דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הן רפידות גובה? 

מאת    [ 03/01/2016 ]

מילים במאמר: 1154   [ נצפה 2778 פעמים ]

לחזות שלנו ישנה משמעות גדולה. רבים מאמינים שכאשר אדם גבוה נכנס לחדר, הוא מושך מיד את רוב תשומת הלב והופך להיות המוקד. אולם בעוד שעם בעיות אסתטיות ניתן להתמודד בעזרת איפור קוסמטי או אף פלסטיקה כירורגית, מה יכולים לעשות אנשים אשר כל רצונם הוא לגבוה בכמה סנטימטרים? התשובה לכך פשוטה – להשתמש ברפידות גובה.

לא חייבים להשלים עם הגנטיקה

רפידות גובה הן הפתרון המושלם עבור כל מי שתמיד חלם להיות גבוה יותר. הן יעילות ואפקטיביות עבור אנשים מכל סוג ומין אשר הגנטיקה הכריעה והגובה, למרבה הצער, אינו מנת חלקם. גובה הוא מאפיין תורשתי כאשר גובהו הסופי של כל אדם יקבע עד גיל 20 ואצל נשים אפילו מוקדם יותר כאשר בגילאים אלו, הגוף מגיע לבגרות פיזית ומשם הדרך לשחקים כבר הופכת להיות בלתי אפשרית. 

ישנם אנשים רבים אשר גובהם מהווה ממש עקב אכילס בחייהם ומשפיע משמעותית על מידת הביטחון העצמי. אם גם אתם נמנים בין אלו האנשים, הרי שכדאי לכם להכיר פתרון אפקטיבי ונוח, בדמות רפידות גובה. פתרון מסוג זה, יוכל לשפר את החזות החיצונית שלכם לאין שיעור ולמעשה להגשים את החלום שמלווה אתכם כבר שנים. 

מה הן רפידות גובה? איפה ניתן לרכוש אותן? למי הן מתאימות ואילו סוגים קיימים? הבה נבחן את כל הפרטים החשובים.

רפידות גובה - קצת רקע בסיסי

רפידות גובה, כשמן כן הן, הן ריפוד אשר מכניסים אותו לתוך הנעל על מנת לשפר את החזות החיצונית ולזכות למראה גבוה יותר. כמובן שכמו בכל תחום צרכני, ישנם סוגים רבים של רפידות גובה והם נבדלים זה מזה בכמה וכמה פרמטרים. ההבדלים העיקריים באים לכדי ביטוי בסוגיות כמו סוג, איכות, חומר הגלם, שיטת הייצור וכן המחיר. לרוב, רפידות שנחשבות לאיכותיות במיוחד יספקו לכם מענה למשך שנים רבות ולו רק בשל העובדה שהן מיוצרות בעבודת יד על ידי טכנאי אורתופדיה, כך שההתאמה תהיה מדויקת למידותיכם. 

בעזרת רפידות גובה ביכולתכם להוסיף בין שלושה סנטימטרים לארבעה וחצי סנטימטרים לגובה הראשוני שלכם – בלי שאף אחד ידע כיצד זה בוצע.

אילו מידות קיימות והאם כל הרפידות אורתופדיות?

רפידות גובה זמינות בדרך כלל למידות נעליים 35 עד 44. יחד עם זאת, היתרון ברפידות שמיוצרות בעבודת יד הוא ההתאמה האישית. בעוד שבחנות הנעליים לא תמיד יינתן לכם מענה אם אינכם נמצאים בטווח המידות הנתון, כאשר אתם קונים רפידות בעבודת יד הרי שהמקרה הוא שונה.

בנפרד ממוצרים אחרים שקיימים בשוק, רפידות אשר מיוצרות על ידי טכנאי הנן אורתופדיות וניתן לבצע הזמנה אישית שלהן - ולהתאים עבורכם את המידה במדויק. כך שגם אם אינם נמצאים בטווח המידות הסטנדרטי, הרי שאין זה אומר כי לא יהיה לכם מענה נוח ואיכותי.

כמה עולות רפידות גובה?

ישנם סוגים שונים של רפידות גובה וכתוצאה מכך ניתן לראות גם הבדלים במחיר. כמובן שאם הנכם מחפשים פתרון איכותי בעל עמידות לאורך זמן, הרי שתצטרכו להשקיע מעט יותר לעומת הפתרונות הזולים, אשר להם ישנו מחיר אחר עליו נרחיב בהמשך. ככלל, טווח המחירים נע בין עשרות שקלים לרפידות פשוטות ועד לסכום של כמה מאות בודדות של שקלים עבור רפידות אורתופדיות בעבודת יד. 

כדאי לזכור שמוצר שעולה פחות יהיה גם איכותי בהתאם. לנעליים שאנו נועלים ישנה השפעה ניכרת על עמוד השדרה שלנו, על היציבה שלנו ועל איכות חיינו בפרט. כאשר אנו משתמשים ברפידות אשר אינן נוחות ויתרה מכך, אינן אורתופדיות, אנו לא זוכים לתמיכה הרצויה לקשת האורכית בזמן ההגבהה ובכך עלולים לפגוע בכפות הרגליים ואף בגב.

מהם היתרונות של רפידות גובה?

מלבד נושא ההגבהה אשר כמובן עומד על הפרק, רפידות גובה איכותיות, מיוצרות בהתאמה אישית כך שמספקות תמיכה מלאה לגב ומאוד נוחות להליכה. רפידות אלו הנן אורתופדיות ומיוצרות מחומרים נושמים, כך שגם במקרה של הזעה מרובה, הן מציעות פתרון איכותי. 

מנקודת מבט מקצועית, ישנן סיבות רבות בעבורן מומלץ להשקיע בקניית רפידות איכותיות: החל ממידת הנוחות, דרך כושר השרידות ועד להשגת התוצאה הרצויה. אך היתרון המשמעותי ביותר הוא האפשרות למתן תמיכה אורתופדית מלאה בקשת כף הרגל ובאזורים נוספים של כף הרגל - וכתוצאה מכך מניעה של עייפות בכף הרגל ומניעת כאבים בעקב, בקשת ובכריות כף הרגל, בקרסול, בברך ובגב על ידי השגת יציבה נכונה ובריאה לגוף האדם.

בנוסף, היות ורפידות בעבודת יד נחשבות למאוד עמידות, מדובר בהשקעה חד פעמית ומשתלמת אשר תלווה אתכם למשך שנים רבות ותעניק לכם פתרון נוח ואיכותי לבעיה אתה הנכם מתמודדים רוב החיים.

איך לבחור רפידות גובה שיתאימו לי?

בכל קנייה צרכנית יש להפעיל שיקול דעת. על אחת כמה וכמה כאשר קונים מוצר אשר יכול להשפיע על היציבה של הגוף, הגובה והבריאות באופן כללי. על מנת שתהיה זו בחירה חכמה, יש לשים לב לכמה קריטריונים חשובים בעת קניית רפידות גובה, וכך להבטיח את המענה המושלם, הנוח ואיכותי ביותר. בין הפרמטרים העיקריים אותם יש לקחת בחשבון בעת רכישת רפידות – 

  • לרכוש מחברה מבוססת – תמיד חשוב ומומלץ לרכוש מחברה מוכרת ולה מוניטין בתחום. חברה שכזו תציע לכם אחריות על המוצרים ותעשה את הכל על מנת שתזכו למוצר האיכותי ביותר.
  • מחיר – רבים אשר לוקחים את נושא המחיר בכובד ראש. ואכן, מחיר הוא פרמטר מרכזי לדברים רבים בחיינו. יחד עם , ישנם תחומים בהם מה שנחשב לחיסכון כיום עלול לעלות ביוקר בעתיד. לכן במיוחד כאשר מדובר במוצר אשר מטרתו להוסיף לכם עוד כמה סנטימטרים, חשוב לוודא שמדובר במוצר איכותי ובטיחותי שעומד בתקנים ושמתוכנן שלא לגרום נזקים לכפות הרגליים והגב.
  • התאמה אישית – אם ברצונכם להשתמש ברפידות גובה בלי לסבול פיזית - התאמה אישית למידת הנעליים וכן למבנה הרגל היא הכרחית. לכן מומלץ וכדאי שלא לרכוש רפידות גובה מן המוכן, אלא לקנות רפידות אשר מיוצרות עבורכם באופן פרטי.
  • איכות – רפידות איכותיות הן כאלו שיגלו עמידות לאורך שנים. בחרו בסוג אשר איכותו מוכחת וידוע כעמיד.
  • חומרי הגלם – רפידות גובה מיוצרות מחומרי גלם שונים. היות והן עתידות להיות בתוך הנעליים, מומלץ בחום שהחומר ממנו הן מיוצרות יהיה חומר נושם, אשר ימנע הזעה.

איפה ניתן לרכוש רפידות גובה?

כאמור, ישנן חברות אשר מתמחות בשיווק ומכירה של רפידות גובה, חברות אחרות אף מייצרות רפידות אלו בו במקום, על ידי טכנאי אורתופדיה מקצועי - ולא בכדי.

מומלץ לבחור מקום ולו וותק של כמה וכמה שנים בתחום, מקום אשר מציע מוצר איכותי שגם יספק מענה בנושא של ההגבה וגם יאפשר לכם ליהנות מנוחות מרבית בעת ההליכה. 

בלא מעט מן המקרים, אנשים אשר סובלים מבעיות גובה מעוניינים בקבלת שירות דיסקרטי. אם גם אתם מעוניינים לזכות בסודיות מרבית ואינכם רוצים שהעובדה שאתם משתמשים ברפידות להגבהה תיוודע לכלל האנשים, אתם תמיד יכולים לפנות לחברה אשר מעמידה לרשותכם את האפשרות לבצע הזמנה דרך האתר. 

כדי להבטיח סודיות מרבית, רפידות גובה בעבודת יד יגיעו בתוך קופסה אשר אינה מסגירה את מה שיש בתוכה. כך תוכלו להיות שקטים, סודכם יישאר שמור ולעולם לא ייוודע.

לרכישת רפידות גובה כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחנות מובילה בתחום

בניגוד לרפידות גובה אשר קיימות כיום בשוק, באפשרותכם להזמין מוצר איכותי ועמיד אשר גם יספק לכם פתרון לבעיית הגובה שמטרידה אתכם וגם יאפשר לכם ללכת בנוחות. רפידות אלו מתוכננות לשמור על היציבה ועל בריאותו של הגוף וגם מעוצבות בהתאמה מלאה למידת הנעליים, כך שלאחר תקופת ההסתגלות לא ניתן יהיה לראות כלל הבדלים וזהו יתרון משמעותי שלא כדאי לוותר עליו – במיוחד כשהוא נמצא במרחק כמה 'קליקים' בלבד.

 

 

בית מרקחת אופיר הוא אחד מבתי המרקחת הוותיקים בתל אביב אשר ונוסד לפני מעל ל-70 שנה. ב- 25 שנים האחרונות בית המרקחת מנוהל ע"י אלברט מוראדי, רוקח אחראי בוגר הפקולטה לרוקחות באוניברסיטה העברית ירושלים שהשתתף בתכניות ערוץ 2 בנושאי בריאות וטיפוחייעוץ מקצועי ברמה מאוד גבוהה בכל נושא הקשור לבריאות, לתרופות, למוצרי טבע ולקוסמטיקה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב