דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלוש ערים חשובות בארצות הברית. 

מאת    [ 21/01/2016 ]

מילים במאמר: 573   [ נצפה 9921 פעמים ]

בארצות הברית יש מגוון אדיר של אופי ושל שוני, מגוון אדיר של אטרקציות לראות ולחוות, כל כך מרתקות, מלמדות וכייפיות. בארה"ב יש ערים שמציעות כל כך הרבה ממוזיקה לארכיטקטורה, קולינריה וחיי לילה, בתי מלון וחניויות בוטיק יחודיות. בלתי ניתן למצות את העניין, להלן שלוש ערים תיירותיות, נוחות לטיול, עם המון ארטקציות, מתאימות לטיולים רגליים, מתאימות לילדים, אופנתיות וקלות להגעה, תהנו:

סן פרנסיסקו
נתחיל עם סן פרנסיסקו, עיר הממוקמת במערב ארצות הברית, כאשר מתנקזים אליה צירים ראשים כמו כביש 101 צפון-דרום וההיפך, כביש 1, צפון דרום וההיפך וכביש 80 ממזרח. כאשר מגיעים מצפון על כביש 101 עוברים על גשר הזהב האגדי, Golden Bridge שהוא אחד מסמלי סן פרנסיסקו וקליפורניה בכלל, אתר תיירותי שבהחלט כדאי לבקר ולתצפת.

סן פרנסיסקו מציעה אווירה חופשית ומשוחררת, כך הייתה כבר מאז שנות ה-60 כאשר ההיפים שלטו בעיר, סובלנות לשונה ניקזה אל סן פרנסיסקו נוודים ואנשים מהקהילה הגאה, עד היום העיר מאכלסת קהילה גאה פעילה, ולמען האמת ניתן גם לראות נוודים והיפים. חלק מהייחוד של העיר ביחס לערים אחרות זה הסובלנות, ליברליות ויפה לראות זאת.

המלונות בסן פרנסיסקו ברמה גבוהה ומתכנסים בעיר ביוניון סקואר, נוב-היל ופישרמן ווארף. את החשמליות האגדתיות לא ניתן לפספס, יש מספר והן יורדות מתוך העיר אל אזור המפרץ, חלקן מציעות נוף לאלקטרז, יש יאמרו שהן אטרקציה תיירותית קלישאתית אך עדיין קסום לקפוץ עליה, תוכלו להשען ולעמוד על הקצה של הקרון ולהרגיש את הרוח של סן פרנסיסקו.  שתי אטרקציות חשובות נוספות, הן אלקטרז, הכלא ידוע לשימצה בה ישב אל קאפון ומזח 39 הלבבי עם כלבי הים הרבים המשתכשכים במים ונהנים מהשמש. סן פרנסיסקו היא מקום אידיאלי לכאשר אתם בטיול בארצות הברית.

לוס אנג'לס
דרומה מסן פרנסיסקו ממוקמת העיר אולי הפופולרית בארצות הברית במבחינה תיירותית, היא לוס אנג'לס, שוב צירים ראשים כמו 101 ו 1 עוברים דרכה. היופי בלוס אנג'לס הוא הגיוון, כל שכונה מציעה אווירה שונה וייחודית רק לה. לוס אנג'לס ענקית ופזורה כך שצריך לתכנן את מיקום המלונות בלוס אנג'לס מבעוד מועד. מספר שכונות דומיננטיות בעיר הן כמובן בברלי הילס המאפשר לנו הצצה לעולם היוקרתי, עולם הפאר והנוצץ של הכוכבים, הן מרכזי קניות יוקרתיים והן אחוזות עוצרות נשימה.

מערב הוליווד ואזור הסאנסט סטריפ מציע אווירה חופשית יותר רוקנרולית וצעירה, המקבצת בה אתרי בילוי ומועדונים שפופולרים כבר כמה עשרות שנים שנגנו על בימותייהם מיטב אמני הרוקנרול.
דאונטאון לוס אנג'לס הוא אזור של גורדי שחקים, מסעדות איכותיות ומלונות מצויינים, שם נמצאת האטרקציה הנוצצת והחיה Live LA.
סנטה מוניקה העיר הממוקמת על חוף הים מתאימה לכל המשפחה ויש בה חופים מזימינים ופעילות כפארק שעשועים הידוע על Santa Monica Peir.

ואיך אפשר בלי חוף וניס Venic Beach? ריכוז וחתך אוכלוסין של שיגעון ועניין, של צבעוניות וטירוף. המקום סוחף אליו את הטובים שבהם, טיילו על הטיילת של וניס ביץ' ותחוו את אשר מציעה, לגבי מלונות באזור, אז מומלץ יותר לצעירים.


ניו יורק
הגענו לעיר האהובה ניו יורק, אין מה להכביר במילים. זו העיר בה"א הידיעה. אבל בכל זאת ננסה לתמצת. ניו יורק מציעה דחיסות יפיפיה, שכונות שונות ומשונות, פארקים ששם בעולם הולך לפניהם, סנטרל פארק כמובן, וושניגטון פארק בווסט וילג'. גורדי שחקים עומדים בגאון בדאון טאון ובמידטאון, אמפייר סטייט בילדינג, טיים סקואר הכיכר המוארת ביותר ואחת מהצפופות ביותר. המסעדות הטובות ביותר, המלונת בניו יורק הם מהמצוינים והיצירתיים. ניו יורק לא תשאיר אתכם אדישים, כאשר תתאהבו בה וסביר להניח שכך יהיה וזה יהיה חזק ולחיים, ראו הוזהרתם.

לא משנה באיזו עיר אתם, כטיילים אף עירוניים חובה להצטייד בנעלים נוחות וכובע, תעשו חיים.

דניאל רייכר
http://losangeleshotels.wix.com/cityoflosangeles




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב