דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמידים ותכשיטים לנשים 

מאת    [ 28/01/2016 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 2805 פעמים ]

אם אנחנו צריכים לחלק את עולם התכשיטים לנשים באופן כללי, היינו יכולים לחלק אותו בצורה די פשוטה, ישנם תכשיטים כמו עגילים אשר אימהות נוטות לתת לבנות שלהן בגיל 10-11, אז הן מנקבות את האוזניים לראשונה, יש שרשראות ותליונים שמגיעים קצת מאוחר יותר, טבעות אשר בנות נוטות לשים בשלב יותר מאוחר.  אך לפני הכל, יש צמידים, אותם נוכל למצוא בצורות שונות על יד הילדה ואחר כך הנערה והאישה, כבר מגיל צעיר מאוד.

אנחנו יכולים לראות את האבולוציה של התחום בצורה הבאה: בהתחלה יש צמידים פשוטים, לעיתים אפילו מפלסטיק אשר ההורים קונים לבנות שלהן, אחר כך מגיעים צמידי חוט או צמר, אשר מוכרים גם כצמידי ידידות אשר הבנות חולקות אחת עם השנייה או עם חברים קרובים, ואז מתחילים לראות יותר ויותר צמידים אשר נמכרים במגוון חנויות תכשיטים, צמידים עם תליונים שונים, צמידים שיש להם עיצוב מיוחד, כולל עיצוב אישי, צמידים שמגיעים בחומרים מגוונים. צמידים אלו ניתן לרכוש הן בחנויות שמוכרות דגמים של מעצבים שונים והן אצל מעצבים אשר יוצרים תכשיטים לנשים ובתוכם גם צמידים לנשים.

דוגמאות של צמידים לנשים

אנחנו יכולים למצוא קטלוגים בעלי מגוון דוגמאות. סוג הצמיד תלוי בהרבה מובנים בסוג התכשיטים שנמכרים במקום בו אנחנו מחפשים. זו הסיבה שאנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של צמידים שיכולים להתאים לכל אישה.

כך למשל, אנחנו יכולים למצוא צמידים עשויים מזהב. מדובר בצמיד שכל כולו זהב ויהלומים, מדובר על צמיד דק או עבה, נוצף ומרהיב. מסוג הצמידים שנהוג לתת ביום הולדת או ביום נישואים.

סוג אחר של צמידים הם צמידי פנדורה, מדובר על צמיד שמרכיבים עליו מגוון תכשיטים קטנים, החל מאבני חן, תכשיטי זהב וכסף ועוד. הרעיון הוא ליצור סיפור דרך אותו צמיד, סיפור אישי שיתאים לאישה.

סוג נוסף של צמיד הוא כזה שיש בו עיטורים שונים, הוא לא חייב להיות עם זהב או יהלומים, הוא יכול להיות צמיד מתכת עדינה שחרוטים עליו עיטורים מסוגים שונים. הרבה פעמים נראה צמידים כאלה מגיעים מתרבויות שונות, למשל מצפון אפריקה, דרום אמריקה, המזרח הרחוק ועוד. הרבה פעמים צמידים שכאלה עוברים בירושה מאם לבת, ונשים רבות שומרות על הצמידים האלה לאורך שנים. סוג אחר של צמידים עם עיטורים, הוא כזה שחרוט עליו שם האישה, צמיד זה הרבה פעם ניתן לה בנעוריה או על ידי בן זוגה.

כיצד רוכשים צמידים לנשים

יש 3 טיפים עיקריים לרכישת צמיד לאישה. טיפים אלו יכולים לעזור לגברים שמבקשים לרכוש צמידים לנשים ויכולים גם לעזור לנשים שמבקשות לרכוש צמיד לבנות או לחברות שלהן.

טיפ ראשון, החנות אליה תלכו היא, באופייה יהיו הצמידים אותם תרכשו. אם תבחרו חנות תכשיטים מסחרית גדולה, אז הצמידים שתצאו בה יהיו בהתאם. אם תבחרו ללכת לחנות של מעצבת תכשיטים, אז תהיו בטוחים שהצמידים יהיו בעלי אופי הרבה יותר אישי וייחודי.

טיפ שני, תבחנו את הצמיד לא רק על פי היופי שלו, אלא על פי החומר ואיכותו וכן על פי האופן בו הוא מונח על היד. תבחנו גם האם ניתן להרחיב אותו.

טיפ שלישי, תמיד תבחרו צמיד שאפשר להחזיר, הטעם שלכם הוא לא הטעם של מי שמקבל את הצמיד. לכן מומלץ לקחת פתק החלפה למידת הצורך. 

הרשקו תכשיטים | תכשיטים לגברים ונשים


http://hershkojewelry.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב