דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה היא מכונת הכסף באינטרנט ? 

מאת    [ 15/12/2015 ]

מילים במאמר: 866   [ נצפה 4087 פעמים ]

כדי שעסק ימשוך אליו לקוחות על בסיס קבוע צריך לפחות 4 מקורות תנועה:
א' - שיווק מפה לאוזן הדרך הזולה והטובה ביותר שבה אחד מספר לשני על העסק שלנו ודרך חברים מכרים לקוחות ותיקים מגיעים לקוחות חדשים
ב' - פרסום באינטרנט כל מה שקשור לפרסום ושיווק באינטרנט זה יכול להיות פרסום בגוגל אדוורדס פרסום ממומן בפייס ועוד כלים
ג' - שיתופי פעולה שיתופי פעולה שבעל העסק עושה עם בעלי עסקים אחרים שמשלימים אותו או שת"פ כאלה ואחרים 
ד' - בניית רשימת תפוצה מי לא שמע על "הכסף הגדול נמצא ברשימה " ? ובכן באמצעות סדרה של פעולות אנו בונים רשימת תפוצה של לקוחות החפצים במוצרינו / שירותנו
כל זאת באמצעות שלב אחד במכונת הכסף הנקרא תנועה

דיברנו על מכונת הכסף מהו השלב השני ? השלב השני נקרא המרה
והכוונה היא להמיר / להפוך את תנועת הגולשים שמגיעים אלי ממקורות שונים ללקוחות פוטנציאלים לאנשי קשר על ידי איסוף הפרטים שלהם
אנחנו צריכים למעשה למדוד במדויק את כמות התנועה שמגיע אלינו ואיך הם יומרו מתנועה אקראית ללקוחות משלמים אם לדו' יש לי דף נחיתה ואני מריץ אותו בקמפיין אני צריך לדעת מה כמות הנרשמים ביחס לתנועה מה היחס בין אלו שצפו שהגיעו לדף לבין אלה שהשאירו פרטים וזה נותן לי בעצם מה העלות לליד לפי זה אפשר להשקיע בתנועה ממנה באה רוב הנרשמים וככל שיש יותר נרשמים כך יש יותר סיכוי שיהפכו ללקוחות כך יש יותר אפשרות לרווח עתידי כך למעשה אני בונה רשימת תפוצה ואני מגיע ל...
מה השלב הבא במכונת הכסף ?

 

ממשיכים ? לאחר שיצרנו תנועה וקבלנו יחס המרה גדול ז"א נרשמו הרבה גולשים והשאירו את פרטיהם אנו למעשה בונים ...קהילה 
קהילה - הקסם הגדול הדבש בכל הנוגע לפרסום באינטרנט מי שיודע לפרסם נכון לשווק נכון לעשות יחסי ציבור נכונים בונה לעצמו עדר שהולך אחריו ואנשים אלו צמאים לערך שלכם אם זה בדמות המוצרים / השירותים השונים 
מוצר או שירות חדש שיצא הרגע לעולם אם זה לפגוש אותי בפגישה אישית 
הם מבינים דבר אחד - העסק שלכם ורק העסק שלכם יכול לספק פתרון לבעיה / הכאב / הצרכים שלהם 
לאחר שבנינו קהילה נאמנה והולכת אחריכם אנו מגיעים לשלב חשוב בעסק וזהו ....

 

לאחר שבנינו ויצרנו קהילה נאמנה ממליצה ורלוונטית אנו נגשים לשלב הבא : מכירה
פעולות שיווק קטנות קמפיין מתוזמן דיוור נכון מייצרות למעשה - מכירה = אותו מעמד שהקהילה רוכשת ממני מוצר או שירות ואני אמור לספק להם לפחות 8 מעמדי מכירה בחודש וזאת כפי שנא' מקודם על ידי מהלך שיווקי קמפיין שהוכן מראש או כל פעולה אחרת
ברגע שיש לי קהילה ואני מוכר מוצר / שירות מסוים אני אדע כמה כסף יכנס לי כל חודש מה תהיה הההכנסה שלי בסוף כל חודש 
אני אדע מה אני מציע כמה אני מציע למי אני מציע ומה יצא לי מכל זה בסופו של דבר

 

הבנו מכך שיש 4 שלבים עיקריים במכונת הכסף : תנועה המרה קהילה ומכירה

הטעות של רוב בעלי העסקים שהם מתמקדים רק במכירה ולא בונים קהילה לעצמם  מי שיעשה תנועה נכונה של הלקוחות הפוטנציאלים לתת ערך  ופעולות שיגרמו להמרה יבנה לעצמו קהילה ואז יהיה לו הכנסה על פי דרישה או הכנסה קבועה

אז איך עושים בתכל'ס את מכונת הכסף ? 

איך עושים הלכה למעשה את מכונת הכסף ? מהו פס היצור שמייצר לי האינטרנט על מנת לעשות כסף ?

כפי שנאמר לעיל צריך קודם כל לדאוג לתנועה רבה וזה אפשרי על ידי 2 אפשרויות

1 - פרסום בכסף וזה למעשה תוכן בתשלום וזה יכול להיות בגוגל אדוורד פרסום מממומן בפייס ביוטיוב או כל מקור אחר

2 - תוכן שיווקי : הפצה של אס אמ אסים הפצה של מאמרים שיתופי פעולה ועוד ועוד

ברגע שעושים פרסום ממומן ישר למעמד המכירה אנו יורים לעצמנו ברגל מתחיל כאן למעשה טעטת גדולה מפני שאנו מזמינלקוחות לקנות מוצר או לרכוש שירות מאנשים שלא מכירים אותנו אנשים סקפטיים אנשים שלא סומכים עלינו וים של התנגדויות ולכן קשה למכור

מה שיש לעשות זה לשלוח אותם לדף הנחיתה או לדף העסקי ושם ללכוד אותם ואז אנו עושים המרה טובה וכשרה  גם מי שלחץ לייק בעמ' העסקי נכנס למאגר ומי שהשאיר את פרטיו הכל יוצרים לנו רשימת תפוצה 

יש לציין שעל מנת שהמסר יקלט זאת אומרת עד שיקבלו החלטה סופית לוקח 6 או 7 פעמים ואפילו 10 פעם עד שהלקוחות מחליטים סוף סוף לרכוש 

אם הבאתם המון תנועה לדף העסקי לאתר או לדף הנחיתה ולא לכדתם את פרטיהם אין הרבה סיכוי בעולם לבנות קהילה ולכן חייבים מצב שיהיה בידינו רשימת תפוצה

באמצעות רשימת תפוצה אני בונה מערכת  יחסים שבה הכי טוב קודם כל להקשיב ללקוחות לדעת מה צרכיהם ועל כן צריך צריך לשלוח להם תוכן  בעל ערך שמדבר אליהם שירגישו שזה מכוון אליהם  ותוכן זה נקרא : תוכן טרום מכירה

זה הוא תוכן שבא לנפץ מיתוסים בא לשבור חסימות לנפץ מותוסים אם לדו' לקוחות " חופרים " לכם  בטל' מעלים התנגדויות או חששות  אפשר להעלות סירטון אחד או שניים שאתם עונים על כל השאלות ליותר אמון  הם יבינו שזה התהליך יזדהו איתכם ויפחיתו התנגדיוית כל התהליך הזה יוצר קהילה נאמנה ורלווטנטית לעסק שלכם קהילה שמכירה אתכם ונותנת בכם אמון אז אפשר כבר למכור להם וגם אפשר להתחיל להתפרנס מהם 

מעמדי מכירה יכולים להיות רבים ומגוונים וזה יכול להיות בטל' בפגישה אחד על אחד בסדנאות מול קהל וובינארים 

הרעיון הוא לעשות מעמדי מכירה מושלמים  - יש להקשיב טוב טוב ללקוחות ולהבין את צרכיהם וזוהי אסטרטגיה שעובדת 

בכדי להצליח בעסקים לא צריך עוד ועוד לקוחות פשוט צריך לשמר את הלקוחות הקיימים לטפח אותם ולמכור להם עוד

שלום לכם הגולשים, כאן יוסף קאלימי  שמחתי לכתוב לכם. רבותי, רוצים אתר? מה, אין לכם אתר??? http://www.ykl.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב