דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג ליום הולדת 

מאת    [ 13/01/2016 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2719 פעמים ]

קייטרינג לימי הולדת

קייטרינג ליום הולדת אז מה הוא סוד ההצלחה של יום הולדת? בניכוי כל התשובות הצפויות, הפוליטיקל-קורקטיות, התשובה המדויקת, הקולעת והאמתית ביותר היא בת מלה אחת- מזון או, אם תרצו, אוכל.  יום הולדת מוצלח הוא יום הולדת שבו לתפריט, בכל מתכונת הגשה, הוא טעים, עשיר ומגוון.עלתה בראשכם להזמין קייטרינג ליום הולדת ?

יש לנו ניסיון עשיר ומגוון בסיוע לבחירת מתכונת ההסעדה המתאימה ביותר לאופי יום ההולדת, למספר המשתתפים בו, לגיל שלהם, למיקום המסיבה ולשעת קיומה ועוד. יחד אתכם נאפיין ונגדיר את המרכיבים הרלוונטיים לבחירה באוכל הכי מתאים, הכי טעים.

גם לקוחות שמגיעים אלינו כאשר הדבר היחיד שהם יודעים זה שאין להם מושג מה הם רוצים, מה נכון, מה ישביע את המוזמנים, מה מומלץ לכלול ביום ההולדת כדי שהוא ייזכר על ידי משתתפיו כיום הולדת בלתי נשכח בכלל והודות לאוכל המעולה שהוגש בו בפרט.

אנחנו מאמינים כי חוויה קולינארית נוצרת על ידי שילוב מיטבי של סוג האוכל, איכותו, (לכן אנחנו לא מתפשרים על איכות חומרי הגלם), המגוון שלו, התרומה שלו לאווירה הנוצרת באירוע

יחד אתכם נחשוב ונסייע לכם להחליט ולבחור- אנחנו תמיד, לעולם, מכבדים את הרצון החופשי ואת זכות הבחירה של הלקוח – את מתכונת ההסעדה ( שולחנות ערוכים, מגשי אירוח, מזנון חופשי ועוד), כיצד לנצל את התקציב שעומד לרשותכם ביעילות ותוך כדי מתן מענה לדרישה ולציפייה מאוכל טוב.

מה בתפריט?

אנחנו משקיעים כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש על מנת להעשיר ולגוון ותמיד לחדש ולהפתיע במגוון תפריטים ייעודיים המתאימים לכל סוג של אירוע בכלל ולימי הולדת בפרט.

נשמח לשתף אתכם בכל מניפת האפשרויות הרחבה והססגונית שלנו, להעמיד לרשותכם תפריט בשרי, תפריט חלבי, כאשר כחוט השני שזור בכל סוג של קייטרינג שתבחרו מטעמי המטבח האיטלקי העשיר.

 אם אתם רוצים להפוך את יום ההולדת הקרוב של מי מילדיכם או מהחברים הטובים שלכם, לה דולצ'ה ויטה- אכן, החיים טובים, יפים וטעימים  -  או, אם להרחיב מעט, תפריטים איטלקיים קלאסיים לימי הולדת ולאירועים מכל סוג שהוא יאפשרו לכם להפוך את יום ההולדת לחגיגה של מראות,  צבעים, מרקמים, טעמים, ניחוחות, אסתטיקה ועיצוב.

אנחנו מאמינים (ומיישמים, הלכה למעשה, את מה שנגזר מאמונה זו) כי תכנון מבעוד מועד של האוכל שיוגש ביום ההולדת  מהווה ערובה להצלחתו. האורחים ביום ההולדת יפערו עיניים בתימהון ובהשתאות כשהם יראו מה הכנו עבורם וילקקו את האצבעות עוד לפני שיסיימו לאכול. בתיאבון ובעיקר- מזל טוב! כאשר אם מגיעים ליום הולדת עגול 40 או 50 או 60 כדאי לחשוב על אירוע מיוחד עם נופח להזמין  מופע סטנד אפ אינטימי               וקייטרינג ליום הולדת  מה שמבטיח אירוע מהנה לחברים ומשפחה הקרובה . משהו שלא ישכחו הרבה זמן .






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב