דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טעויות שגברים עושים במהלך (ולפני) הגירושין 

מאת    [ 13/01/2016 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1880 פעמים ]

ישנן טעויות רבות שגברים עושים, בחוסר ידיעה ובתמימות, בזמן גירושיהם. כל טעות עשויה להיות קריטית ולעלות בהרבה מאוד כסף ובמכאובי לב. קבלו כמה מהטעויות השכיחות:

לא להיות מעורב בחיי הילדים - מהו שמה של המורה המחנכת של הילד שלך? מתי היה לו תור לרופא? מה שם הרופא? רוב הגברים אינם מרוצים מהמשמורת שנקבעה להם ובעזרת עורך דין גירושין הם פונים לערעור. עו"ד גירושין יאמר לכם שעכשיו זהו זמן נפלא להיות מעורבים יותר בחיי ילדיכם, ואף מומלץ לתעד פרטים חשובים במחברת.

להישאב לשיחות הרסניות עם האישה - עורך דין גירושים ימליץ לכם שלא להיכנס לקונפליקטים עם האקסית, במיוחד כאשר מדובר בגירושין קשים וכאשר היחסים ביניכם מעורערים ולא יציבים. זהו לא הזמן לחלוק חוויות עימה במיוחד אם אתה נמצא בשפל חייך. כל מה שתגיד לה יעבור אוטומטית אל עורך הדין שלה.

הסתרת מידע חשוב מעורך דינך - עורך דין גירושין נועד להגן עליך. למרות זאת, טבעי שתרצה להסתיר את החלקים המביכים בחייך שאתה בוש בהם. אבל אם אשתך יודעת עליהם – גם עורך הדין שלה יודע. ידע את עורך הדין שלך בכל הפרטים, גם אם הם מכוערים.

בחירה חפוזה ונמהרת של עורך דין גירושין - רוב הגברים מבזבזים יותר זמן בבחירת איי-פד מאשר בבחירת שירותי עריכת דין, שישפיעו על חייהם. לכן, בצע מחקר, ראיין יותר מעורך דין אחד. אדם זה או אישה זו ישפיעו דרמטית על השנים הבאות שלך!

להמתין שהאישה תעשה את הצעד הראשון - כאשר רוב הגברים מגלים שנישואיהם הסתיימו ונמצאים על פי תהום גירושין, הם פשוט מסננים לאישה - לכי תתגרשי. אך מדובר במצב עדין מאוד. אם ברור שאתם שניכם רוצים להתגרש, יתכן שזה טוב יותר שאתה תעשה את הצעד הראשון. כך, תוכל להיות בעמדת יתרון במקום להיות תחת מתקפה צולבת. מדובר פשוט ביתרון אסטרטגי.

למהר ולעזוב את הבית - גברים בטוחים שאם הם ינטשו את הספינה וישאירו את האישה עם הילדים, העניינים פשוט יסתדרו מעצמם, הנישואים יחזרו לטבעם והכל ימשיך כרגיל. אך עורך דין גירושין יזהיר אתכם שעזיבת הבית מיוזמתך אומרת שאתה פשוט נוטש את הטענה שלך על הבית, הילדים וגם על החפצים שלך! לכן, המנע מהחלטות חפוזות, לא משנה כמה צלחות שבורות מפוזרות על מפתן הדלת.

לחשוב שהמכונית שלך אכן תישאר שלך - מדובר בידיעה כואבת, אך רוב חפציך האהובים הם כרגע שייכים גם לה. אם מדובר ברכוש שברור לך שיעבור אליה, פשוט וותר על תחזוקו השוטף. אם התכוונת לצבוע את הרכב או לתקן אותו, וותר על הרעיון. תן לאשתך לתחזק את הרכוש החדש שלה.

המאמר נכתב בחסות עו"ד גירושין יעקב בלס - משרד עורכי דין לענייני משפחה וגירושין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב