דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום האתר בצורה מהירה ויעילה 

מאת    [ 24/12/2015 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 3094 פעמים ]

ישנן מספר מתודיקות אפקטיביות באמצעותן אתם יכולים להרים את אתרכם במעלה תוצאות החיפוש. כל זאת תוך כלום זמן. מתודיקות אלו יוסברו במאמר זה בקצרה:

בידקו מה רצונו של הלקוח
נתחיל ממה רצונו של הלקוח שלכם:
מדוע חשוב להתמקד ברצונו של הלקוח שלכם? כיוון שהרצון שלו משפיע על ביטויי המפתח (אותם ביטויים שרושמים בחיפוש בגוגל), ואם ביטויי המפתח שאליהם מכוון האתר שלכם, אינם מצטלבים עם הרצון של הלקוח שלכם, אתם מבזבזים זמן פשוטו כמשמעו. יש הסבר מפורט יותר כיצד לוודא מה בדיוק הלקוחות שלכם מחפשים. כנסו וראו באתר

המטרה הראשית שלכם: מיקוד
לאחר שביררתם את רצונו של הלקוח, ובחרתם אילו ביטויי מפתח אתם הולכים לקדם, אתם צריכים למקד את ביטויי המפתח שלכם בצורה כזאת שהם יקדמו אחד את השני בשרשרת. מה זאת אומרת? אתם מדרגים החל מהביטויים שעליהם התחרותיות הכי נמוכה והכי קל להתקדם (בדרך כלל אלו ביטויים ארוכים בני 3-4 מילים), ועד לביטויי שהתחרותיות שם הכי גבוה וכמות החיפושים גם כזאת (בדרך כלל מילה אחת או שתיים).
דוגמה לביטוי ארוך עם תחרותיות נמוכה: "קידום אתר בגוגל לבד"
דוגמה לביטוי קצר עם תחרותיות גבוהה: "קידום אתר".
לאחר שמיקדתם את עצמכם תחילה על ביטוי המפתח "קידום אתר בגוגל לבד", יהיה לכם הרבה יותר קל לקדם בהמשך את ביטוי המפתח "קידום אתר", כיוון שביטוי המפתח הראשון מקדם את ביטוי המפתח השני (הקצר יותר) גם הוא, וזאת כיוון שהוא נכלל בתוכו. מפורטות על כך תוכלו לקרוא באתר

את ביטוי המפתח אתם אמורים להשתיל בכותרת
לאחר שעשינו את המיקוד על ביטויי המפתח הנכונים, בשביל להתקדם בצורה כמה שיותר מהירה, אנו צריכים שביטוי המפתח יופיע בכותרת. כמו כן, דאגו להוסיף את ביטוי המפתח גם בכתובת שמובילה לדף הפנימי (בוורדפרס לצורך דוגמא, האפשרות לשינוי כתובת הדף הפנימי מופיעה ממש מתחת לפרמטר שינוי הכותרת). במידה ויש בעיה כלשהי עם השפה האנגלית, תרגמו דרך התרגום של גוגל את ביטויי המפתח לאנגלית והשתילו בכתובת.

מקומות נוספים בהם אתם צריכים להשתיל את ביטוי המפתח:

כדי למקד יותר את הקידום, אתם צריכים להכניס את ביטוי המפתח בשם התמונה אותה אתם מצרפים למאמר, וכן לכותרת שלה. מעבר לכך, אנו מציעים להשתיל את ביטוי המפתח גם בשם התמונה במחשב לפני שאתם מעלים אותה לאתר.
את מילת המפתח השתילו בכל הפרמטרים של התמונה, שהן כיתוב, טקסט חלופי, תוויות ועוד...
כמו כן, הוסיפו את ביטוי המפתח גם בפסקה הראשונה, ובכל הכותרות הנוספות שקיימות במאמר.

 

כל זה על רגל אחת. לחיפוש של גוגל עוד פרמטרים רבים, לכן יש עוד מגוון רחב של דרכים לקדם את אתרכם במהירות. 

איליה קרפנקו, איש SEO ושותף בחברת טורונט. חברה שמתמחה בפיתוח תוכנה, קידום ובניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב