דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה קישורים חיצוניים לאתרים אחרים בתחום מועילים לכם 

מאת    [ 20/12/2015 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2329 פעמים ]

הרבה אנשים בתחום קידום האתרים חוששים לתת קישורים לאתרים אחרים שעוסקים בנושא כמו שלהם מכמה סיבות. קודם כל, זה עלול לפגוע בשם שלהם, דבר שני הם חושבים שזה עלול לפגוע בהם במנועי החיפוש כשגוגל יראה שהם מקשרים לאתרים אחרים שרלוונטים לגביהם ודבר שלישי הוא שזה פשוט דרך יציאה מהאתר לגולשים שמגיעים. למרות שיש בזה מעט היגיון ובחלק מהמקרים זה באמת כך, לפעמים אפשר להשתמש בקישורים יוצאים לאתרים אחרים באותו תחום כדי לקבל מכך תועלת.

 קישורים לאתרים חשובים בתחום מראים על רלוונטים לתחום וזה דבר טוב, ובנוסף לגבי היציאה מהאתר, כשעושים את זה בשכל, זה רק גורם לאנשים לחזור שוב לאתר והדוגמא הכי טובה לכך היא גוגל – כל מה שגוגל עושה במנוע החיפוש שלה היא להבריח אנשים לאתרים אחרים ובכל זאת אנשים ממשיכים להיכנס לאתר הזה. אנחנו יודעים שהדוגמא לא תהיה לטעמכם, אבל גם לגבי האתר שלכם קישורים יוצאים יכולים להיות מאוד טובים, אנשים יסמכו על האתר שלכם וידעו שהוא מוביל אותם למקומות שרלוונטים להם והם יחזרו שוב לבקר באתר כשהם ירצו לקבל מידע נוסף.

עכשיו, לאחר שכל הטיעונים הופרכו בדרך כזו או אחרת נעבור לסיבות הנוספות בהרחבה יותר לשאלה למה כדאי להשתמש בקישורים חיצוניים: בראש ובראש, קישורים יוצאים לאתרים אחרים בתחום מראים מגבירים אמינות האתר לא רק בעיני הגולשים אלא גם בעיני מנוע החיפוש – גוגל. בנתונים שפורסמו לגבי שנת 2015 התוודענו לכך שגוגל מייחסת חשיבות רבה לסמכות האתרים ואם אתם כותבים למשל מאמר על מכוניות ובדרך כזו או אחרת מקשרים לאתר משרד התחבורה למשל או לאתר אחר בתחום גוגל ידע שהאתר שלכם שווה באמת משהו.

דבר נוסף שאנשים אל מייחסים לו את החשיבות הרבה היא שכשאתם בונים אתר, אתם רוצים לעורר בו עניין ואפילו להתחבב על ידי אנשים שהתחום הזה מעניין אתכם. קחו למשל אתר שעוסק בטיפים לקידום אתר, אין שום סיבה נראית לעין שבה הוא יפרסם אתר שעוסק גם הוא בטיפים לאינטרנט, אבל מניסיון, כשאתר אחד עושה דבר כזה בתור 'המלצה' או שהוא מפרסם מאגר לינקים לכל מיני אתרים טובים בתחום הוא אומר בעצם לקהל "אני אתר טוב, אני אתר שבאמת דואג לגולשים שלי והן בעדיפות ראשונה שלי" ובכך בלי שום קשר למנועי החיפוש, הם גורמים לגולשים חוזרים לאתר שלהם.

כמובן שכל דבר צריך לעשות בשכל, אבל הרעיון העיקרי הוא שלא משנה מה הם חוקי ה-SEO  שאתם מכירים, חשוב שהתוכן יהיה טוב ורלוונטי לגולש וגוגל יודע את זה ולכן זה הופך להיות חשוב יותר מכל דבר אחר.

קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב