דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרדים להשכרה 

מאת    [ 23/02/2016 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 1877 פעמים ]

משרדים להשכרה- שיקולים מומלצים

כרטיס הביקור של כל עסק, הוא המשרד שלו. יש חשיבות גם למיקומו. ניתן למצוא איזורים מרכזים שבהם ישנם תחומים מסוימים, כגון מתחמי השקעות ועוד. יש לשקול את כמות העובדים, לפני ששוכרים משרדים. ישנם בעלי עסקים, המבקשים להעתיק את משרדיהם לעיר מרכזית יותר, כמו מרכז גדול יותר, שבהם העסקים שוקקים. יש לצין כי עלות משרדים להשכרה תהיה גבוהה יותר, כאשר מדובר על מרכז העיר. זו הסיבה שרבים מחפשים קרוב לעיר מרכזית, לדוגמא רמת גן שהיא קרובה מאוד לתל אביב, פתח תקווה שיש בה מרכזים מסחריים ובנייני משרדים ועוד. גם מבחינת מקום החניה, כדאי לדעת שמי שמחפש משרדים המיועדים להשכרה, חשוב שימצא משרדים שיהיו בהם מקומות חניה, הן לאורחים המגיעים למשרד והן לעובדים.

חיפוש משרדים להשכרה - על פי הצרכים העסקיים

הצרכים העסקיים של כל בעל משרד, זה אלמנט חשוב, לפני שהוא מתחיל לחפש משרדים להשכרה. כאשר ישנם קולגות הקרובים למתחם המשרדים או נמצאים בסמוך, העסק יהיה מפותח יותר ונחשב כאשר הוא נמצא במתחם ידוע באותו תחום. לרוב, המחירים ייחשבו על פי מטר מרובע. התחזוקה והשירות בבניין המשרדים הם חשובים, גם המחיר החודשי של התחזוקה חשוב ויש למצוא מחיר שלא יהיה מופרז באמצעות סקר של עלות תחזוקה חודשית של בנייני משרדים שונים בעיר בה אתם מעוניינים לשכור את המשרד. אם אתם עוסקים במסחר, כדאי כי המשרד שאותו אתם מעוניינים לשכור, יהיה קרוב לספקים.

משרדי עורכי דין למשל, חייבים להיות קרובים לבית המשפט, מה שיקל על הרבה עורכי דין בחיסכון בזמן. על מנת שתחסכו בחיפושים, יש למצוא סוכנות נדל"ן, המתמחה בנדל"ן מסחרי כגון השכרת נכסים, משרדים להשכרה, מפעלים, מחסנים ועוד. יש לראות שניים עד שלושה משרדים ביום, על מנת שלא תתבלבלו. הקציבו לעצמכם תקציב מראש לשכירות הנכס ואל תחרגו ממנו, לאחר שקיבלתם מידע על פי מחיר מ"ר, מיקום, דמי תחזוקה חודשיים ועוד.

הביקוש לשכירות משרדים רק עולה

ישנה מגמה של עלייה בביקוש של משרדים להשכרה, יש לציין כי הביקוש הינו גדול וההיצע מוגבל. ישנן חברות, אשר שכרו שטחים גדולים וניצלו את מצב המיתון. היום, הביקוש עלה ואיתם המחירים. דווקא בפריפריות ליד ערים מרכזיות, יש ביקוש רב יותר, הן בגלל הקרבה וכן בגלל מחיר השכירות שהוא נמוך יותר מאשר בעיר עצמה. יש לבדוק את התחבורה והנגישות למשרדים שאתם מעוניינים לשכור, כך שיהיה גם נוח לעובדים להגיע למשרד וממנו בקלות. מי שמעוניין להשקיע בנדל"ן, כדאי כי יחשוב על נדל"ן עסקי ולא נדל"ן למגורים, בגלל הביקוש הרב והעלייה של מחירי שכירות המשרדים.

שיקולים נוספים להשכרת משרד

כאשר אנו מחפשים משרדים להשכרה, יש לחשוב על עוד גורמים מהותיים כגון, סדר העובדים במשרד, מה שטח המשרדים? האם יש לובי גדול מספיק? מקום לעמדת קבלה? את כל אלה יש לקחת בחשבון וגם את המרחק ממקום המגורים של בעל המשרד למשרד עצמו. אם אתם מעוניינים במשרדים יוקרתיים, היות ויש לכם פגישות עם הרבה אנשי עסקים, גם זה שיקול שיש לקחת בחשבון. יש כאלה שמנהלים משרד לצרכים אישיים ללא כמות גדלה של עובדים ובניין ישן יותר וקטן, יהיה מספיק טוב עבורם. את כל השיקולים הללו, יש לקחת בחשבון לפני שמשכירים משרד. יש לוודא כי חוזה השכירות יהיה בעל אופציה של כמה שנים, היות וזה לא קל לעבור משרד, או למצוא אחד חדש במקומו במיוחד שכבר קבעתם את מושבכם והחלו לדעת היכן אתם ממוקמים.

בברכה, ליאת משיח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב