דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עובדים במשרד נקי 

מאת    [ 11/01/2016 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2786 פעמים ]

בתור בעל עסק שחשוב לו לבדוק את מצב העובדים שלו יש כמה שאלות שחשוב שתשאל את עצמך. קודם כל, כמה עובדים יש לך? כמה מהם מרוצים ממקום העבודה שלהם? מה הסיבות לכך? אם אין סיבה נראית לעין ומדובר ב"הרגשה כללית" כדי שתבדוק טוב מאוד אם הם עובדים במשרד נקי. לא הרבה יודעים ולפעמים לא מבינים עד כמה זה כל כך משפיע, אבל עבודה במשרד מלוכלך או מבולגן משפיעה רבות על בריאות העובדים, על ביצועי העבודה ועל מצב הרוח של העובדים. לא צריך להיות גאון בשביל להבין את הדברים האלו ולדעת איך לטפל בהם אבל אני אסביר את דבריי.

העבודה בסביבה מלוכלת משפיעה על הבריאות – מחקרים מוכיחים שעבודה בסביבה מלוכלכת מזיקה לבריאות בדיוק כמו שמיטה מלוכלכת עושה אותו דבר, קרדית האבק ועוד שלל בעיות היגייניות נלוות לסביבה מלוכלכת, העובדים מתחילים לחוש ברע ללא סיבה נראית לעין ובמקרים קיצוניים מתחילים להחסיר ימי עבודה ולקחת חופשות מחלה, אין ספק שעובדים לא בריאים זה לא דבר שאנחנו רוצים שיהיה, גם בגלל שאנחנו דואגים לשלומם של העובדים שלנו וגם בגלל שאנחנו לא רוצים שהם יחסרו ימים ואנחנו רוצים שהעבודה תתבצע בכל יום כרגיל.

בנוסף, עבודה בסביבה מלוכלכת משפיעה על מצב הרוח של העובדים – תארו לכם שאתם עובדים בשירות לקוחות וחבר שלכם עובד בחברת שירות לקוחות אחרת. מספיק שפעם אחת תבקרו במקום העבודה שלו תתחילו לשים לב להבדלים "אצלנו בחברה זה ככה" ו-"אתם עושים ככה" יהיו משפטי מפתח בשיחה כזאת. פתאום מתחילים לשים לב להבדלים, "רגע אתם עובדים במשרד נקי יותר" או "הבוס שלכם ממש דואג לכם" עלולים להשתלב בשיחה לרעתכם כי כשרואים פתאום לאיזה תנאים אפשר להגיע אז ההרגשה ושביעות הרצון מהעסק עלולים לפחות. משרד נקי זה ההתחלה בתור רושם ראשוני כדאגה לעובדים.

סיבה נוספת היא שבמחקרים הוכח שעבודה בסביבה מסודרת ומטופחת העבודה תתבצע ביעילות רבה יותר. העבודה יותר מהנה, יותר זורמת ויותר נוחה כשעובדים במקום שנוח לעבוד בו, מקום שנראה טוב ומקום שבאופן כללי משדר הרגשה טובה יותר. הביצועים של העסק פורחים כשהעובדים אוהבים את העסק ואוהבים את המקום שבו הם עובדים. בנוסף, המשרד לא מתנקה מעצמו ולעתים נדרשים העובדים לבצע מטלות כמו ריקון פחים או סידור השולחן וניקויו גם בזמן שעות העבודה, כל זה כמובן אלא אם כן יש לכם חברת ניקיון שמבצעת שירותי ניקיון באופן שוטף ודואגת שכל צרותיכם בעניין הזה יפתרו. אז למה לא לשכור שירותי ניקיון?

 

בברכה, רותם שמואלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב