דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוב של אטרקציות באירועים 

מאת    [ 11/01/2016 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2275 פעמים ]

היום בתעשיית האירועים קיימות המון אטרקציות ובכל אירוע ניתן לראות שבעלי האירוע רוצים שאת האירוע שלהם לא ישכחו וכמובן גם להמציא את הגלגל מחדש בבחירת אטרקציות מיוחדות לאירוע שלהם , אך יש להבין כי לא כל אטרקציה מתאימה לכל סוג אירוע . כן גם אם חשבתם לעצב בבלונים את השולחנות שלכם בחתונה זה פחות מתאים  מאשר לעצב את השולחנות בפרחים מרשימים . עיצוב בבלונים זאת אטרקציה שיכולה להתאים לאירועי ברית מילה או בריתה שיגיעו כמובן ב"ה אחרי החתונה . 

ראשית לפני הכל תבחרו את כמות האטרקציות באירוע שלכם לפי התקציב שיש לכם לכל אירוע , לא כל כך מומלץ להוציא מעבר למה שאתם יכולים להרשות לעצמכם או מה שהקצבתם לעצמכם להוציא על האירוע . 

חלוקת גמיקים (אביזרים זוהרים) ברחבת הריקודים : 
אין ספק שזה משמח ומעלה את מצב הרוח ברחבת הריקודים וככל שרחבת הריקודים שלכם באירוע תהייה יותר צבעונית בגימיקים זוהרים כך היא תהייה גם יותר מזמינה ובכך גם יותר מוזמנים יגיעו לחגוג על רחבת הריקודים הצבעונית והזוהרת . ליצירת רחבה מזימנה כזאת אפשר להוסיף שרשראות הוואי מדליקות , קרניים זוהרות , כובעים מדליקים ועוד כל צעצוע זוהר וכמובן בלוני ענק שהם ממלאים ומעשירים את רחבת הריקודים בשילוב של בועות סבון שימלאו את כל רחבת הריקודים במהלך הערב . כמובן שהעלות של הגימיקים האלו היא בין הזולות ביותר ותלויה בכמות המוזמינים שיש באירוע , אבל גם באירועים בהם כמות מוזמנים גדולה העלות לא תעבור את ה 300 ש"ח לכמות גדולה מאוד של אביזרים זוהרים. 

בועות סבון ועשן כבד :
בועות סבון זאת בין האטרקציות המובילה שיכולה להימשך ולהפיק בועות סבון במהלך כל הערב ברחבת הריקודים , בועות סבון מופעלות בדרך כלל במהלך ריקוד הסלאו באירוע ביחד עם עשן כבד כלומר מיסוך עשן נמוך שמגיע לגובה של כ 30 ס"מ ומכסה בעשן את רחבת הריקודים ונותן תחושה של ריקוד בתוך ענן . בשילוב בועות הסבון להם בשיא של השיר מתלווה גם תותח קונפטי שמגיע גם לגובה של 6 מטר הדבר נותן אפקט מרשים ביותר . העלות של בועות סבון ועשן כבד נעה סביב ה 700-900 ש"ח כמובן שתלוי מאיזה איזור אתם מזמינים את הספק של האטרקציות לאירוע שלכם . בכל מקרה דאגו תמיד כי איזור המגורים של הספק קרוב דיו לאיזור בו מתקיים האירוע כי סביר שספק שמגיע מאיזור בת ים לאירוע בחיפה יגבה הוצאות נסיעה ועבור שעות הנסיעה והגעה לאירוע. 

הדפסה על חולצות :
אם אתם מתכננים אירוע בקיץ אין דבר יותר מרענן מהלחליף את חולצת הכפתורים בחולצת T קצרה ומרעננת שתיתן קצת צבע גם לרחבת הריקודים וכמובן שעל כל חולצה תהייה הדפסה עם הקדשה של בעלי האירוע . על החולצות ניתן להדפיס משפטים מגניבים ואפילו גם תמונות מצוירות שמייצרות אווירה מצחיקה על רחבת הריקודים . העלות של הדפסת כל חולצה נעה בין 20-50 ש"ח לחולצה תלוי באיכות הבד של החולצות בגרפיקה להדפסה . 

 מגנטים לאירועים :
המגנטים לאירועים הפכו להיות אטרקצית החובה כל אירוע , ניתן לראות כי גם בימים אלו בכל אירוע כל האורחים ממתינים בקוצר רוח לצלם המגנטים באירוע שיפתח את תמונת המגנט שלהם והם נרגשם לראות כיצד הם נראים בתמונת המגנט שצולמו אליה . המיוחד במגנטים הוא שזאת המזכרת שאותה האורחים לוקחים מהאירוע יחד איתם הביתה ושמרים עליה גם לאחר האירוע . העלות של מגנטים לאירועים היא גם תלוייה בכמות המגנטים שמזמינים וגם תלויה בכמות האורחים אם מזמינים שירות של מגנטים ללא הגבלה .
אם אתם חוגיים אירוע בבת ים ומחפשים צלם מגנטים לאירועים בבת ים מומלץ להזמין מישה מהאיזור כדי שוב לחסוך את תוספות הנסיעה שיעמיס צלם המגנטים בנוסף לתמחור הרגיל שלו. העלות של מגנטים לאירועים נעה בין 700-1200 ש"ח .    שיהיה בהצלחה בבחירת האטרקציות המתאימות ביותר לאירוע שלכם ! וכמובן מעלה הכל מזל טוב ! 

נכתב ע"י מגנט יונתן - מגנטים לאירועים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב