טיפים למכירה נכונה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

טיפים למכירה נכונה 

מאת    [ 25/01/2016 ]
מילים במאמר: 629   [ נצפה 2046 פעמים ]

 
 

טיפים למכירה מוצלחת

 

1.  החלטה למכור

 

       החליטו מראש שאתם מעוניינים למכור  ב 100  אחוזים  וכל מה שאתם ממתינים לו הוא הלקוח הנכון שבשל לקניה   , תהליך המכירה הוא זהה בכל התחומים ולכן ניתן להסיק מסקנה מתחום א לתחום ב מפני שעקרונות המכירה הם אותם עקרונות

           

הצעת מחיר במחיר אטרקטיבי הוא הצעד הראשון והנכון בדרך לכל עיסקה .

יש לנהל משא ומתן ויש לתת הצעת מחיר שטובה לשני הצדדים וכל שנותר הוא לחתום על הצעת המחיר ולהתקדם הלאה לביצוע עסקה.

 

2. תמחור נכון

 

הצעד הבא למכירה מוצלחת הוא תמחור

כדי לקבל תמחור נכון יש להתחשב בפרמטרים רבים כמו : עלות קניה , עלות הובלת הסחורה , עלות החזקת מלאי , עלות שכר עבודה של עובדים , עלות ציוד , עלות שכר דירה ארנונה וועד בית ועוד פרמטרים נוספים

תהליך של תמחור הוא מאוד קריטי ולכן יש אנשים שלשם כך לומדים באוניברסיטה

תמחור נכון הוא קריטי להצלחת מכירה ולכן יש לתת על כך שיקול דעת

 

 

3. פרסום מאסיבי

 

קונה פוטנציאלי שמצטרף למעגל המתעניינים יכול לגרום לעליית מחירים .

אם המוכר מרגיש שיש לו הרבה מדי מתעניינים , אז כנראה שהמחיר הוא אינו מחיר שוק ויש להעלות המחיר.

מסיבה זו וגם מסיבות נוספות כדאי ומומלץ להיעזר במשרד פרסום אשר יש בכוחו לנווט בין הלקוחות השונים שיוביל למכירה מוצלחת בלי לגרום לעליית מחירים .

שיטה נוספת שמגבירה מכירות היא פרסום תמונה של המוצר  שהרי ידוע שתמונות מוכרות מצויין יותר מאלף מילים .

הדבר מוכר וידוע מכיסוי חדשותי שעושים עיתונאים בפינות שונות בעולם .שיש במקומות שונים היכן שהיו ויש קונפליקטים בין אוכלוסיות שונות או בין הצבא לבין האזרחים ועוד .

ידוע שכאשר מתגלה קונפליקט ולא ברור מי הצודק , באה התמונה ומדברת במקום שהמילים אינן יכולות לבטא טוב יותר.

 

 

4. טיפול נכון בלקוחות

 

חשוב לזכור שיש הבדל בין מתעניין לבין קונה

לקוח שמגלה התעניינות יש לבדוק עימו אם הוא מתעניין למוצר או שהוא בא כדי לבצע אקט של קניה . חשוב מאוד לבדוק את רצינותו של הקונה, את יכולתו הכלכלית ואת רצינותו ומטרתו אם קניה היא.

 

5. ניהול משא ומתן

 

ניהול משא ומתן נעשה מהראש ולא מהלב ולא אמוציונאלי

ניהול משא ומתן חייב להיות רציונאלי וחייב לקחת בחשבון הרבה פרמטרים כמו אינטרסים של המוכר , אינטרסים של הקונה , ויש לדאוג לאיזון במשא ומתן.

יש לשמור על תקשורת מילולית זורמת מול הקונה ולא לתקוע את המשא ומתן

יש לזכור שמדובר בתהליך עסקי בלבד שבסופו יתבצע תהליך מכירתי נכון

 

 

6. שימוש נכון במשרדי פרסום

 

היום עסקים ארגונים וחברות משתמשים במשרדי פרסום עדי להביא ולגרום למכירה .

חלק מתהליך זה של שימוש נכון במשרד פרסום הוא ענף של שיווק שכולל בתוכו שיווק , פרסום וקידום מכירות

היום בעולמנו המודרני כמעט ולא ניתן למכור ללא שימוש מושכל בענף של שיווק , קידום מכירות ופרסום

אחד האקטים החשובים הוא בחירת משרד פרסום נכון

לא מספיק לפרסם במדיה של רדיו , טלוויזיה עיתונות אלא יש לפרסם גם באמצעות מוצרי פרסום .

מדפיסים לוגו שלכם על גבי מוצרי פרסום ומוסרים מתנות חינמיות ללקוחות .

פרסום באמצעות מוצרי פרסום הוא זול , אמין , מקבלים תוצאות מהירות ושומרים על המסר שלהם שהם מעבירים הלאה שנים לאחר שהם נמסרו

 מוצרי פרסום ומתנות

מוצרי פרסום וקד"מ

מוצרי קד"מ 

 

אטלנטה מוצרי פרסום                www.shocolada.com


מוצרי פרסום

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב