דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי אחזקה מקצועיים 

מאת    [ 21/02/2016 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 5780 פעמים ]

שירותי אחזקה

כל בניין או מבנה דרוש תחזוקה שוטפת של חברת שירותי אחזקה של מבנים. כל מבנה בין אם הוא בניין עסקים או בניין מגורים צריך אחזקת מבנים, אם כי אין ספק שרמת האחזקה משתנה בהתאם לאופי המבנה ולשימוש בו, אך אחזקת מבנים מסוימת ברמה בסיסית נדרשת בכל בניין ומבנה ובעיקר במבנים של חברות ומשרדים. באופן כללי, אחזקת מבנים מאגדת את כל מה שקשור לתחזוקה השוטפת של המבנה, החל מניקיון וכלה בתיקון המערכות אשר מופעלות בו, שירות של אחזקת בתים משותפים וכן ניהול בתים ניתן לרכוש בהתאם לצרכים של הבניין שלכם ולפי הרמה המבוקשת, לדוגמה – בניין מגורים בדרך כלל יסתפק בשירות אחזקת מבנים אשר יכלול לחלוטין רק ניקיון יסודי של הלובי וחדר המדרגות, מכיוון שהשירותים הנוספים אשר ניתנים במסגרת של שירותי אחזקה של מבנים פחות מדברים אליו. מאידך, בניין עסקים יהיה חייב להשתמש בשירות של אחזקת מבנים אשר יכללו שירות הרבה מעבר לשירות של ניקיון יסודי הווה אומר, כמו שירות של תיקון למזגנים, שירות למעליות וכדומה.

 

מה כוללים השירותים של שירות אחזקה?

שירותי אחזקה הינם רבים ומגוונים, כל חברה נותנת שירותי אחזקת מבנה שונים במקצת, לכן עליכם לברר מבעוד מועד כבר בשיחת הטלפון הראשונית מה הם השירותים שניתנים בחברה זאת. כמובן שחברה קטנה תיתן לכם סל מוצרים מצומצם יותר מאשר חברה גדולה יותר. רוב החברות ייתנו לכם את השירותים הבאים:

* שירות תיקוני חשמל – תחזוקה שוטפת של כל המערכות החשמליות, וכן הגנראטורים במבנה, מדי פעם קורה שמכשיר חשמלי התקלקל לכם וישנו צורך דחוף לתקן אותו.

* מענה אנושי במשך שבעה ימים בשבוע למשך עשרים וארבע שעות ביממה – זמינות של טכנאי תורן עשרים וארבע שעות ביממה למשך שבעה ימים בשבוע, ללא כל תוספת תשלום מצדכם.

* אחזקת שירותי מעליות – ביקורת ובדיקה של תקינות המעליות, תחזוקה שוטפת שלהן ואישור של הנדסאי מוסמך.

* טיפול במערכת המים של המבנה – טיפול שוטף, ניקיון ואחזקה של מערכות המים, ביוב וכן אינסטלציה, טיפולים של פתיחת סתימות וכן תיקונים.

שירותי אחזקה מקצועיים

רובן הכולל של חברות אשר מציעות שירותי אחזקה של מבנים יציעו לכם אלטרנטיבות של שירותים אשר רצויים לכל מבנה. כדי לדעת מה השירותים הרצויים, עליכם לדעת מה השירותים אותם מציעות החברות השונות. עליכם לקחת בחשבון כי ישנן חברות קטנות המציעות סל שירותים קטן ביותר ואילו חברות גדולות המציעות סל שירותים גדול ביותר. אתם צריכים לבדוק מה מתאים לכם, באופן אישי.

 

סוגים אפשריים של שירותי אחזקה

שירותי אחזקה המוצעים באמצעות החברות כוללים, בין היתר, אחריות של מה שקשור אל ועד הבית, הווה אומר, שירותי גבייה, אחזקה של הבניין. זאת בנוסף לשירותי הדברה ופיקוח על המדביר, ניקיון קבוע של חלונות ודלתות ועוד.

 

 

אמיר ארונוביץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב