דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלוש עצות שיעזרו לך בהכנת סרטון תדמית לעסק שלך 

מאת    [ 02/02/2016 ]

מילים במאמר: 626   [ נצפה 2039 פעמים ]

עשיתי הפסקה קטנה בסטודיו בין כל הפרויקטים, והחלטתי לרכז עבורכם כמה מחשבות שצריכות לעבור בראשו של כל בעל עסק לפני שהוא מתחיל לעבוד על סרטון תדמית לעסק שלו. העצות שמרוכזות במאמר הזה נאספו מהנסיון שצברתי בעבודה בסטודיו במשך השנים בהתנסות בפרויקטים מגוונים ואני שמחה לחלוק אתכם את המסקנות שלי:

בספטמבר 2013 משהו קטן אבל מהותי השתנה בפיד שלנו בפייסבוק: סרטוני וידאו התחילו להתנגן בצורה אוטומטית בפיד. כדי לראות חתול מנגן על אורגן לא היית צריך ללחוץ על לינק שיוביל אותך לקישור ליוטיוב - היית גולל את הפיד שלך וסרטונים היו מתחילים להתנגן להם מעצמם. בשינוי הקטן והגאוני הזה נכנסה הרשת החברתית הגדולה בעולם לזירת הוידאו, שהיתה עד לא מזמן נחלתו הכמעט בלעדית של יוטיוב.

פייסבוק הבינה 2 דברים- א. אנשים אוהבים לראות תוכן וידאו. ב. אנשים לא אוהבים להתאמץ. אם היא תקצר את הדרך שלנו בצעד אחד ותגרום לוידאו להתחיל להתנגן אוטומטית, בלי לאלץ אותנו להמתין להטענת עמוד יוטיוב- היא מנצחת ומשאירה את הגולש אצלה. פייסבוק הצביעה במהלך הזה, על מה שהיום ידוע וברור לעולם הפרסום והשיווק: אנשים אוהבים לגלוש בפייסבוק ובעיקר לצפות בתוכן וידאו - והפרסום בוידאו עובד.

כמה נתונים מפוצצים על וידאו ועסקים


    • 

    כל יום יש לפייסבוק 3 בליון צפיות בתוכן וידאו


    • 

    קמפיינים ששילבו קטע וידאו מכרו פי 6 יותר מקמפיינים ללא וידאו


    • 

    51% מבעלי עסקים קטנים בארה"ב מאמינים שהדרך הכי אפקטיבית לשיווק בשנת 2015 היא בעזרת וידאו

 מעולה, אז עכשיו אתה מרגיש ממש טוב עם זה שהחלטת להכין סרט כדי לפרסם את העסק שלך, אבל רגע לפני שאתה קופץ למים שווה לקרוא כמה מסקנות שהגענו אליהם בסטודיו. כמה מהעצות שינתנו במאמר הזה נלמדו במה שנקרא הדרך הקשה - איזה כייף לך שאתה מקבל אותם בחינם:)

1) רגע, בשביל מי הסרט הזה בכלל? לפני שלוחצים על כפתור הREC חשוב להבין מי קהל היעד העיקרי של הסרט הזה: סרט שבא להכיר את המוצר לקהל שלא שמע עליו מעולם, יהיה שונה בתכלית מסרט שמיועד למשתמשים שרכשו את המוצר, ועכשיו רוצים להבין איך משתמשים בו, וסרט שמיועד לגיוס משקיעים יהיה שונה בתכלית מסרט שמיועד לקהל הקונים של אותו מוצר. כאשר מנסים לתפוס יותר מדי, נשארים עם סרט לא מגובש ומעייף.

 טיפ: סרט הוא כמו כותרת באותיות גדולות בכתבה בעיתון. הוא מסקרן אותנו לקרוא את האותיות הקטנות. מי שרוצה להכנס לפרטים יכנס לאתר של אותו מוצר כדי להעמיק.

2) לגמרי תסתכלו בקנקן: סרט שנראה טוב מקל מאוד על העבודה. כאשר אנחנו כותבים על משהו שהוא "נראה טוב", זה לאו דווקא אומר שצריך עכשיו לעבוד עם הצלם של טיטאניק או עם אנימטור מפיקסאר (למרות שלמה לא אם יש לך מספיק כסף...). לפעמים באמת כל מה שאתה צריך זה לשבת מול המצלמה ולדבר. אבל מה להגיד? ובאיזה חדר? ומה ללבוש? ואיך שומעים? הבנת את העניין. בשביל זה חשוב לבחור אנשי מקצוע שיתנו לך מוצר מדוייק ואיכותי. התפשרות על צוות מקצועי תגרום לסרט שלך להיראות כעוד סרט מיני רבים בפס הייצור של סרטים בשקל.

 3) סיפור מסגרת טוב = סרט מדליק: יש לכם מוצר שאתם רוצים למכור. הוא לא הכי מעניין בלשון המעטה. מה עושים? בונים סיפור מסגרת מעניין, הקדמה מדליקה ולא שגרתית שתוביל אותנו למוצר בדרך טיפה אחרת. גם כשנעבור לדבר תכלס על המוצר, לא נשכח להכניס מדי פעם הבלחות מסיפור המסגרת כדי שלא לאבד את ריכוז הצופה. ובכן קל לדבר וממש קשה לעשות - כאן אין לנו פתרונות קסם חוץ מלשבת הרבה זמן ולשבור את הראש או להעזר באנשים מאוד קריאטיביים שישברו את הראש בשבילך. פיצוח נכון יאיר את המוצר באור אחר, וזה מה שיגרום לנו לזכור את הסרטון הזה שניה אחרי ואפילו לשתף אותו עם עוד אנשים.

טיפ: סיפור מסגרת מעולה ניתן לתאר במשפט אחד. התחלתם להסתבך בהסברים? משהו עוד לא עובד.

מקווה שבמאמרון הזה הצלחתי לגרום לך - שעומד בפני ההחלטה לעשות סרט תדמית לעסק שלך לעצור ולחשוב מחדש ולקבל החלטות חשובות שיעזרו לך בהמשך.

   

גלי גנות היא עורכת בסטודיו דיבוק - סרטי תדמית לעסק:


https://www.dybbukstudio.biz/


זהו סטודיו לעיצוב שמתמחה ביצירת סרטוני וידאו ואנימציה מקוריים. הידע נרכש בעבודה על מגוון סרטוני תדמית לעסקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב