דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפור ביצועי מחשב 

מאת    [ 28/02/2016 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2506 פעמים ]

מחשב שעובד לאט או עושה לנו בעיות בהפעלת תוכנות מסוימות זה כנראה אחד הדברים הכי מתסכלים כאשר אנו עובדים עם מחשב. לא משנה עם אנו עובדים על המחשב בעסק או גולשים להנאתנו במחשב הביתי, אף אחד לא רוצה שהמחשב שלו יעבוד לאט ועם תקלות שחוזרות על עצמן.

שרוב האנשים נתקלים במחשב שמתחיל לעשות בעיות הם יחליטו לעשות את אחת משתי הפעולות הבאות: להזמין טכנאי מחשבים שיגיע ויטפל בתקלה או לקנות מחשב חדש. שתי האופציות הללו יקרות, וברוב המקרים הן פעולות מיותרות. ניתן בהחלט לשפר את ביצועי המחשב עם מספר פעולות פשוטות ומהירות שלא מחייבות אתכן להוציא כסף על ביקור טכנאי או לממן מחשב חדש.

חשוב מדי פעם להפעיל מחדש את המחשב

היום מחשבים יכולים לעבוד ימים ושבועות ברצף בלי שום בעיות, ואנחנו בטוחים שאם המחשב שלכם עובד לאט, בטח עבר הרבה זמן מאז שסגרתם אותו. אבל לא צריך לסגור ולהפעיל מחדש את המחשב על מנת לתת לו זמן לנוח, אלא, אתחול מחדש של המחשב מאפשר למערכת ההפעלה להתחיל מחדש ולהתארגן מחדש. זה מאפשר לה לעדכן עדכונים חדשים ולארגן מחדש את הפעילות שלה בהתאם לשינויים שהתרחשו במהלך העבודה על המחשב. פעולה פשוטה כמו הפעלה מחדש של המחשב יכולה לשפר את ביצועי המחשב משמעותית  ולאפשר לכם לעבוד על המחשב טוב יותר.

שדרגו את האנטי וירוס שלכם

כל מחשב חייב לקבל אבטחה של תוכנת אנטי וירוס שתגן עליו מפני תוכנות זדוניות, במיוחד אם מדובר על מחשב עסקי. לפעמים תוכנת האנטי וירוס לא מעודכנת מול הווירוסים העדכניים וזה מאפשר לאותם ווירוסים לחדור למחשב ולהעמיס על הפעילות שלו. עדכון תוכנת אנטי ווירוס אחת לשנה היא העצה הראשונה שכל טכנאי מחשבים יעניק ללקוחות שלו שסובלים מבעיות חוזרות של עמוס במחשב.

נקו את המחשב אחת לחודש

אם מדברים על עצות של טכנאי מחשבים למניעת עומס עבודה על מחשב, אנו כמובן חייבים לדבר על ניקוי המחשב (ניקוי פיזי וניקוי חומרה). מארז המחשב נוטה לצבור הרבה אבק, וזה יכול למנוע מהמאווררים של המחשב לקרר כשורה את ספק המחשב. שהספק מתחמם המחשב עובד לאט יותר ואנחנו נרגיש עומס. עוד בזאת, חשוב גם לנקות את המחשב בחומרה שלו. זאת אומרת שעלינו אחת לחודש לעשות ניקוי של הכוננים במחשב דרך תוכנת ההפעלה. יש אופציה לעשות ניקוי מחשב, כאשר בפעולה זו המחשב מנקה מחומרת המחשב כל מידע מיותר שאין בו צורך.

השקיעו ברוחב פס האינטרנט

הרבה אנשים מתלוננים על כך שהמחשב שלכם גולש איטי באינטרנט. אם חשוב לכם לגלוש בצורה מהירה יותר באינטרנט, חשוב שתשקיעו ברוחב פס רחב אצל ספק הגלישה ותקנו ספק אלחוטי איכותי.

פי סי קור - טכנאי מחשבים בחיפה ובקריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב