דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניסיתם כמוסות כורכומין? 

מאת    [ 04/02/2016 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 3202 פעמים ]

כורכום ידוע בהשפעות החיוביות שלו על הבריאות הכללית, והוא נמצא בשימוש שנים רבות ברפואות אלטרנטיבות רבות אשר מקורם בהודו. כבר היום הרבה אנשים מגלים שהוספה של התבלין הזה לתזונה היומית גורמת למספר השפעות בריאותיות טובות ומועילות.

אז למה דווקא כמוסות כורכומין ולא תבלין הכורכום?

לאחר שבמשך מאות שנים הכורכום היה בשימוש בתור תרופה טבעית למחלות רבות, חוקרים גילו שבעצם ישנו רכיב בתוך תבלין זה שהוא בעצם הגורם להשפעות החיוביות מצריכת כורכום. רכיב זה נקרא כורכומין. הכורכומין הוא הרכיב הסודי בכורכום שאחראי על צבעו הצהוב, ומסתבר שגם מחזיק בכל הרכיבים הבריאותיים הטובים שבתבלין. על מנת להוסיף מספיק כורכומין עלינו לאכול כמויות די גדולות של כורכום, או במקום, אנו יכולים לרכוש כמוסות כורכומין ולקבל את התוספת הנדרשת של כורכומין לתזונה היומית בקלות ובפשטות.

מה הופך את הכורכומין לחובה כתוספת לתזונה?

מומחים רבים ברפואה הטבעית מאוד ממליצים לצרוך כל יום כמוסות כורכומין בכדי לשפר את כמות וסוג הערכים הבריאים שאנו מכניסים לגוף שלנו. בעצם לקיחת כמוסות אלו מעניקות לנו מספר יתרונות שנמצאו כנכונים במחקרים רבים:

ראשית, כמוסות אלו עוזרות לכל מי שיש לו בעיה במערכת העיכול, לרבות מהסובלים מעצירות ומחלות כיבה. הכמוסות מכילות חומרים נוגדי חמצון שמסייעים למיצי המרה בבטן לעכל את האוכל שאנו אוכלים בצורה טובה יותר. הוספת כמוסות אלו יבטיחו לכם פעילות מעיים טובה יותר לאורך היום, והן מומלצות מאוד לחולים במחלת הקרוהאן.

שנית, נוגדי החמצון שבכורכומין הנם בעלי יחס גבוהה מאוד של נוגדי חמצן שנלחמים בדלקות שונות בגוף, לרבות דלקות פרקים. נוגדי החמצון גורמים לפחות נפיחות כתוצאה מדלקות ובכך מחלישים את תופעות הלוואי הכואבות של דלקות. קשישים אשר סובלים מדלקות פרקים יכולים בהחל להוסיף כורכומין לתזונה שלהם בכדי להחליש את תסמיני המחלה

שלישית, נוגדי חמצון אלו גם יכולים לשפר את בריאות הלב, על ידי כך שהם משפרים את הזרימה של הלב והתפקוד של תאי הדם הלבנים. ככה הזרימה בלב חלקה יותר וניתן על ידי אכילת כמוסות אלו למנוע התקפי לב ושבץ בגילאים מאוחרים.

נוסף על כך, יש מומחים ברפואה הטבעית שמעידים על כך שנוגדי החמצון הגבוהים שבנמצאים בכורכומין יכולים אפילו להילחם במחלות קשות מאוד כמו סרטן, בכורכומין יש קיבולת של אינטראקציה עם מטרות מולקולריות מרובות המשפיעות על תהליכים רבים בהיווצרות הסרטן. נוגדי חמצון אלו הרי ידועים בלחימה היעילה שלהם מול רדיקלים חופשיים, אשר גורמים למחלות שונות. אז בעצם הוספת כמוסות אלו לתזונה היומית מסייעת רבות לבריאות כללית.

ספירולינה פול לייף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב