דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום הריון בטבע או בסטודיו? 

מאת    [ 11/02/2016 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2531 פעמים ]

אנשים שונים מעדיפים דברים שונים בכל תחום, יש אנשים שאוהבים טבע יותר מהאחרים ויש אנשים שדווקא מעדיפים לשמור על דברים נקיים ומינימליסטיים תחת קורת גג. שאלה ששואלות את עצמן נשים הריוניות רבות לפני שהן ניגשות לצילום הריון היא "איפה לצלם צילומי הריון? האם לבצע צילום הריון בטבע או בסטודיו? מה היתרונות והחסרונות בכל אחת מהדרכים?" ובכן, אני פה כדי לענות לכן על השאלות האלו.

בעיקרון, כששואלים את השאלה הזאת יש גם אופציה שלילית שאולי לא חשבתן עליה. האופציה הזאת עדיפה על נשים רבות והיא 'לצלם בבית', אבל לא כולן חושבות שזה רעיון טוב או מיוחד וגם לא כל צלמת הריון פועלת בצורה כזאת אך לצילום בבית יש דווקא יתרונות רבים, ראשית, זה המקום הנוח ביותר בשביל בן אדם, הבית שלו, אנשים מרגישים בנוח בבית ולכן לפעמים הצילומים יוצאים מאוד אותנטיים ויפים, אם כי לא תמיד התאורה מקצועית והבית גם צריך להיות יפה בשביל שהצילומים יצאו יפים גם כן. אך אם זה לא בא בחשבון, נחזור לדבר על שתי האופציות שדיברנו עליהן - צילום הריון בטבע או צילום הריון בסטודיו.

צילום הריון בטבע - אם אתן רוצות להצטלם בחוץ זה בסדר גמור, זה יפה וזה מיוחד, אפשר לעשות זאת בפארק, בגינה מיוחדת או סתם בשדה פתוח שנמצא מחוץ לעיר. צילומים בטבע הן משהו שהרבה נשים אוהבות וגם הצלמות מאוד מחבבות את זה, אך יש לכך 2 חסרונות עיקריים וגדולים מאוד. החיסרון הראשונה הוא שאתן לא תמיד יודעות מה יהיה מזג האוויר ביום הצילומים, זה יכול להיות קר מדי, חם מדי ואפילו גשם או תנאי ראות לא נוחים. בנוסף לכך, החיסרון השני הוא התאורה. שמש היא דבר שימושי לתאורה אבל אתן לא יכולות להתאים את עוצמת התאורה והזווית בצורה מושלמת כמו שאפשר לעשות בסטודיו, למרות שלצלמים מקצועיים יש את הציוד לבצע תנאי תאורה סבירים גם בחוץ, אבל זה ממש לא אותו דבר כמו בסטודיו שנועד למטרה כזאת בדיוק.

צילום הריון בסטודיו - אין ספק שזו הדרך הפופולרית ביותר הן מבחינת המצולמות והן מבחינת צלמות ההריון. אפשר להיות יותר מוכנים לצילומים, אפשר להשתלט בצורה טובה יותר על התאורה, אפשר להשתמש בכל האביזרים והתלבושות שיש בסטודיו וגם מזג האוויר ממש לא רלוונטי. בנוסף, בסטודיו מקצועי אפשר להשתמש ברקע מאחור ולכן במידה וזה נעשה בצורה טובה אפשר להעמיד פנים שמצטלמים בחוץ מבלי כל החסרונות.

להגיד את האמת? כל הטיעונים שנתנו פה יפים ונחמדים, אבל בסופו של דבר כשבוחרים לוקיישן לצילומי הריון, זה תלוי מה הלב שלכן אומר. ומי מתווכח עם הלב?

גבית ינאי - צלמת הריון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב