דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית ציפורניים לקראת החתונה 

מאת    [ 20/12/2015 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2790 פעמים ]

כולנו יודעים שאם אנחנו לא רוצים לעצבן את הכלה ביום חתונה, אנו חייבים לדאוג לכך שהיא תראה מושלם ככל הניתן, מקצות הבהונות ועד לקצה תסרוקת השיער. אנו יודעים שככלה את רוצה רק את הטוב ביותר, וברור שלשם כך צריך להשקיע המון. אחד הבחירות הכי חשובות שלך ככלה היא, סגנון בניית הציפורניים שלך.

אז כמה ימים לפני יום החתונה, ואם את ממש רוצה לוודא שהכול יהיה מושלם אז כבר ביום בחירת השמלה והתסרוקת, צריך להחליט על סגנון בניית הציפורניים שתציגי בחתונה. את יכולה ללכת על סגנונות פשוטים או על משהו יותר מורכב, בכל מקרה חשוב שתבחרי סגנון בניית ציפורניים שישלים מראה כלה אחיד ומושלם. אז איזה סגנונות עיקריים של בניית ציפורניים אנו ממליצים עליהם?


    • בניית ציפורניים צרפתית פשוטה – לכלה שלא רוצה ללכת על משהו מורכב ומעדיפה ללכת על בטוח, בניית ציפורניים צרפתית היא הסגנון המתאים לך. בניית ציפורניים צרפתית מאפשרת לך ללכת על מראה טבעי ומטופח שנותן ניגודיות לשמלת הכלה המהודרת. אבל בניית ציפורניים צרפתית גם יכולה לקבל תוספת קטנה בשינוי עם כמה צבעים במידה ולא רוצים ללכת יותר מדי פשוט.
    • בניית ציפורניים בנצנצים – נצנצים הם תמיד בחירה מעניינת לשפר את מראה הכלה. הרבה כלות בוחרות לשלב נצנצים במראה החתונה שלהם, בין אם זה נצנצים בתכשירי האיפור או שמלת כלה מנצנצת. בניית ציפורניים עם נצנצים יכולה להתאים למראה נוצץ של כלה.
    • סגנון הדפס – בניית ציפורניים עם הדפס היא דרך מצוינת ליישם מראה ציפורניים מיוחד ומורכב בקלות יחסית. ליישם את ההדפס הוא עניין מאוד קל ולא צריך אפילו הכשרה של קורס בניית ציפורניים, אפשר לרכוש מדבקות הדפס ולהניחם על הציפורניים ליישום מהיר.
    • בניית ציפורניים בצבע זהב – בניית ציפורניים בצבע זהב הוא סגנון בניית ציפורניים מאוד נפוץ אצל כלות, הרבה בגלל שזהב נחשב למאוד יוקרתי והוא הולך מאוד נהדר עם הצבע הלבן של שמלת הכלה. אם את רוצה להשיג מראה ציפורניים יוקרתי שתופס את העין ובאה בניגוד מחמיא לשמלת הכלה, אז בניית ציפורניים בצבע זהב היא בשבילך.
    • בניית ציפורניים תלת מימד – סגנון בניית הציפורניים הכי מורכב לכלות ולאירועים גדולים. בניית ציפורניים תלת מימד היא כפי שהיא נקראת בניית ציפורניים שמייצרת אשליה תלת מימד של מספר שכבות. סגנון זה מתאים רק לכלות שרוצות ממש להשקיע בבניית הציפורניים שלהם ולהציג מראה מאוד יוקרתי וכבד. חשוב לדעת שאם את הולכת על בניית ציפורניים זו את לא יכולה לעשות יותר מדי שימוש בציפורניים במהלך החתונה.
    • בניית ציפורניים עם אקריל – בניית הציפורניים באקריל הוא סגנון בניית הציפורניים הרגיל שמבוצע עם חומר האקריל, צבע שמותאם לבניית ציפורניים ותייבש יחסית מהר. ניתן להשיג מגוון רחב של עיצובים באקריל למראה ציפורניים נהדר לכל כלה.

 

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב