דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Lenovo Vibe X3 

מאת    [ 20/01/2016 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 3029 פעמים ]

רשמים ראשונים מה- Lenovo Vibe X3

כבר כשמוציאים אותו מהקופסא, ה- Lenovo Vibe X3, מרגיש מאוד נחמד ונוח בידיים שלי. גוף ה- polycarbonate הלבן והרך ( נעים ורך למגע כמו אופציית עור התינוק על ה- (OPO. העיצוב הטיפה עבה, והחזית הלבנה והשחורה הזכירו לי את אחד מהמתחרים, ה- N3. כמובן, שהוא לא ארוך כמו ה-N3, אבל הוא עדיין ארוך יותר מרוב המכשירים בעלי מסך ה-5.5 אינץ’ עקב  שני הרמקולים הקדמיים שלו. כמו שהזכרתי בעבר,השוליים השחורים מסביב למסך התצוגה לא מטרידים אותי, כי אני נוטה להתמקד במסך עצמו ולא במה שמסביבו. אבל, אם אתה לא מעריץ של שוליים שחורים, אז הלנובו-VIBE X3 לא הולך למצוא חן בעיניך. למכשיר ישנם שוליים שחורים מסביב לכל הפאנל, הם בולטים במיוחד בין הקצה העליון של המסך לרמקול העליון. מה שישר בולט לעין, הוא המבנה של ה-Vibe X3. למרות שכנראה אין לו גוף מעוצב מסגסוגת אחידה כמו כמה ממכשירי הדגל האחרים שיצאו השנה, אך עדיין הוא מרגיש כמכשיר יוקרתי, קשיח וחזק, שוב כמו מתחריו, ה-N1  או ה-N3. מכסה ה- polycarbonate האחורי אינו ניתן להסרה, כך שלא תוכל לגעת בסוללת ה-3600 mah, וחריץ הסים נמצא בצד השמאלי של המכשיר. לאלה התוהים בנוגע לשאלה הזאת, המכשיר מספק אפשרות להשתמש בשני כרטיסי SIM CARD  או ב-SIM  אחד והוא תומך גם בכרטיס זיכרון SD. ( זאת הסיבה שהלכתי על גרסת ה-32 GB). בצד הימני של המכשיר ממוקמים כפתורי ההפעלה והווליום. שוב, מדובר בכפתורים לא מתנודדים, בעלי גישה והפעלה נוחה. מאפיינים אחרים בגוף המכשיר הם יציאת 3.5 mm  לאוזניות, IR REMOTE בחלק העליון וחיבור USB סטנדרטי בתחתית המכשיר.

מאפיינים נוספים של מכשיר ה- Lenovo Vibe X3

  המכשיר כולל מצלמה אחורית ברזולוציית 21  מגה- פיקסל, Dual tone, פלאש  LED כפול וחיישן אחורי לקריאת טביעות אצבע. אבל מה שבאמת משך את תשומת ליבי במכשיר הזה הוא שני הרמקולים הקדמיים המציעים אודיו באיכות Dolby Atmos. אם אתה עדיין לא יודע מה זה, אז כדאי לך להתנסות, כי זה באמת דבר מדהים! המערכת במכשיר מציעה איכות קול   3d surround , כלומר כל סרט שתצפה בו במכשיר- "יתעורר לחיים וייצא מהמסך". מסוקים יעברו מעליך, מכוניות יתחרו מקצה אחד של החדר לשני, ותשמע מפלצות שואגות מאחורי גבך. זאת באמת חוויה ייחודית ומרשימה. Gaming  ב-Lenovo Vibe X3 גם צריכה להיות חוויה מהנה בזכות איכות ועוצמת הקול של המכשיר. הביצועים מבטיחים להיות טובים בזכות ה- Qualcomm Snapdragon 808 chipsetוהזיכרון בגודל   . 3GB RAM אלה רק הרשמים הראשונים מהמכשיר מאז שהנחתי את ידיי עליו. לא היה לי באמת זמן לבחון בצורה מלאה את התכונות האחרות שלו, כמו המצלמה האחורית ברזולוציה 21 מגה פיקסל, אך תהיה ביקורת מלאה יותר שתסגור פערים אלה.

Lenovo Vibe X3- מסקנות וסיכום של הרשמים הראשוניים מהמכשיר

אחד מהפרטים שיש לשים לב אליהם בנוגע למכשיר הוא שאין בו תמיכה מובנית של Google Services. נדרש לבצע ROOT. אנשים כבר עובדים על פתרון הבעיה, אך המכשיר חדש, וזה ייקח עוד זמן. עוד פרט חשוב, הוא שה- Android 5.1שעליו מבוסס ה-ROM של המכשיר תומך רק באנגלית ובסינית. סך הכל, אני די מרוצה ומתלהב מהמכשיר וכבר נהנה מאיכות האודיו המדהימה שלו, אני מקווה שגם כל שאר מרכיבי ערכת המכשיר יעמדו בציפיות וניתן יהיה להתקין את Google Services   במכשיר בקרוב.

יבגני דוברובסקי


www.chinaprice.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב