דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסה בשמי הארץ 

מאת    [ 13/12/2015 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2744 פעמים ]

טיסה בשמי הארץ – חוויה לכל המשפחה

כמבוגרים אנחנו פחות מתרגשים מטיסות. אנחנו עולים על טיסה לפחות פעם בשנה ונהנים מחופשות בארץ ובחו"ל שמתחילות ומסתיימות על המטוס. אבל עבור ילדים ובני נוער, טיסה היא משהו אחר לגמרי. זו הזדמנות לראות את הארץ שלנו בעין קצת שונה, מזווית אחרת, להכיר את המקומות שתמיד שומעים עליהם או ביקרנו בהם בטיול השנתי בבית הספר מכיוון לגמרי אחר. זו הזדמנות לעבור חוויה שמעלה את רמת האדרנלין ומגבשת בין כל האנשים שלוקחים בה חלק.

זוהי כנראה הסיבה שפעילות כמו טיסה פרטית בשמי הארץ היא בחירה טבעית לימי הולדת, ימי נישואין ושאר חגיגות משפחתיות בהן כל המשפחה לוקחת חלק.

טיסה חגיגית לכבוד אירוע משפחתי

טיסה פרטית יכולה להיות תוכנית מיוחדת עבור כל אירוע משפחתי. חגיגת יום הולדת לאחד הילדים במשפחה, יום נישואין של ההורים שרוצים לחגוג ביחד עם חברים טובים או עם הילדים, חגיגת הזהב של סבא וסבתא אליה לוקחים את כל המשפחה, חגיגת בר או בת מצווה או כל אירוע משפחתי אחר שכיף לחגוג ביחד באווירה קצת אחרת.

את הטיסה הפרטית אפשר לשלב עם הפתעות נוספות. למשל לקבוע יום כיף בים המלח שכולל טיסה פרטית בשמי הארץ, נחיתה בים המלח ובילוי במלון או טיסה שכולה מסלול בין מקומות שכולנו אוהבים ומכירים. חברת התעופה מאפשרת לכם גמישות בבחירת הפעילויות הנוספות ואפשר לתכנן כך יום שהוא אירוע שלם לכל המשפחה.

טיסה בשמי הארץ כפעילות סוף שנה לילדים

טיסה בשמי הארץ יכולה להיות פעילות סוף שנה מהנה לקבוצת ילדים, למשל ילדים בחוג טיסנאות או קבוצת ילדי הגן. במסגרת זו אפשר לעלות על המטוס עם קבוצה קטנה, יחד עם המלווים ולהנות מטיסה פרטית בשמי הארץ לאורך עד שעה.

הילדים זוכים לראות את הנופים של ישראל מלמעלה וללמוד קצת על המקומות השונים. המשפחות שאיתם חוות חוויה מיוחדת ומגבשת וכולם נהנים מפעילות שהיא שונה ויוצאת מהמסגרת. זו פעילות שאפשר לעשות יחד כמה משפחות או להגיע כקבוצה במסגרת טיול משפחות ולהתחלק לסבבים, בכל פעם קבוצה אחת יוצאת לטיסה פרטית בשמי הארץ.

יש לכם קרובים שמגיעים מחו"ל? טיסה פרטית היא טיול לכל המקומות האהובים

טיסה פרטית בשמי הארץ היא פעילות נהדרת לקבוצה שמגיעה מעבר לים ורוצה לטעום על קצה המזלג את הנופים היפים של ישראל. אם אתם מארחים קרובים שמגיעים מחו"ל תוכלו להזמין טיסה פרטית בשמי הארץ. המשפחה תגיע לשדה התעופה, תעלה על המטוס ותטוס מעל נופי הארץ. גם במקרה זה אפשר להחליט על מסלול מסוים או לשלב נחיתה במקומות מסויימים, בתיאום מראש.

עבור תיירים שמגיעים לישראל טיסה פרטית בשמי הארץ היא תוספת מחכימה ומעשירה לכל הטיולים שעושים בין כבישי הארץ והאתרים המפורסמים. המראה של ירושלים ממעוף הציפור, של חופי תל אביב ושל כל שאר האתרים המעניינים מלמעלה, הוא מראה שלא שוכחים זמן רב והוא תמיד מרגש את מי ששומע על ישראל רק במהדורות החדשות. המדבר, ים המלח, הכנרת, ירושלים, תל אביב וכל המקומות האחרים כולם משתקפים דרך חלון המטוס.

יותר מהכל, הפרטיות מנצחת ומעצימה את החוויה. אתם עולים למטוס עם מספר אנשים מצומצם, לא מחכים בתור, לא צריכים להציג כרטיסי טיסה ולהמתין לדיילת. כל מה שצריך לעשות הוא להתיישב במקום שלכם, עם האנשים שאתם אוהבים ולצאת להרפתקה מיוחדת במינה, מעל לנופים היפים של ארץ ישראל.

טיסה פרטית, טיסה רומנטית או טיסה בשמי הארץ - pjet.co.il - פורטל התעופה של ישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב