דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות בשימוש בשירותים של מאמן 

מאת    [ 29/02/2016 ]

מילים במאמר: 716   [ נצפה 1556 פעמים ]

אני רוצה לגלות לכם סוד. האנשים המצליחים ביותר בעולם משתמשים בשירותיהם של מאמנים אישיים (life coach). מאמן יכול לעזור לך להשיג את המטרות בצורה יותר מהירה, ולגרום לצמיחה אישית תוך כדי התהליך.

לפי ה-ICF כ-99% (!) מהאנשים והחברות שהשתמשו בשירותיהם של מאמנים, מרוצים מהחוויה והתוצאות. אם תשאל כל גורו בתחום העזרה העצמית כמו בריאן טרייסי או טוני רובינס, תוכל לשמוע את אותה עצה, והיא לקחת מאמן שיהיה בצד שלך.

אז מה הם היתרונות העיקריים בשימוש בשירותים של מאמן?

השגת בהירות

מאמן יכול לתת נקודת מבט שונה על החיים שלנו, הוא יכול לעזור לנו להבין את המצב הנוכחי בו אנחנו נמצאים בצורה יותר טובה, וליצור סדר ובהירות במחשבות שלנו. כדי לדעת לאן אנחנו רוצים להגיע, צריך לדעת קודם כל איפה אנחנו נמצאים. בדיוק פה נכנס המאמן. לגרום לנו להבין מה קורה בדיוק עכשיו בחיינו.

דמיינו שאתם רוצים להגיע ללונדון. הדרך ללונדון תהיה מאוד שונה אם אנחנו נמצאים בניו יורק, לעומת המצב בו אנחנו נמצאים במדריד. הרבה אנשים לא חושבים על המקום בו הם נמצאים כעת, ולכן גם קשה להם יותר להתחיל לנוע קדימה. מאמן יכול לשקף לנו איפה אנחנו נמצאים כרגע, כדי לגרום לנו להתחיל לזוז בכיוון שאנחנו רוצים.

יצירת מחויבות

כשיש לך מאמן אז אתה יודע שיש מישהו שנמצא בצד שלך, ודואג לאינטרסים שלך. מאמן גורם לנו להיות מחויבים להשלים משימות ע"י כך שאנחנו מחויבים למישהו אחר חוץ מעצמנו.

רובנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, אבל אנחנו לא פועלים לפי מה שאנחנו יודעים.  אנחנו נוטים לדחות דברים, או לעשות  דברים אחרים חוץ ממה שאנחנו צריכים לעשות. קל לנו לוותר לעצמנו. ע"י יצירת מצב בו יש מישהו חיצוני שהתחייבנו מולו להשלמת פעולות מסוימות, המאמן גורם לנו לעשות דברים שאנחנו מזניחים, או פשוט דוחים שוב ושוב.

שיפור הביטחון והמסוגלות העצמית

זה לא סוד שביטחון עצמי גבוה חיוני ליצירת הצלחה בחיים. רובנו לא נותנים לעצמו מספיק קרדיט על ההישגים שלנו. אנחנו גם מגבילים את עצמנו ומונעים מעצמנו לנסות דברים כי אנחנו לא מאמינים בעצמנו מספיק.

מאמן יעזור לך לראות את עצמך באור שונה וחדש. הוא יגרום לך לראות את השווי האמיתי שלך, ויגרום לך לראות ולהבין את כל הדברים שאתה מסוגל לעשות. כשאתה לא מאמין בעצמך, המאמן שלך יאמין בך, ויגרום לך להשיג הרבה יותר

הצבת מטרות והשגתן מהר יותר

אנשים מתחלקים לשניים:

1. אלו שיש להם מטרות אישיות
2. אלו שאין להם

בשני המקרים מאמן יכול לעזור. במקרה ואתה משתייך לקבוצה הראשונה, אתה והמאמן שלך תעבדו ביחד בכדי להשיג את המטרות, מה שיפחית משמעותית את הזמן שהיה לוקח להשיג אותן לבד. אם אתה משתייך לקבוצה השנייה, אז מאמן יוכל לעזור לזהות את הדברים שאתה רוצה להשיג מהחיים, ויעזור לך להשיג אותם.

יישום החוזקות שלך

אחרי שהצבנו לעצמנו מטרות, אנחנו צריכים לדעת איך להשיג אותן. מאמן יכול לעזור בתחום הזה גם, מפני שהוא מסתכל על החיים שלך מבחוץ פנימה. מאמן עוזר לגשר על הפער שבין התיאוריה לפרקטיקה בחיים, תוך כדי שימוש בכישורים ובחוזקות הספציפיים שלך, מה שמוביל להשגת מטרות בצורה מהירה יותר.

שמירה על מוטיבציה

גם כשאנחנו מציבים לעצמנו את המטרות המושלמות, ופועלים בכדי להשיג אותן, אנחנו לפעמים מתעייפים תוך כדי תנועה, ורמת האנרגיה שלנו יורדת ואיתה גם ההתלהבות הראשונית. רוב האנשים מתקשים להמריץ את עצמם ולשמור על רמות מוטיבציה מספיקות לתקופות זמן ארוכות מספיק בכדי להשיג את מטרותיהם.

זו בדיוק הנקודה שמאמן יכול להרים אותך, ולגרום לך להמשיך לבצע פעולות בהתלהבות כדי להשיג את המטרה. מאמן יזכיר לך למה הצבת את המטרות האלה מלכתחילה, וישקף מה הצלחת להשיג עד עכשיו ובפועל יזריק  אנרגיה חדשה לחיים ולמטרה

שמירה על איזון בחיים

איזון בחיים הוא דבר חשוב. כשאנחנו יוצאים מאיזון אנחנו מתחילים להרגיש שמשהו לא בדיוק זורם בחיים שלנו. אם אנחנו נשארים מחוץ לאיזון במשך תקופה ארוכה מדי, זה יכול להוביל לתסכול שיכול להשפיע על תחומים אחרים בחיינו.

בין אם זה איזון בין עבודה למשפחה, שרובנו מרגישים שאיבדנו, או חוסר איזון בתחום אחר בחיינו, מאמן יכול להשיב את האיזון  הזה חזרה. נקודת שיווי המשקל בכל תחום היא ייחודית עבור כל אדם, ומציאת הנקודה הזו היא פעולה שיכולה להוות אתגר עבור הרבה אנשים. למאמן יש את הפרספקטיבה הייחודית שמאפשרת להסתכל על חייך מבחוץ ומאפשרת לגלות איפה בדיוק הנקודה הזו נמצאת, ומה דרוש לעשות בכדי להגיע אליה.

 

אלו היו רק מספר יתרונות שמאמן יכול לספק לחייך. בפועל קיימים יתרונות נוספים, ואלו משתנים מאדם לאדם וממאמן למאמן.

אני יודע שעולם בו אנשים הם אנשים הם שמחים ומלאי תשוקה וחיים חיים בעלי משמעות הוא עולם שיותר טוב לחיות בו. אשמח לעזור לך למצוא ולהגיע למטרות שלך. צור איתי קשר עוד היום, ובוא נראה איך נוכל לעבוד ביחד כדי להשיב את הסיפוק לחייך.
עידו בר-נועם אימון אישי


0545725456
http://findingacoach.com/ivrit/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב