דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר בחינם 

מאת    [ 17/01/2016 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 3335 פעמים ]

כל אחד רוצה לדעת איך לבנות אתר בחינם, כמו שאפשר להשיג עיצוב בחינם בקלות בעזרת אתרים שמאפשרים זאת או כמו שאפשר להשיג קודים למיניהם אנשים רוצים שיהיה אפשר להשיג אתרים שלמים בחינם. עם זאת, זה לא כזה פשוט ולמרות שיש שירותים שמאפשרים זאת, אף אחד לא משתווה לבניית אתר מקצועית שנעשית על ידי חברה או עסק רציניים. אך אם בכל זאת אתם רוצים לבנות אתר בחינם אז אני אציע לכם כמה אפשרויות.

האפשרות הראשונה והטובה ביותר לדעתי היא בניית אתר וורדפרס, לוורדפרס יש מערכת נפלאה וחינמית שאפשר להתקין על שרת. שרתים בחינם אפשר להשיג בחו"ל אך הם לא איכותיים ולא מומלצים ולכן אם אין לכם שרת אפשר לפתוח בלוג אתר קטן של וורדפרס על דרך האתר של וורדפרס העולמי. תוכלו לקבל סאב דומיין של וורדפרס ולבחור עיצוב לאתר שלכם מבין שלל התבניות שבאתר וגם להתקין פלאגינים לפי הצורך. השיטה הזו היא המומלצת ביותר ולמרות שאולי תצטרכו ללמוד ולקרוא קצת על המערכת ועל השירות בשביל לעשות את האתר בצורה טובה יותר הלימודים משתלמים והאתר שלכם יצא הכי טוב שאפשר בחינם.

אפשרות נוספת היא אתר Wix. וויקס הוא שירות ישראלי שהחל את דרכו בקטן והפך לשירות עולמי שאפילו פרסומת שלו (עם בר רפאלי) הופיע בכל חור אפשרי. השירות מאפשר ליצור אתרים בינוניים עם כמה דפים והממשק מאוד נוח. ניתן לבנות אתרים עם אנימציות במעברים בין דפים, לסדר את האתרים בממשק נוח הזהה לזה של פאוורפוינט או וורד ולהזין תוכן בקלילות רבה מאוד. אם רוצים להרחיב את השירות ולקבל אופציות נוספות ניתן לעשות זאת בתשלום.

קיימות עוד אפשרויות נוספות ופחות מומלצות. לפני שאתם בוחרים באפשרויות אלו מומלץ לתכנן את אתר האינטרנט שלכם ולהבין אם האפשרויות האלו מתאימות עבורו. מערכת בלוגר למשל היא מערכת של גוגל, היא מציעה מבחר מצומצם יחסית של תבניות אך עם אפשרות להתאים אותם מבחינת צבעים, רקעים ומבנה בסיסי. הזנת הטקסט והוספת התוכן מאוד פשוטה באתר הזה ולא מצריכה שום ידע נוסף. מערכת בלוגר, כשמה כן היא, מערכת לבלוגים. אך לא מן הנמנע שאפשר לבנות שם גם אתרי תוכן שהם לא בהכרח בלוגים או אתרי תמיכה קטנטנים.

גם לנענע ותפוז יש מערכות בלוגים שמאפשרות לפתוח בלוגים שאמנם לא מתאימים בהכרח לאתר לעסק, אך גם בהם ניתן לשווק את העסקים שלכם בדרכים נוחות ובחינם. הממשקים של שניהם פחות נוחים משל הקודמים ברשימה אך מדובר על מערכות חינמיות למי שמעוניין לפתוח בלוג שמדובר על נושא העסק שלו.

Ksite




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב