דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת אלטמן מחזקת את קשרי הלקוחות: מיישמת מערכת לניהול קשרי לקוחות מבוססת Microsoft Dynamic CRM באמצעות אלעד מערכות 

מאת    [ 10/01/2016 ]

מילים במאמר: 609   [ נצפה 2720 פעמים ]

-היקף הפרוייקט מוערך במאות אלפי שקלים-

 

מערכת ה- CRM החדשה תרכז את המידע על כלל הלקוחות של חברת אלטמן, תאפשר לחברה לנהל טוב יותר את הקשר עם הלקוח ולחזק את מערך השירות והשימור

 

חברת אלטמן החלה בפרוייקט רחב היקף ליישום מערך קשרי לקוחות (CRM) מתקדם באמצעות חברת אלעד מערכות. פרוייקט ה- CRM מבוסס על מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברת מיקרוסופט – Dynamics CRM 2015.  המערכת צפויה לעלות לאוויר ברבעון ראשון של 2016, היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

אלטמן הינה חברת מוצרי בריאות, הפועלת במטרה לדאוג לבריאות לקוחותיה, באמצעות כלים המבוססים על הבנה מדויקת של צרכיהם במצבי חיים שונים, באופן מקצועי, מעשי ומקיף. לחברה מוקד שירות והדרכה המשרת אלפי צרכנים מדי חודש. המערכת תייעל את תהליכי השירות ושימור הלקוחות ותשלב היבט שיווקי שישרת את הניהול ממוקד לקוח.

מערכת Dynamics CRM 2015 של מיקרוסופט, שמיישמת חברת אלעד מערכות, תאפשר לחברת אלטמן  לקבל תמונה מלאה על לקוחותיה (360 מעלות) ולחזק את מערך השירות של הלקוחות לאורך זמן כמו גם להדק את הקשר השוטף עם הלקוחות, תוך ניהול מלא של מחזור חיי הלקוח, החל מנקודת המגע הראשונית.

המערכת רב ערוצית ומרכזת את כלל הפניות לחברת אלטמן המתבצעות באמצעות ערוצי תקשורת שונים (אתר החברה, רשתות חברתיות, מוקד השארת הודעות, מיילים ושיחות).  המערכת אוספת את הנתונים ומרכזת אותם לתוך מערכת אחת המאפשרת בנייה של כרטיס לקוח מקיף. המערכת מאפשרת מעקב אחר האינטראקציות השונות עם הלקוח, תיעוד והצגת כרטיס הלקוח ברגע פנייה לחברה. כמו כן היא כוללת מידע על תחומי העניין של הלקוח ובני משפחתו בתחומי בריאות שונים ורשימות תפוצה בהם נכלל הלקוח.

המערכת מנתחת, מפיקה דו"חות ומאפשרת ניהול מוקד חכם. בנוסף לאלו, המערכת כוללת לוח מחוונים (Dashboard) להנהלה ומעקב אחר תהליכי שירות פתוחים. במערכת ה- Dynamics CRM 2015 ממשקים להקפצת מסך בשיחות נכנסות ולפתיחת קריאות שירות. היא כוללת מספר רב של ממשקים ומנוהלת בסינרגיה עם מערכת ה- ERP של חברת SAP.

 

מחברת אלטמן נמסר: "בחרנו במערכת Dynamics CRM 2015  אשר תאפשר לנו לדאוג לבריאות לקוחותינו באמצעות הבנה מדויקת של צרכיהם במצבי חיים שונים. המערכת תומכת בקבלת תמונת לקוח כוללת ובכך תאפשר לתת מענה מדויק ומתאים לצרכיו. בעידן בו ערוצי התקשורת מול לקוחותינו מגוונים ונמצאים במגמת התרחבות, Dynamics CRM 2015  מאפשרת  אינטגרציה מלאה.

אנו צופים כי לצד הידוק הקשר עם הלקוח וחווית משתמש נוחה יותר, המערכת תאפשר גם ייעול תהליכים במוקד. בחרנו באלעד מערכות ליישום המערכת לאחר שפגשנו צוות מקצועי,מנוסה ומחויב שבימים אלו שוקד במרץ על פיתוחה של המערכת".

 

במיקרוסופט מציינים: "מערכת Dynamics CRM 2015 מספקת לאלטמן כלים מתוחכמים וידידותיים להקשיב ללקוחות ולהגיב באופן מהיר הן להזדמנויות והן לבעיות שיש בהן פוטנציאל לחוסר שביעות רצון. בעידן של תחרות בכל השווקים יכולות מסוג זה הן חיוניות לשימור ולצמיחת עסקים".

 

לדברי דגן הלוי, המשנה למנכ"ל חברת אלעד מערכות ומנהל החטיבה הטכנולוגית: "רמת השירות הגבוהה שאלטמן מספקת ללקוחותיה, מרביתן לקוחות פרטיים, הצריכה תכנון של מערכת שירות ידידותית וזריזה התומכת במגוון ערוצי שירות לנוחות לקוחות החברה. נסיונה הרב של אלעד מערכות בתמיכה הן בערוצי שירות מסורתיים, כגון שיחה קולית, אימייל, SMS וכו' והן בערוצי שירות חדשניים כגון מדיה חברתית ו- Whatsapp מהווה נדבך מרכזי בהצלחת הפרויקט".

 

 

אודות אלעד מערכות

אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ותמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל. קבוצת  אלעד מעסיקה כ-850 מומחים. הקבוצה פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריית תל אביב, הנהלת בתי המשפט, בנקים, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, משטרת ישראל, אלקטרה, אלבר ועוד.

לאתר החברה:http://www.elad.co.il/  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב