דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירה נבונה של מנחה שירה בציבור 

מאת    [ 05/01/2016 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2458 פעמים ]

כיצד אנו בוחרים אינסטלטור, חשמלאי או טכנאי מחשבים? אני, אישית, חוויתי מפחי נפש רבים בשל הזמנת אנשי מקצוע אשר ידעו לנצל את חולשותיי למען עשיית "כסף קל". במקרה של טכנאי המחשבים אכזבתי היתה כה רבה מהשרות שניתן לי  עד כי החלטתי ללמוד את רזי המקצוע בעצמי וכבר שנים ארוכות שאינני נזקק לתומך חיצוני. לטובת הכיס ושלוות הנפש.

בתחום השירה בציבור יש רבים המפרסמים עצמם כמנחים, זמרים, גורואים של ערבי שירה ועוד תיאורים מפליגים אשר לעיתים הקשר בינם לבין המציאות מקרי בהחלט! האסטרטגיה המומלצת ביותר לבחירה היא דרך המלצות של חברים שהספיקו כבר להנות מאירוע שירה תחת "ניצוחו" של מנחה שירה מסוים. כולנו יודעים שמבחן התוצאה הינו המבחן הנחשב באמת. צריך לקחת בחשבון שישנה יותר מאפשרות אחת להנחות אירוע שירה בציבור. לכל מנחה סגנון משלו. הסקאלה נעה בין הצגת תרבותיות כמעט מעונבת לבין הפגנת וולגריות חסרת גבולות. אל תיבהלו: ישנו גם מרכז הסקאלה ובו נמצאים רבים וטובים. שיחת היכרות מקדימה עם המנחה עשויה לתת לנו מושג לגבי המנטליות שלו. גם דוגמאות וידאו אשר מסתובבות ברשת עשויות להאיר את עינינו במקצת. בל נשכח שגם לנו, מזמיני הארוע, יש סגנון מסוים ולכן עלינו ללכת אחר נטיות ליבנו ולא רק אחר פרסומים המופיעים ברשת האינטרנט.

רבים מאתנו סומכים באופן מוחלט על הטכנולוגיה ונותנים לגוגל לבחור עבורנו את המנחה עפ"י דירוג האתר. נכון הוא שאתרי השירה בציבור אשר יופיעו בעמוד הראשון הם הנצפים ביותר, אך לא בהכרח מייצגים את טיב העומדים מאחוריהם. יש לזכור שציון גבוה הניתן לאתר אינטרנט כלשהו הוא עבור תפקודו ברשת של האתר ולא של מנחה השירה בציבור. לעיתים יופיעו בדף הראשון מנחי שירה בציבור שאינם מן הטובים ביותר ולעיתים מנחים טובים יופיעו דווקא בדפים פחות מובילים.

חשוב תמיד לדעת מה כולל אירוע השירה מכיוון שישנם אמצעים טכניים רבים הנחוצים לקיום אירוע מוצלח: מערכת הגברה המתאימה למספר האנשים המשתתפים. מקרן באיכות טובה ומסך. מחשב ובו מצגות השירים. כלי נגינה לליווי השרים. מיקרופונים העומדים לרשות האורחים. משך האירוע הינו נתון חשוב נוסף הצריך להילקח בחשבון. ישנם מנחים המגבילים את זמן השירה לשעה אחת בלבד, ישנם כאלה אשר זורמים ומאפשרים אירועי זמר ארוכים יותר, עפ"י הדרישה. מחיר: אין כל בושה בהשוואת מחירים בתחום זה: נכון הוא שמנחה טוב המביא עמו ידע רב וניסיון ראוי לתשלום הגון, אך לא בכל מחיר. לא תמיד הצלחת הערב נמדדת עפ"י מחיר המנחה.

 

לסיכום: עלינו לסמוך על תחושות הבטן שלנו ולמצוא מנחה שירה בציבור אשר ימצא חן בעינינו ויהיה קשוב לרחשי ליבנו, לפני האירוע וכמובן בזמן האירוע עצמו. בהצלחה!

ברק פרוכט|זמר עברי . שירה בציבור איכותית 0507416516  www.zemerivri.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב