דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי שייט באניות קרוז - אלטרנטיבה מצויינת 

מאת    [ 03/02/2016 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 6955 פעמים ]

תרבות הטיולים המודרנית מגדירה יעדי תיור אליהם אנו מגיעים באמצעי תחבורה שונים, ובעיקר כלי טיס האוספים אותנו מנקודת המקור ומביאים אותנו אל היעד הנדרש שם אנו חווים את הטיול. יחד עם זאת, בשנים האחרונות החל להתפתח התחום של טיולי שייט באניות קרוז, טיולים המשלבים את כל האלמנטים של טיול מוצלח, כשהדרך הופכת להיות חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהטיול עצמו. אניות קרוז הן אניות ענק המגיעות לגודל של בניין רב קומות, מאובזרות ברמה של בית מלון מפואר עם כל השירותים והאטרקציות להם אנו מצפים כאשר אנו מגיעים לכל בית מלון ואף מעבר לכך.

מסלולי טיול מגוונים עם יעדים תיירותיים אטרקטיביים

באופן עקרוני, טיולי שייט באניות קרוז בנויים מפעילויות נופש המתנהלות לאורך כל השיט, ובהגעה ליעדים תיירותיים קבועים מראש בהם יורדים מהאניה לפרקי זמן קצרים של עד 24 שעות, על בסיס דילוג מנמל לנמל, בדרך כלל באותו אזור. יחד עם זאת, ישנם טיולים מורכבים יותר, שגם נפרשים על פני פרק זמן ארוך יותר וכוללים ירידה ליעדי תיירות מגוונים במספר מדינות ואזורים בזה אחר זה. העניין הוא, שהשיט עצמו הופך להיות חלק מרכזי בחוויית הטיול, כשנוסעים רבים אף בוחרים להעביר חלק גדול מזמני השהיה בנמלים השונים, על האניה עצמה. יחד עם זאת, הבחירה היא לגמרי אישית, ויש לכם את האפשרות ליהנות גם מטיולים מהנים וממוקדים ביעדי תיירות אטרקטיביים ופופולאריים בהם עוגנת האניה.

חוויית טיול ייחודית ומיוחדת לכל בני המשפחה

בהנחה מבוססת למדי, שבכל טיול שאנו יוצאים אליו, אנו מחפשים ערך מוסף נוסף, חוויה מעט שונה ומעט משודרגת מחוויית הטיול האחרון שיצאנו אליו, טיולי שייט באניות קרוז מספקים לכם אלטרנטיבה נהדרת, אלטרנטיבה שיכולה בקלות להפוך להיות למועדפת עליכם, עד לרמה של בחירת צורת טיול זו כצורת הטיול המועדפת עליכם בכל פעם. בישראל קיימת פעילות של טיולי קרוז ליעדים קרובים באירופה, אך באפשרותכם לצאת לטיולים ארוכים ומרוחקים יותר על ידי טיסה למקום שבו יוצא הקרוז, ומשם ביצוע הטיול על גבי האניה, וחזרה ארצה באמצעות טיסה מנקודת הפיזור.

לינה ואירוח ברמה גבוהה

טיולי קרוז הם טיולים אטרקטיביים גם במובן של מחיר, שכן אניית קרוז אחת מסוגלת לשאת אלפי נוסעים במקביל, מה שמאפשר להקטין את המחיר שכל נוסע משלם עבור החוויה. לאורך השייט תוכלו ליהנות מארוחות מסודרות במודל הכל כלול, תא לינה ברמות אירוח שונות, החל מרמת תא פנימי ללא חלון, ועד סוויטות מפוארות הממוקמות בקומות העליונות של האניה. לפני שאתם בוחרים טיול קרוז, כדאי להתייעץ עם חברים, בני משפחה ומכרים לגבי טיולים שהם יכולים להמליץ להם, וכן בשיחה עם סוכן הנסיעות שלכם כדאי לבחון את כל האפשרויות העומדות בפניכם, הן במסגרת טיולים מאורגנים והן במסגרת טיולים עצמאיים.

חשמלית ושמה אירה - אשת העולם הגדול, אשת שיחה וספר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב