מיליון דולר עלייך" יתקיים רק אם הכלה בעצמה תרגיש שהיא אוהבת ושלמה בבחירה שלה והביעה את אישיותה וסגנונה בשמלה. 

 

שמלת כלה הינה סטטוס המשדר בדרך כלל את מידת ההשקעה הכספית בשמלת הכלה,  ניתן לראות שמלת כלה העשויה מבדים יקרים לעיתים משובצות בחריזה מיוחדת או באבני חן כל אלו  יעידו על תקציב ומעמד ויוקרת הטכס במגזרים מסויימים וישנם מגזרים הן בהווה והן בעבר שהשמלת כלה הפשוטה, חופשיה היא זו שהקרינה יוקרה.כל זאת בעיני המתבונן, מה שנראה יפה ומיוחד לאחד אינו בהכרח מתאים לחברו לכן היחידה שתקבע איך תראה השמלת הכלה, זו רק הכלה העתידית.

במחיר  שמלת כלה יש לקחת בחשבון את מידת ההשקעה הגדולה והיא  כוללת פריטים נוספים תכשיטים, כפפות, הינומה גלימה  ושובל  כמו כן החומרים ממנה היא עשויה, הגזרה ומורכבות הגזרה,שמלת כלה היא לבוש המשתנה מכלה לכלה וזאת ניתן לפרשנות משתנה לדוגמה:

במגזר מסורתי דתי חרדי- שמלות לא צמודות, אטומות, אורך מכפלת ,אורך שרוולים ועוד, מחשוף סגור

במגזר חילוני יש  גזרות חשופות,פשוטות צמודות שמרניות שימוש בכל סוגי הבדים,  גב חשוף מחשוף חשוף שקיפיות בבדים ועוד.

החשוב מכל זו הכלה,דימיונה,סגנון חייה ואיך היא מדמיינת את עצמה כמלכת האירוע שמרגישה על גג העולם ביום החשוב בחייה.

 

 

סוזי נחמן מעצבת שמלות כלה וערב איכותיות מעבר לכל דימיון 


054-4969106


suzy-dress.com 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב