דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים כפרי לשדרוג עיצוב הבית 

מאת    [ 20/12/2015 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1718 פעמים ]

אצל רוב מעצבי הפנים ובעלי הנכסים, עיצוב פנים כפרי הוא סגנון מיושן שמתאים יותר לבקתות בטבע ופחות לדירות ובתים בלב העיר. בעבר עיצוב הפנים הכפרי היה יחסית דומיננטי בתחום של עיצוב פנים, אך בשנים האחרונות הוא כמעט ולא נוכח.

אין ספק שהסגנון הטיפה מיושן של עיצוב פנים כפרי כבר לא תואם את הטעם המודרני של מרבית הלקוחות בתחום עיצוב הפנים, אך הוא אינו חסר תועלת. אלמנטים שונים בסגנון זה, ומספר יסודות של עיצוב כפרי בהחלט יכולים לתת שדרוג מעניין וייחודי לעיצוב הפנים של הבית שלכם.

איזה אלמנטים ויסודות בסיס של עיצוב פנים כפרי כן ניתן לשדרג איתם את הבית?


    • מעצב פנים אשר רוצים לשבור קצת את המוסכמות ולהעניק לבית שמעוצב בסגנון מודרני קצת נגיעות של משהו מיושן יכולים להשתמש בסגנון העיצוב הכפרי. אלמנטים שונים של עיצוב כפרי מעניקים סוג של ניגודיות שמצד אחד מעניקה מעין מרווח נשימה מהעיצוב המודרני, ובמקביל גם מחזקת את האלמנטים המודרניים. למשל, כיסא קש יכול גם לתת שבירה לעין בסלון המעוצב בצבעים כהים וגם לתת דגש לכלל העיצוב המודרני של החדר.
    • עיצוב פנים כפרי משתמש הרבה בעץ, וזה הולך מצוין עם סגנונות עיצוב פנים מודרניים רבים. הסיבה לכך היא פשוטה, רוב סגנונות העיצוב המודרניים משתמשים הרבה במתכת ופלדה, אז שימוש בעץ גם מעניק ניגודיות אל מול השימוש הרב במתכת וגם משתלב בצורה מאוד ייחודית. למשל, ניתן ללכת על מזנון מטבח שלם מעץ בהיר שייתן ניגודיות למטבח בסגנון מודרני אשר משתמש בכיסאות מתכת.
    • עיצוב פנים כפריח משתמש במספר צבעים בהירים מאוד, לרבות ירוק וצהוב, ואיתו ניתן להכניס קצת צבע לבית. יותר מדי מעצבי פנים בוחרים ללכת על סגנונות קודרים של עיצוב מודרני, סגנונות שהצבע העיקרי שלהם הוא בז' או אפור. קצת תוספת של צבע, בין אם זה רהיט ישן מעץ או אלמנטים של טקסטיל, יכולה ללכת מאוד רחוק בהשגת אווירה נעימה בבית.
    • עיצוב פנים כפרי מעניק אווירה של טבע לבית, אווירה שיכולה להתאים מאוד למטבח או לחדר השינה. ניתן לתת אווירה שונה בחדרים מסוימים עם דומיננטיות גדולה במקצת על עיצוב כפרי. כך למשל אפשר לגרום למטבח להרגיש כחלק נפרד ושונה לחלוטין בבית עם נעצב אותו בסגנון עיצוב כפרי לעומת שאר הבית שיעוצב בצורה מודרנית.
    • עיצוב פנים כפרי גם שם דגש על שימשו ברהיטים ישנים בעלי מראה קלאסי. אם אתם מעוניינים להעניק ייחודיות ומיוחדות לעיצוב הבית, אפשר לבחור ברהיטים ישנים בעלי אווירה כפרית לשדרגו מעניין של האווירה בחלל. לדוגמה, בחדר שינה של ילדה ניתן להכניס שידת איפור מעץ לבן שיעניק אווירה מיוחדת וקלאסית או בפינת האוכל ניתן להכניס שולחן עץ ישן למראה יותר טבעי.

ארבל אדריכלים - מעצב פנים מקצועי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב