דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון מרזבים באמצעות החדרת סיב אופטי לאיתור מקור הנזילה במרזב 

מאת    [ 16/02/2016 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2531 פעמים ]

המרזב בבניין שבו אתם מתגוררים או בבית הקרקע שלכם דולף? המרזב ישן מאד וחשוב לכם לוודא שאכן יתפקד כשורה במיוחד בשיא החורף, כשיורדים גשמים חזקים? אם כן, שירות תיקון מרזבים הוא המענה הנכון ביותר עבורכם ומוטב לפנות לקבלת שירות כזה מוקדם ככל האפשר. מרזב דולף, מעוות או כזה שמטפטפות ממנו טיפות של מים, מצריך תיקון ולעיתים גם החלפתו באחד חדש. תיקון שכזה ימנע חדירה של מי גשמים אל הבית ואל קירותיו ויאפשר את סילוק המים בצורה היעילה ביותר.

תיקון מרזבים באמצעות החדרת סיב אופטי לאיתור מקור הנזילה במרזב

תיקון מרזבים לגגות מצריך, כאמור, פנייה אל המומחים בתחום. את התיקון אפשר לעשות בדרכים שונות והוא דורש גם ניקוי מרזבים באופן יסודי. תיקון המרזבים נעשה תוך התאמת שיטת התיקון לסוג המרזב הקיים. ישנם מרזבים המותקנים בתוך יציקת בטון וישנם מרזבים הבנויים כצנרת PVC. משימה זו אינה פשוטה כלל, אך לשמחתנו ישנם היום פתרונות חדשניים, המשלבים טכנולוגיה מתקדמת העוזרת באיתור מהיר של הבעיה ובמציאת פתרון הולם. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות צילום מרזבים. תהליך זה מאפשר בדיקת מרזבים בצורה יעילה יותר ובחינתה של הבעיה. במסגרת ההליך, מחדירים מצלמה לתוך צנרת המרזב, מצלמה שמצלמת ב – 360 מעלות. כך אפשר לראות את כל חלקיו של המרזב וגם נקודות נסתרות בצנרת עצמה. אפשר בעזרת המצלמה לאתר כשלים בהלחמת הצנרת ומרווחים קיימים, הגורמים לדליפה.

התקלות במרזבים באות לידי ביטוי בעיקר בתקופות של גשמים חזקים. דליפה של מרזב יכולה, כאמור, לגרום לרטיבות ולנזק רב מאד בבית, במידה ולא מטפלים בה כהלכה. השימוש במצלמה זו מאפשר להתמודד עם סוגים שונים של מרזבים ומבלי לשבור קירות או חלקים ממנו. שבירה של קיר, במיוחד כשמדובר במרזב שנבנה בתוך בטון, מצריכה קבלת אישור מיוחד. השימוש במצלמה, המוחדרת אל המרזב, חוסך זאת והופך את התהליך לפשוט ומהיר יותר.

תיקון התקלה

לאחר החדרת המצלמה אל המרזב אפשר להתחיל במשימת התיקון. התיקון נעשה על ידי מומחים בתחום והוא כולל התייחסות נקודתית אל הסיבה בגינה נגרמת הדליפה. ניתן להגיע בצורה מהירה אל מקור הבעיה ולתקן אותה באמצעים שונים. אחת השיטות היא באמצעות בלון. בעזרת הבלון מציפים את המרזב כדי לבדוק את הנקודה הנכונה שבה ישנה דליפה. השימוש בבלון נעשה גם לאחר התיקון כדי לוודא שהבעיה אכן טופלה במלואה. אם לאחר הצפת המרזב הוא איננו דולף יותר, הבעיה נפתרה. לעיתים מספיק לנקות את המרזב ולהיפטר מהלכלוך שהצטבר בו, שפעמים רבות גורם לדליפות ולתקלות נוספות. במקרים אחרים יאלצו בעלי המקצוע להחליף את המרזב הישן בחדש ובעיקר כזה שמצליח לעמוד בלחצים הגבוהים ובכמויות המים הרבות.

חשוב לדעת

תיקון מרזבים מצריך פנייה אך ורק אל המומחים בתחום, המציעים בין היתר גם שירות של התקנת מרזבים. התיקון לא אורך זמן רב מדי ואיננו מסובך, אולם אם ייעשה על ידי בעלי מקצוע שאינם מנוסים, עשויים להיגרם נזקים נוספים. התיקון איננו דורש פעולות מסוימות או התנהלות מיוחדת מבעלי הבית וסביבתם, כך שהם אינם מושפעים מתהליך התיקון עצמו. בעלי המקצוע המבצעים זאת דואגים לשמור על מרחב נקי ונעזרים באמצעים מתקדמים כדי לפתור את הבעיה ולהציע את המענה המקצועי והאיכותי ביותר.

דודי בונפיל


אתר: www.bonfil-s.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב