דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ משכנתא פרטי 

מאת    [ 30/01/2016 ]

מילים במאמר: 584   [ נצפה 2183 פעמים ]

כדאי לדעת: שיטת הבנק

הבנק עובד לפי שיטה וכדי להתנהל מול הבנק בצורה אופטימאלית צריך פשוט להבין את השיטה, נקודת ההנחה היא שלא כולם מגיעים מתחום הפיננסים ואף אלו שמגיעים, לא תמיד מבינים איך השיטה פועלת, אנו בחרנו להיות לצדכם, להעניק לכם כלים והכוונה במטרה לשפר את סיכוייכם לעשות עסקה טובה יותר עם הבנק.

 


כדאי לדעת: התאמה אישית

אם היינו צריכים לבחור למשכנתא צבע, ככל הנראה היינו בוחרים אפור, עכשיו נסביר מדוע, קדום כל כי אין פה שחור או לבן, שום דבר הוא לא חד משמעי, הבדלים יכולים להיווצר מטיב הלקוח, אחוז המימון, וותק הלקוח ועוד משתנים רבים, בנוסף, ישנו מגוון של מסלולים בהם ניתן לשלב ואין פורמט קבוע, משכנתא היא עסקה שצריך להתאימה ברמה אינדיבידואלית ומוטב להתייחס אליה בכובד ראש, החלטה נכונה היום תחסוך לכם כסף וכאב ראש מחר.

 

כדאי לדעת: טעות הנוחות

 

לרב אנשים  נוטים לקחת הלוואה או משכנתא במקום שכבר מכירים אותם, משמע בבנק שלהם, לפעמים זו הבחירה הנכונה, אך לרב זו יכולה להיות טעות יקרה, בתהליך לקיחת משכנתא צריך להשוות בין הבנקים השונים ולחלוטין צריך להבין בניהול משא ומתן, ככל שתדעו יותר ותבינו איפה צריך להתעקש והיכן מוטב להרפות, כך תטיבו עם ההצעה שתוכלו לקבל מהבנק.

 

כדאי לדעת: הפחד מהבנק

אנו מוצאים את עצמנו הרבה פעמים מתווכחים עם חברות הסלולר השונות, עם חברות הכבלים או הלוויין ומבזבזים את מרצנו וזמננו במטרה לחסוך כמה שקלים עד עשרות שקלים בחודש, לא שאנו מפקפקים בכך אלא לחלוטין תומכים, אך לא זו הנקודה, הנקודה היא שכשאתם צריכים מהבנק שירות מסוים, המחיר באופן אוטומטי לא יהיה גורם מכריע בהחלטתכם "כי עם הבנק לא מתווכחים", שיקול זה הוא שיקול מוטעה מהיסוד, הבנק רוצה למכור לא פחות ואולי אפילו  יותר ממה שאתם רוצים לקנות, ועל כן כמעט כל עסקה עם הבנק נתונה למשא ומתן.

 

 

כדאי לדעת: שורת הרווח

מטרת הגופים הפיננסיים בשורה התחתונה היא אחת, שורת הרווח.

עובדי התאגידים הפיננסים  שאותם אנו מכירים מהיום יום כמי שנותנים לנו שירות הם בראש ובראשונה אנשי מכירות ולא בהכרח מבינים בפיננסים, נכון לפעמים הם עוברים הכשרות כאלו ואחרות, אך לא כל אחד ניחן ביכולת ניתוח מצב והתאמת מוצר ללקוח, כך שהרבה פעמים המלצה כזו או אחרת יכולה להשליך עליכם לטווח ארוך, אנו מאמינים שלפני כל צעד גדול ומשמעותי, כדאי לפנות למספר גורמים מתחרים, לשמוע המלצתם ובמקביל לערוך סקר שוק.

 

 

כדאי לדעת: נקודת מבט

אם היו מציעים לכם לשלם על דירתכם כמה עשרות עד מאות אלפי שקלים יותר, האם עדיין הייתם רוכשים את אותה דירה? אנו מניחים שלא, כיוון שכולנו מנסים לקבל את מבוקשנו במחיר הטוב ביותר.

איך זה קשור למשכנתא?

אנו המנתחים הפיננסיים נכנסים לרזולוציה מעמיקה יותר ולכן כשבודקים כדאיות עסקה צריך לבחון זאת על כל ההיבטים, כגון: מחיר הדירה, הוצ' מיסים, תשלום לעו"ד, שמאי או כל בעל מקצוע אחר אשר קשור לעסקה, לא פחות חשוב ואולי החשובות  ביותר הן  עלויות המימון, משמע המשכנתא, טעות בלקיחת המשכנתא או בתמהיל המסלולים יכולה לעלות הרבה כסף ומבלי שתשימו לב אתם תשלמו על דירתכם הרבה מעבר למה שהייתם מוכנים לשלם מראש.

הוצאות המימון נפרסות לאורך השנים ולכן קשה להבין מה באמת העלות האפקטיבית של ההלוואה, לכן אנו ממליצים לפנות למומחה בתחום ולהבין בצורה ברורה ומקיפה  מה המשמעות של המשכנתא שתבחרו וכמה באמת תשלמו עליה.

לדוגגמא: דירה שעולה 1,500,000 ש"ח עם משכנתא בסך 900,000 ש"ח מרחב הטעות בבחירה לא נכונה של מסלולים וריביות יכול להגיע לכ 200,000 ש"ח נוספים מעבר לריביות שבכל מקרה תשלמו על אותה משכנתא, כך שמבלי שתשימו לב שילמתם על דירתכם כ 1,700,000.

www.tsuott.co.il

קריאה מהנה,


תשואות פיננסים


בונים עתיד ביחד


www.tsuott.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב