דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי - כרטיס הכניסה שלכם לעולם העסקים 

מאת    [ 16/02/2016 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2036 פעמים ]

אם כבר עברתם למשרד חדש, שיפצתם וצבעתם אותו, הוא כבר בשלב שהוא מוכן לריהוט, יש לרכוש ריהוט משרדי, אשר יתאים לצרכים, לחללים ולעיצוב או לאווירה שאתם מעוניינים לשדר. יש לרכוש ריהוט למשרד, מחברה ידועה ואיכותית המשווקת ריהוט זה שיהיה מחומרי גלם איכותיים, בכדי שיחזיק מעמד להרבה שנים. קווים נקיים וחדשניים, הם אלה, אשר יוסיפו רעננות וחדשנות למראה המשרד. יש להתחיל, בחדר ההמתנה של המשרד, חדר הישיבות, אשר חייב להיראות מרשים ויוקרתי, בעמדת קבלת קהל שתהיה מעוצבת ובחדרי המנהלים והעובדים, אשר יהיו פונקציונליים לעבודה. כרטיס הכניסה שלכם לעולם העסקים, יהיה באמצעות משרד מעוצב עם ריהוט משרדי שישדר  רצינות, עיצוב אסתטי ויוקרה.

הבחירה של הריהוט עבור המשרד, חייבת להיות על פי המטרה והסביבה שלכם כגון, גודל המשרד, כמות העובדים וכדומה. הריהוט, חייב להיות נוח ולא גדול במיוחד, מה שיתפוס שטחים של חלל שנחוצים למעבר של העובדים. הנוחות של העובדים במשרד, היא חשובה לתפוקת העבודה שלהם. גם הכיסאות עליהם ישבו העובדים, חייבים להיות נוחים, היות והעובדים יושבים שעות רבות מול המחשב ויש לדאוג, כי הכיסאות יהיו בנויים במיוחד לנוחות שלהם, כך שלא יסבלו מבעיות גב וצוואר.

אל תתפשרו על נוחות ואיכות ברכישת רהיטים למשרד

התחרות של חנויות המשווקות או מייצרות ריהוט משרדי היא גדולה. יש לוודא כי ישנה אחריות, חומרי הגלם הינם איכותיים וחזקים, כך שהריהוט לא רק שייראה במיטבו, כי אם יחזיק מעמד לשנים. מדובר בהוצאה לא קטנה ויש לדאוג כי היא תהיה מושכלת ברכישה זו. לא כל יום, אנו רוכשי ריהוט עבור המשרד שלנו, רק במקרים שאנו משפצים משרד, או עוברים למשרד חדש וגדול יותר. חשוב, לתת דגש מיוחד, על חדר ההמתנה וחדר הישיבות, ששם אנו מארחים אנשי עסקים. כל בעל עסק יודע, כי ההשקעה שלא במשרד, תהיה משתלמת ולכן, רבים משקיעים סכומי כסף ניכרים בריהוט ושיפוץ המשרד.

מדובר על השקעה לטווח ארוך, וזו הסיבה , כי בעלי העסקים, יפנו רק לחברות מובילות המוכרות או מייצרות ריהוט משרדי. תמיד חברה ידועה המייצרת רהיטי משרד, תהיה עדיפה על רשת חדשה שלא מוכרת ויוצאת במחירים חסרי תקדים על מנת לרכוש לקוחות חדשים.  ההוצאה על הריהוט המשרדי, מוכרת לצרכי מס, כך שאם יש לכם הוצאה כזאת שהיא משמעותית, היא תוכר לצרכי מס. מי שאין לו כל כך מושג או אפילו זמן, להתחיל להתרוצץ באולמות התצוגה, בהם מוכרים ריהוט למשרד, כדאי, כי יתחיל לגלוש באתרי האינטרנט, על מנת לקבל מושג לגבי הסגנון של הריהוט, המחירים, הגדלים של הרהיטים ועוד.

בחירת הריהוט על פי מהות המשרד

יש הבדל גדול, בין ריהוט משרדי עבור משרדי פרסום, משרדי נסיעות, משרד עורכי דין או רואה חשבון. יש לבחור ריהוט מודרני בעל צבעים עזים יותר, כאשר מדובר על ריהוט עבור משרד פרסום למשל וכן, ריהוט כבד ורציני יותר, כגון ריהוט כהה מעץ מלא, כיסאות עור, פינת המתנה מפוארת יותר, כאשר מדובר על משרד עורכי דין, או משרד רואה חשבון. זוהי גם נקודה חשובה שיש לתת עליה את מלוא הדעת, לפני רכישה של רהיטים עבור המשרד. רבים מתייעצים עם מעצבי פנים, בכדי לעצב נכון את המשרד, על פי מהותו. אם יש לכם קולגות מאותו המקצוע, לבטח כבר בנתם, כיצד יש לרהט את משרדכם, אך במידה ואתם מעוניינים בעיצוב מקצועי יותר, ניתן לפנות למעצבי פנים בתחום עיצוב המשרד שישמחו לסייע בעיצוב נכון ומרשים.

בברכה,
ליאת משיח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב