דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אורחים עסוקים מחוץ לארץ - על טיול ערב לירושלים חשבתם? 

מאת    [ 11/01/2016 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 11305 פעמים ]

מדינת ישראל מושכת אליה תנועת תיירות עסקית גדולה במיוחד. ישראל הפכה במרוצת השנים ליעד נחשק לתיירות עסקית כפועל יוצא מתעשיית הייטק מפוארת, תעשיית חקלאות חדשנית, תעשיית תרופות פורצת דרך וכמובן כיעד לדיפלומטים מכל קצוות תבל.

רבים מאלו הפוקדים את הארץ במסגרת עבודה בין אם כאורחים של מוסדות רשמיים, משרדי ממשלה או של מפעלים וחברות הייטק או פארמה מוצאים עצמם עמוסים במשך כל שעות היום, אנשי עסקים הינם לרוב בעלי לוח זמנים צפוף ועל כן, רבים בעצם מפספסים את ישראל כיעד תיירות ולמעשה פוקדים אותה כיעד בנושאי עבודה בלבד. 

כמובן שגם תנועת תיירת בעלת לוח זמנים צפוף שכזה הינה צרכנית של שרותי תיירות נכנסת, תנועה זו צורכת שרותי VIP בשדה התעופה בן גוריון, העברות, לינה בבתי מלון, ארוח במסעדות ושימוש במרכזי כנסים או אולמות של בתי המלון אך להיות בישראל ולא להיות בירושלים ?  בידיוק לשם כך אני מפרסם מאמר זה, ירושלים הינה עיר תיירות מדהימה שבניגוד למחשבה הרווחת מציעה מגוון אפשרויות טיול גם בשעות הערב.

שוק מחנה יהודה תוסס וומרתק פועל עד שעות הערב המאוחרות, עם סגירת הדוכנים המקום הופך למקום בילוי עם פאבים ומסעדות הפתוח עד השעות הקטנות של הלילה, המנורה שממוקמת אל מול הכנסת והיא סמל מדינת ישראל אף היא נגישה בכל שעות היממה. רחבת הכותל פתוחה כל ימות השנה 24 שעות ביממה ומאפשרת לתייר חוויה רוחנית ממדרגה ראשונה, מנהרות הכותל המערבי - אתר תיירות מרתק המפעיל סיורים במגוון שפות גם בשעות הלילה המאוחרות והחיזיון הלילי במגדל דוד אף הוא אטרקציה בלתי נשכחת במקום קסום.

טיול ערב לירושלים אמנם מתבצע רק במתכונת של טיול פרטי, אך דווקא בשל כך הינו מוצר תיירות איכותי, גמיש, ניתן לביצוע במגוון שפות רחב ומעל לכל, הוא מאפשר לאלו המארחים אנשים מחוץ לארץ לתת להם טעימה של ישראל מבלי לפגוע בשגרת הפעילות העסקית של האורחים.

טיול ערב לירושלים משלב בין סמל הדמוקרטיה הישראלית (הכנסת) לבין קודש הקודשים (הכותל המערבי), יכול לספק חוויה קולונארית (ארוחת ערב ברובע הארמני בירושלים) וכולל כמובן איסוף מבית המלון בתל אביב ותצפית עוצרת נשימה על העיר העתיקה מפסגת הר הצופים.

חשוב שכל תייר המגיע ארצה, גם זה שלוחות הזמנים שלו צפופים, ימצא את מעט הזמן לסייר בירושלים ולהתוודע לקסמיה, ירושלים היא לא רק בירתה של מדינת ישראל אלא עיר הקדושה לכל הדתות בעלת יופי ואופי אמיתיים

 

 

 

href="mailto:kfir@ahalan.co.il" target="_blank">כפיר שורץ - מנכ"ל ומייסד חברת אהלן אולימפוס בע"מ - חברת תיירות נכנסת המציעה שרות ייחודי לאורחים מחו"ל, לקבוצות, בודדים, טיולי יום וטיולים מורכבים. לחברת אהלן אולימפוס צוות מומחי תיירות דוברי שפות, מנוסים ושרותיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב