דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים: כך תצמצמו בעלויות עורך דין 

מאת    [ 13/01/2016 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2127 פעמים ]

גירושין הם עניין יקר ומורכב המצריך טיפול מיומן ומקצועי. טיפול זה עולה כמה אלפי שקלים ואף לעיתים חורג מכך. כיצד תוכל לצמצם את העלויות הכרוכות בעבודה עם עו"ד גירושין? ריכזנו עבורך מספר טיפים שימושיים:

אל תתפתה לשכור עו"ד במחיר זול - בחירה של עורך דין דיני עבודה או גירושין אינה קלה. רבים מתפתים לבחור עורכי דין במחיר זול, אשר מאוחר יותר מתבררים כיקר. לעיתים, עורכי דין זולים פשוט לוקחים על עצמם טיפול בהמון לקוחות, יותר ממה שהם יכולים לטפל בהם, כך המקרה שלך פשוט לא יזכה לתשומת הלב שהוא ראוי לו. רצוי לבחור עו"ד גירושין מוצלח, שיסיים את פרשת הגירושים ביעילות ובהוצאות נמוכות ככל האפשר.

בדוק היטב מהם התעריפים ובקש הערכת זמן - כדי למצוא עורך דין העומד בתקציב שלך, יתכן שתצטרך לעבור על 5-15 עורכי דין שונים לפני שתמצא את האחד והנבחר. שאל בפשטות מהו התעריף הנגבה עבור שעה, כך יהיה לך מושג מהו התעריף המקובל הממוצע. בקש מאותו עורך דין גירושין מסמך המפרט את העמלות והעלויות ומספר מוערך של שעות לכל משימה נדרשת.

בחר עו"ד שאתה שלם עימו - שאל את חבריך ומכריך אם הם יכולים להמליץ על עורך דין גירושין. גם לאחר שיש לך עורך דין על הכוונת, דאג לבדוק את הרקע שלו היטב כדי למנוע מצב שתרצה להחליף עורך דין אחר כך.

בחר עורך דין הקרוב למקום מגורייך/עבודתך - כדי להוריד את סך העלויות עבור עורך דין גירושין, מומלץ לחפש אחד שנמצא קרוב למשרד או לבית, ולא כזה שמצריך נסיעה של שעה ויותר, מאחר והיום מחיר הדלק רק ממשיך לעלות. כך גם תוכל להעביר לו את המסמכים במהירות, ללא תיווך יקר של שליח, מה שיקטין את סך העלויות.

היה עצמאי - תקשורת ממוקדת עם עורך דין גירושין היא חיונית להפחתת ההוצאות. כדאי שתהיה עם יד על הדופק בכל הנוגע להגשת מסמכים לפני שימוע. בדרך זו אתה יכול פשוט להגיש את האינפורמציה בזמן וכך לא לבקש מעורך הדין שלך לעשות זאת עבורך בדקה ה-90. כל מטלה שאתה יכול לבצע בכוחות עצמך תחסוך לך כסף רב בחישוב הסופי.

היה ממוקד - כשאתה מטלפן אל עורך דין גירושין, דאג שכל השאלות תהיינה מוכנות לפניך ורשומות על דף נייר. כך לא תצטרך להתקשר יותר מפעם אחת. כנ"ל לגבי מיילים. זכור שישנם עורכי דין שמחייבים אותך עבור כל מייל ושיחת טלפון. השעון מתקתק, לכן הקפד כי שאלותיך תהיינה ממוקדות וקצרות ככל האפשר.

המאמר מוגש בחסות: lawtube - בלוג עורכי דין מאמרים ומידע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב