דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים מועילים לתחזוקת מזגן 

מאת    [ 28/12/2015 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2601 פעמים ]

תחזוקת מזגן נכונה חשובה בכדי לשמור על אריכות חיי המזגן ומניעת תקלות חוזרות ונשנות. הרבה אנשים עושים את הטעות של לא לתחזק כשורה את המזגן, מה שגורם להם לסבול מתקלות משמעותיות של בלאי בלקים של המזגן ובתפקוד השוטף שלו המצריכות הזמנת טכנאי מזגנים. אם גם אתם לא יודעים כיצד לתחזק את המזגן שלכם ולכן סובלים כל פעם מתקלה גדולה במזגן שמצריכה להזמין ולשלם לשירותיו של טכנאי מזגנים, אולי כדאי שתלמדו כיצד לתחזק את המזגן שלכם כנדרש.

תחזוקה הנה תחזוקה של 3 המערכות של המזגן

כל האסכולה של תחזוקת מזגן מתמקדת בטיפול תקופתי ב-3 המערכות של המזגן: היחידה החיצונית (החלק שיושב מחוץ לבית ושואב את האוויר), יחידת המזגן הפנימית (המזגן עצמו שיושב בתוך הבית) וכמובן מערכת הצינורות שמחברת בין היחידה חיצונית לפנימית. כל תחזוקה של המזגן צריכה לשאוף לשמור על עבודה יעילה של כל המערכות הללו. וזה ניתן לעשות במספר טיפים לתחזוקת מזגן פשוטים:

1. ניקוי המסננים ביחידת המזגן הפנימית – חובה לשמור על המסננים ביחידת המזגן הפנימית נקיים ומוכנים לשימוש בכל עת. כל מה שצריך לעשות זה להוציא פעם בשבוע את המסננים מהמזגן הפנימי, הם נשלפים בקלות ובמהירות, ולשטוף אותם עם מים. מסננים נקיים מאפשרים לאוויר להיכנס לבית בצורה צחיחה ללא אבק וריח לא נעים. אז חשוב לשמור על מסננים נקיים לקבלת אוויר נעים בכל הבית, ובנוסף, זה עניין מאוד קל אז אין לכם סיבה לא לעשות זאת.

2. ניקוי שנתי של יחידת המזגן החיצונית – היחידה החיצונית היא ללא ספק החלא הכי מלוכלך במזגן. הרי היא יושבת בחוץ וסופגת את כל האבק, הגשם והרוחות החזקות. למרות שהיחידה החיצונית בנויה לעמוד בתנאים הללו, גם היא נדרשת לניקוי תחזוקתי מדי פעם. מומלץ להזמין טכנאי מזגנים או מתקין מזגנים לנקות את היחידה אחת לשנה, לרבות אם אתם גרים בקומות גבוהות והיחידה מותקנת בגובה.

3. פתיחת סתימות תעלה – הצינורות המקשרים בין יחידת המזגן הפנימית ליחידת המזגן החיצונית עם הזמן נסתמות, לרוב כתוצאה מצבירת לכלוך. כאשר התעלה נסתמת ברובה זה יכול לגרום למזגן לעבוד קשה מאוד, הוא יעבוד קשה לשאוף אוויר לעבוד בכוח הנדרש לקרר את החדר וזה יכול לגרום לתקלה קשה. כדאי להזמין טכנאי שיבצע פתיחת סתימות וניקוי צינורות במזגן אחת לשנה, על מנת להבטיח שהלכלוך שמצטבר בתעלות לא יזיק לפעילות המזגן ברמה שתוביל לתקלה יקרה.

4. מלאו גז מזגנים במידת הצורך – גז מזגנים חשוב בכדי לתת למזגן את הכוח שהוא נזקק לו בכדי לקרר או לחמם את החדר. אם אין מספיק גז מזגנים אז המזגן לא עובד כשורה וגם יכול להעביד את עצמו יתר על המידה ולהתקלקל. חשוב לוודא אם יש מספיק גז מזגנים במידה ויש חשש שהמזגן על עובד כשורה. יש להתקשר לטכנאי מזגנים שיגיע לבדוק אם יש מספיק גז, ולמלא גז במידת הצורך.

פרו מיזוג - שירותי טכנאי מזגנים בחיפה והקריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב